Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHopelijk krijg ik dit werkje af!

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Onderwerp: Hopelijk krijg ik dit werkje af!
    Posted: 08 Juli 2008 om 13:57

 

Soms met wat ups en downs.

Verschillende mensen hebben het op dit forum héél zwaar te verduren!Is het nu ziekte,zoals Meia bv.die zo krachtig en moedig is en door haar instelling ZEKER er terug bovenop ZAL komen.Wel hoop ik dat ze zorgt voor zoveel mogelijk rust!

Dan Naatje dat nog maar het verlies te verduren had van haar echtgenoot!Ook zij is een echte creatieveling die toch wel een heel sterke persoonlijkheid is!

Niet te vergeten van onze lieve Oma die nog maar haar pasgeboren kleinzoontje terug moest afgeven!

En de zovele die ik vergeet op te noemen.

Bij velen vergeleken verbleken mijn zorgen als sneeuw in de zon!Ik wilde dat ik sterker was maar ben het niet.

Na wat peptalk en het luisternde oor van één der hobbydoosjes(Lieve Corry)

Ben ik gestart met iets dat hier al héél lang ligt.Hopelijk ben ik niet overmoedig!Maar ik ga ervoor!Een lang vast voor toverbloemenprinses!Met breinaalden nr 7(mag wel want zijn lange panden)

Die wol heb ik in 2 kleuren liggen(bedoeld voor 2 dochtertjes)maar eerst stappen en dan lopen!Gelukkig dat ik altijd ruimschoots wol aankoop want zou ondertussen,kinderen groeien ....tekort komen.

Verschillende dingen liggen hier zowat begonnen en half afgewerkt (een tasje en een trui en eingenlijk nog wel wat dingen)maar eerst zal ik iets moeten kunnen maken dat me terug voldoening heeft om mijn muze terug te vinden.

Vele groetjes aan alle hobbydoosjes en hopelijk kan ik es terug iets plaatsen bij creatie's.

Perle!

 

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 14:18
hoop dat het je lukt, en geef niet hoor dat je niet sterk bent, je bent gewoon wie je bent. veel suc6 met je vest.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 14:21
Perle wat jammer dat je het zo moeilijk hebt. Ik hoop dat het je gaat lukken je muze terug te vinden. Doe het kalm aan. Ik denk aan je en hoop dat je je snel weer wat prettiger voelt.
Groetjes Teunie
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 14:28

Hallo perle

Doe het maar rustig aan .Wat je daar geschreven hebt ,daar sluit ik mij volledig bij aan daar is mijn rug en heup niets tegen .En Corry heeft naar mij ook al bemoedigende woordjes geschreven,en dat doet deugd. 

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 14:59
Begin maar lekker aan je vest,pennen 7 is grote stappen ,snel thuis,en je weet het ,een mens moet zich ook laten gaan.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 15:35
Perle kop op hoor, wij zijn er voor je
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 16:02
HOI PERLE.
KOP OP MEISJE IEDEREEN DOET HET OP ZIJN MANIER.
IK STORT MIJ OP MIJN CREATIVITEIT,MAAR SOMS IS DAT MOEILIJK OMDAT IK WEET DAT IK DAT NIET HAD GEKUNT ALS MIJN MAN NIET WAS OVERLEDEN.
IK WAS NAAST MIJN BAAN VAN 40 UUR ALTIJD MET HEM IN DE WEER.
AANKLEDEN ,WASSEN ETC,IK KWAM NIET AAN HOBBIEEN TOE. NU WEL EN DAT IS FIJN ALLEEN NIET LEUK MET HET IDEE DAT HET NU PAS KAN NADAT HIJ IS OVERLEDEN.IK HEB SINDS KORT EEN EIGEN HOBBYKAMER[OMDAT WIM ZIJN EIGEN HUISJE HEEFT]DAT IS WEL LEUK ,MAR OPNIEUW VREEMD OMDAT IK DIE ANDERS OOK NIET HAD GEHAD.
DAT MAAKT MIJ SOMS HEEL VERDRIETIG.
PRATEN HELPT HEEL GOED,MAAKT NIET UIT

