Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenuitlachen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
stoofpot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: uitlachen
    Posted: 30 Oktober 2008 om 18:48

Ik ben enorm blij dat ik eindelijk mensen gevonden heb die het eveneens leuk vinden en trots zijn op de creaties die wij maken. Kmoet eerlijk bekennen dat ik dikwijls niet durf te zeggen wat mijn hobby is want dan wordt je al snel bekeken. Vroeger werd ik dikwijls vergeleken met een ouwe bomma toen ik vertelde wat ik deed in mijn vrije tijd. En dan voelde ik me soms zo ambetant dat ik mijn werkjes stopte maar na enkele dagen niets te doen haalde ik ze toch elke keer terug boven. Tis fijn om eindelijk mensen tegen te komen met dezelfde interesse. Ik ben blij dat ik deze forum vond!!!

Groetjes Nancy

Nana's grootste hobby is breien en haar chihuahua!!!
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 18:55

fijn om te lezen dat je het hier fijn vind. ik word eigenlijk niet uigelachen, iedereen om me heen zegt: aaa wat mooi, je moet een winkeltje beginnen.

maar het is nooit leuk om uitgelachten te worden en dat zullen wij zeker niet doen.

http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 19:10
dan zit je hier op de goede plek,mensen die lachen zijn eigenlijk gewoon jaloers op wat jij kan maken.laat ze maar lekker lachen.
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 19:16
mensen die anderen uit lachen die missen een heleboel.
en moeten nog heel veel leren.ga lekker doen waar je zin hebt en laat je vooral niet tegen houden ,dat zou nog mooier worden zeg,als zei er moeite mee hebben gaan ze maar ergens anders zitten.je laat je leven toch niet door andere bepalen,als ze zeggen spring in het water,doe je dat dan ook?groetjes stridje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 19:47
BEN HET HELEMAAL MET STRIDJE EENS. ZO DAT IS NOG EENS EEN ECHTE OPPEPPER. HIER MAG JE ZIJN WIE JE BENT. EN ALS JE ZULKE PRACHTIGE CREATIES MAAK ALS JIJ KAN HET NIET ANDERS OF DE MENSEN DIE JE UITLACHEN ZIJN GEWOON STIKJALOERS. TJA WAT WIL JE. ZIJ BETALEN ZICH SCHEEL VOOR IETS WAT JIJ GEWOON KAN MAKEN EN DAN OOK NOG HELEMAAL NAAR JE EIGEN ZIN. HET HOEFT NIET EENS GOEDKOPER TE ZIJN. HET IS WEL VAAK MOOIER.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 19:50

Gewoon laten lachen, de mode is nu toch allemaal brei-goed en wie lacht er dan??  Ha ha wij natuurlijk want we kunnen het allemaal lekker zelf breien...

Iedereen in ons gezinnetje (behalve de papa) is bezig met handwerken, ikzelf, zoon van 10 en dochter van 8, breien, haken, borduren dat het een lieve lust is, we vinden het gewoon gezellig!!!

Hier op het forum vind je inderdaad gelijkgestemde zielen, en is het reuze om te kunnen keuvelen over vanalles wat ons bezig houd.  Dus kom maar vaak op bezoek.

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 20:24

Ik heb ook erg veel plezier in het handwerken, vooral haken!

Moet eerlijk zeggen dat ik nix negatiefs hoor, misschien omdat het nu wat hipper word??

Je ziet in de mode inderdaad veel handgemaakte dingen!!

xxx

Geniet van elke dag!
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 20:56

Hallo,Nancy!!!!

Ikke ook Belgske ondervind die reactie's van medemens haast elke dag!(Zou dit meer in Belgie zijn)Of zou dit komen omdat de wol soms gewoon uit zakken puilt!!!!!

Neen,grapje!!!!!Maar heb er wel steeds bij me!!

Maar inderdaad ook ik word al m'n hele leven aan gekeken al een ouderwetse trut!Iemand die breit moet wel héél associaal en ongelukkig zijn.Anders zou je meer plezier zoeken buitenshuis enzo. Op m'n werk vinden ze een boek lezen veel interessanter! Heb je er tenminste nog wat aan...wat zeg je sokken breien...m'n oma deed dat ook altijd...en dan hahahahahahahahahahahahahahahahaha.Ze kijken elkaar instemmend en begrijpend aan en jijzelf staat daar als iemand van...MARS?

Trek het me niet aan!!!!!

Een paar jaar geleden waren Perlefientje en ik in een Phildarwinkel.Er ging toen een héél mooi vest in het raam.Doet ze steeds ...bepaalde modellen voorbreien en presenteren.En evt verkopen(maar is meer als voorbeeld voor breisters)

Perlefientje likkebaarde net zo als moederlief! We wezen de verkoopster op het model en vroegen naar de wol.De verkoopster zei ...De wol voor dat model heb ik zovele malen verkocht?Een echt succes!

Trouwens ...het vest is ook al verkocht! Aan iemand die het zou dragen op een avondfeest! Ja,vervolgde ze...gebreidde stukken prijzen al vlug...prijs breiwol maal 3.

Wij alletwee!!!!Wablieft!!!!!Dus neem nu 80 euro voor de wol maal drie is dus 240 euro afgewerkt!Die persoon kon zich dit niet direct permiteren en betaalde te pas en onpas een deeltje van het bedrag!!!!!!

Sedertdien rekenen Perlefientje en ik altijd om wol...plus werk is...aha...zoveel kost m'n stuk dus!

Eerlijk gezegd? Ik lees geen boeken (graag maar kom daar niet aan toe)en kom héél weinig ergens of er moet wol liggen! Ik ga uit werken ,heb 3 dochters en als ik eindelijk klaar ben met al m'n moet taken dan krijg ik als beloning creatime!!! En die tijd is voor mij alles...vergeet er gewoon de tijd bij!

Mischien dat ook ik weer nare dingen denk ...soms over mensen die es nooit iets doen...dan denk ik...ochgottekkes!!!!Maak dat toch gewoon zelf!!!Pffffffffffffffff!!!!!!!Sto..e Ga.s!!!!Hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grof ,hé van me!!!Weet ik ....Hahahaha!!!!!Schaam me niet net zomin als dat ik ...sokken brei!!!!!!!!!

Ambers lang vest is af (foto komt nog) en ze heeft er dinsdag laastleden de markt mee afgedweild ...en ze vond haar jas reuze!!!!!Ze voelde zich groot!!!!!!Het was nog beter dan als ze zoals elke morgen uit de badkamer komt en een geparfumeerde lucht verspreid en ik dan denk...jongens wat ruikt dat kraam weer supergoed!!!!!!(m'n slinkende flessen negerend!)

Ambers vest is met Annell sportieve en popcorn van Bergere de France!Normaalprijs ongv 110 euro maal 3 is dus 330 euro!!!

Was het niet dat wol uit Moeskroen komt en ik voor dezelfde wol aan 33 euro uitkom!En 1.50 voor de knopen.(0.25 maal 6) en keuze genoeg!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 21:08
Laat ze maar lachen, stoofpot, wie het laatst lacht, lacht het best, met haar lekkere warme trui of omslagdoek of sokken.

Niet iedereen heeft me uitgelachen. Op de lagere school van mijn dochter was een moeder die scherp in de gaten hield of mijn Jes al uit haar truien was gegroeid, meest met kabels en roosjespatronen, en dan keek ze uit naar de schoolbazar, omdat onze truien daar naar toe gingen. Ze bekende dat pas later, anders had ze de truien gewoon kunnen krijgen; haar dochter zat 2 klassen lager, dus veel contact was er niet. Maar ik had het niet van haar verwacht, ik vond haar kindje zo'n Oillillyprinsesje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 21:32
Bij mij is het eigenlijk net hetzelfde hoor. Ben ook een Belgje... dus misschien toch iets typisch belgisch?!? Ik durf ook niet altijd zeggen dat ik graag haak of brei! Dan zie je ze direct denken van 'wat een seutje!' Eigenlijk toch erg he! 
groetjes, Marlies
Back to Top
Mirtje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 21:54
heey
wat erg als ik de verhalen hoor
vraagje: kijken ze jullie ook zo raar aan als je eerst een werkje laat zien dat al af is?
Back to Top
Mararangi View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 08:04
Ik woon ook in Belgenland en ik moet zeggen, mijn collega's vonden het een goed idee, (ik ga kousen breien): toen ik dit vertelde was net de kredietcrisis en de heisa rond de banken losgebroken, mijn collega's stelden voor kousen in rekbaar materiaal te breien zodat er voldoende plaats zou zijn voor 'al' mijn geld + de eventuele intrest .  Ze vroegen zelfs of een bestelling mochten plaatsen...