MET WIE.
SINDS KORT PRAAT IK MET EEN PSYCHOLOOG,ALLE ELLENDE EN STRESS VAN DE LAATSTE JAREN WIL HIJ ERUIT HALEN.
IK DACHT EERST DAT HET NIET NODIG WAS,MAAR HET WERKT WEL EN IS HEEL FIJN OM JE HART TE LUCHTEN.
DAT HEB IK HIER OP HET FORUM OOK WEL GEMERKT.
WIJ HOBBYDOZEN ZIJN EEN APART STEL VROUWTJES BIJ ELKAAR,EN ZONDER DAT WE ELKAAR ECHT KENNEN PROBEREN WE ELKAAR ERDOOR HEEN TE TREKKEN.
DAT VIND IK HET BIJZONDERE AAN DIT FORUM.
DUS KOP OP EN ALS JE WAT KWIJT WIL ER STAAN TIENTALLE VROUWTJES VOOR JE KLAAR.

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 17:51

Hallo Perle, zoals iedereen al zegt meid, kop op, we zijn niet allemaal hetzelfde en je hartje af en toe luchten is toch heerlijk.

Groetjes Ellen

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 18:52
perle het leven valt niet mee maar we gaan door met zijn allen sterkte
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 20:03

Perle,

Had je inderdaad al gemist hier, maar ben blij dat je weer even om het hoekje komt kijken. Laat al die oude projectjes maar even liggen. Begin aan je vest op pen 7, schiet tenminste lekker op, voor toverbloemenprinses en zie wat er van komt. Ik hoop dat je muze er weer van terug zal komen.

En meisje kop op hoor en heb je ons een keer nodig dan weet je ons te vinden.

Heel veel groetjes,

Dorine

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 20:37
Hoi Perle, fijn dat je de moed hebt gevonden om te beginnen met het vest, zoals Corry al zei, grote stappen..., dus gaat je vast lukken. De problemen die je hebt moet je niet bagatelliseren. Voor iedereen is het qua zwaarte weer anders, maar dat is maar net hoe je het zelf ervaart. Succes en een dikke knuffel!
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 20:47

 

Dank je wel allemaal!Voor de bemoedigende woorden!

Maar het feit dat ik terug crea bezig ben is een teken dat ik me momenteel beter voel!

Vandaag had ik een daagske recup.Dus normaal ben ik dan uit werken.Ik kon allerlei huishoudelijk werk doen maar vertikte het vandaag!Ik heb er een dagje breien van gemaakt en met resultaat dat mijn rugpand van Ambers trui reeds een goeie 50 cm lang is.De lengte moet 84 cm worden dus dat word nog ijverig verder werken.Heb reeds 4 bollen op!En het resultaat is reuze!Ahum,(vind ik zelf)

Kleding maken(truien breien)of iets naaien met de naaimachine,gaf me vroeger steeds zoveel voldoening en de laatste tijd had ik er de tijd,de moed of inspiratie niet meer voor!Terwijl de kinderen altijd zo blij en trots waren met wat ik voor hen maakte.Naaien (van kleding) is echter al vele jaren geleden(ik denk van communie van Perlefientje.)

De woensdag ben ik sinds kort altijd thuis(in belang van Ellen en Amber) en hopelijk kan ik deze exta vrije dag benutten met het wat (op breien )van mijn...wolberg!Ondanks dat het nog zomer is heb ik zin in het breien van wintertruien en dus is Ambers lang vest (iets wat al lang op mijn lever lag,had dit haar beloofd en kwam er maar niet van)het eerste waar ik aan begin.

Ik besef dat ik voor mezelf en iedereen moet proberen wat positiever en opgewekter te zijn en probeer echt dit te doen of te zijn.

Alvast nogmaals aan iedereen ,dank je om er te zijn en vele.

Perle!

 

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 21:01
fijn dat je weer langs komt Perle ik had je gemist veel succes met het vest voor bloemenprinses en je kunt altijd tegen ons aan kletsen als je het moeilijk hebt of we kunnen helpen weet ik niet maar we kunnen wel luisteren en proberen je op te beuren dikke  voor jou
groetjes Thea
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 495
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 21:08

Heey,

Jaah zeker allemaal , wij staan voor iedereen klaar.