Met breien wacht ik nog effe, binnen een paar weken ga ik in het wolwinkeltje in de stad een heuse 'kousenbreicursus' volgen.  Daarna zal ik erin vliegen en zal ik mijn (hopelijk deftig) afgewerkt product wel eens tonen.
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 08:34
Laat ze maar lachen Nancy .....wij lachen hier het hards ...... maar dan van plezier     , en blijdschap omdat we weer wat gepresteerd hebben.
TONY
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 09:38
laat ze maar lachen,doet mijn man ook . die zegt altijd zal ik vast een plaats reserveren in het bejaardenhuis,maar hij lacht er dan wel bij
quality=
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 10:11
Ja inderdaad laat ze maar lachen. Als ik met een zelfgemaakt vest of trui aanloop, dan vragen ze vaak waar ik het gekocht heb. En dan zeg ik met een trotse glimlach op mijn gezicht dat heb ik niet gekocht maar zelf gebreid. En dan moet je die blikken zien vol ongeloof hihihihihi. Het is ook altijd leuk als je in een winkel staat waar iets moois hangt dat gebreid is en dat mijn zusters,moeder of mijn man aan mij vragen kun jij dat niet voor me breien? Dan kijken de mensen om je heen ook heel verbaasd als ik wat beter ga kijken hoe zoiets in elkaar steekt en zeg ja hoor koop maar wol.Dus ik ben heel erg blij met mijn "ouderwetse" hobby.En er ook heel erg trots op.
Groetjes Teunie
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 10:24

Tjonge, WAT een vreemde mensen bestaan er toch! Men moest eens weten hoeveel plezier je hebt als er weer iets "af" is en het is goed gelukt. Het kan mij trouwens niet veel schelen wat dit soort mensen van mij denken, zijn vast geen vrienden van mij (en jullie wel).

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 10:40
Er staan in breiboekjes soms beroemdheden die breien, ik weet het van Julia Roberts, want die vertelde het eens aan Oprah. Als mensen lachen kun je ze daarop wijzen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 13:13

mijn ouders vinden mij zelfs gek, dat ik nu nog brei. maar ik heb er plezier in en waarom zou ik het dan niet doen. ik luister niet en ga gewoon verder. ze hebben allemaal mijn adres waar de foto's van picasa opstaan maar ik hoor nooit iets van leuk hoor of knap gedaan. mijn man vind het wel wat raar maar vind het tegelijkertijd ook heel knap wat ik er allemaal van maak. en de kinderen vinden het geweldig als er weer een beer of poppenkleren af is. en dan krijg ik hele dikke knuffels en daar doe ik het voor.

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 13:44

Grappig is dat als ik nergens aan bezig ben m'n man me vraagt!!!...???Ben je ziek??????

!!!!!!Perle!

Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2008 om 15:19

Ik vind het echt jammer, dat mensen zo raar reageren en ondertussen wel hippe gehaakte knuffels van anne petit claire kopen of een dure gebreide truien, nee laat mij maar lekker haken!!

Mijn man vind het wel gezellig als ik aan het hobby en ben, ik moet ook eerlijk zeggen dat als ik iets leuk vind, mij er helemaal op stort!

Zoals nu met haken!!

Dus ik zou zeggen laat ze maar lachen, wij lachen net zo hard van plezier met ons werkje!!

xxx

Geniet van elke dag!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.718 seconden.
Lang Yarns