En praten of typen helpt.

Het lucht op, en geeft een innerlijke rust.

Dit vest wordt vast super leuk.

Groetjes van mij Patricia. 

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 21:48

Ha die Perle, fijn dat je er weer bent, doe lekker rustig aan meis, doe steeds dingen die je leuk vind tussen de karweitjes die minder leuk zijn en zo kom je er ook natuurlijk hè. Voor een luisterend oor is hier altijd wel iemand te vinden wat heel fijn is hè. Kop op meisje, iedereen heeft zijn ups en downs maar zolang we ook maar weer naar de ups gaan is het goed. Valt niet altijd mee maar gewoon steeds opnieuw weer proberen hoor!!! Dat lukt echt wel als je het maar probeert.

Dikke knuf, Meia.

 

     All you need is love.

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2008 om 23:48

ja gezellig dat je weer langs komt, en ach zoms hebben we het zo met ons zelf te doen, spreek uit ervaring, na dat auto ongeluk, nog steeds niet weer aan het werk, en baal daar van, maar als ik zie wat anderen hebben denk, ik ook weleens waar heb je het over ,maar voor jouw zijn het op dat moment zeer zware momenten en daar moet je ook doorheen, ook al krijgen anderen het veel zwaarder te verduren.

dus komt goed, en lekker dikke pennen, en we volgen je  met je brei verrichtingen heb je een stok achter de deur.

Renate liet ook elke keer eenstukje van haar schilder verrichtingen zien als jij dat ook doet, dan gaat het misschien wel beter, dus zodra een deel af is fotootje, en voor je het weet is die af,

SUCCES

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2008 om 11:09

 

 

 

 

 

Ja,Tineke!Da's een goeie!

Zal m'n werkje visueel maken!Het is dus een vest van Bergere(origineel in Alaska en Toisson).

Dat ik wat anders brei met Sportive van Annell en Popcorn van Bergere( heb die garens beide eens meegebracht uit Moeskroen)(je weet wel mijn adresje)Popcorn kost normaal 9.90 per 100 gr en daar was het pas 2.24 per plot van 100 gr(scheelt wel,hé!)Annel heb ik voor een 1.40 denk ik ongv gehad.Maar het zal duimen zijn om toe te komen ,heb maar 18 bollen liggen van Annel en ben voor rugpand net met plot 5 begonnen!Ja,vertrouwen!!!zal wel lukken!

Je kunt op eerste foto zien waar ik nu ben.

Rugpand net geminderd voor armsgaten.Nu 65 cm ver en moet 82 cm lengte breien.Dus stuk 1 bijna af.

Ps.Je hoeft niet te balen omdat je nog thuis zit,eerst volledig herstellen enzv.Werken kan altijd!

Vele groetjes,Perle!

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2008 om 11:40
Oh, ziet er al goed uit!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2008 om 12:25
Dat wordt een mooi vest, bijna een jasje. Ik vind het heel gewoon om in ze zomer een trui of vest voor de winter te breien. Begin je in september dan ben je al bijna te laat. Maar bij Zeeman denken ze daar anders over, daar kijken ze je stomverbaasd aan : "Breien is toch voor 's winters?" Net of wij voor baby's ook een werptijd in de herfst hebben en niet het hele jaar kleine jasjes ed. hoeven te breien. En poppen? Mogen die het halve jaar in hun blootje liggen?

Ik was blij weer van je te horen. We hadden toch al eerder gezegd dat je met je problemen en verdriet bij ons kon komen? Er bestaan geen maten voor verdriet, de één krijgt meer voor de kiezen dan de ander. Maar voor jouzelf is jouw sores het zwaarste, dat hoef je niet aan een ander af te meten. Niemand hoeft mij te zeggen "Och het was maar een kat, hoor, en je hebt er nog twee" of "Het bleek toch goedaardig te zijn?", nadat ik slapeloze nachten heb gehad.

Maar affijn, je bent weer aan het creatieven, dat is mooi. En hoe gaat het overigens met de meisjes en de huisdieren? En met je wolleberg? Slinkt die al?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2008 om 13:22

goh dat ziet er wel heel mooi uit, succes

ben benieuwd naar het volgende onderdeel

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns