|
Reageer
|
| Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Onderwerp: idee gezochtPosted: 03 November 2008 om 14:05 |
|
De vriendin van mijn dochter is zwanger van een tweeling. Nu heb ik voor de kraammand die mijn dochter gaat geven al twee vissen gemaakt. Nu zoek ik zelf ook nog iets leuks toepasselijk voor een tweeling. Heeft iemand nog een idee, ebn wat ideetjes aangaat even "leeg".
|
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Houtdraakje
Hobbywonder
Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 716 |
Posted: 03 November 2008 om 14:18 |
|
poeh eeh slabbetjes misschien? of van die lieve kleine slofjes??
|
|
|
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
|
|
![]() |
|
Mistig
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Posted: 03 November 2008 om 14:30 |
|
Hoi Maaike, Er zijn 2 ideetjes onderweg naar je mailbox. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes Mistig |
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Jenlon
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 03 November 2008 om 14:39 |
|
Ik heb afgelopen week ook 2 paar sokjes gemaakt voor een pasgeboren tweeling.
Maar ik denk ook vooral aan slabbetjes en spuugdoekjes, of wat dacht je van 2 flanellen poppetjes die ze in hun bedje tegen zich aan kunnen leggen. Het neemt de geur over en is lekker warm. |
|
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
Dansk
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Posted: 03 November 2008 om 15:29 |
|
Ik vond alles leuk om te krijgen als tweelingmoeder.
|
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 03 November 2008 om 19:29 |
|
Ik moet nog ergens een patroon hebben van tweelingtruitjes voor een jongen en een meisje. Daar moest babylady en babyboy op gemaasd worden in roze en lichtblauw. Bij de meisjestrui was lady verticaal op de Y en bij de jongenstrui viel de eerste B samen. Ik heb de foto's van de tweeling nog op de koelkast en het blad heb ik, geloof ik, nog wel. Als het om twee jongens of twee meisjes gaat, zou je de kleuren kunnen aanpassen. Ik zou hem kunnen scannen.
Als je genoeg tijd hebt is de deken uit de roman"Breibabes" ook een leuk cadeau, 2 x. Hij lijkt moeilijk, maar het zijn gewoon blokken van 9 steken bij 12 naalden afwisselend recht en averecht, met een rand van kleine blokjes 3 steken bij 4 naalden recht en averecht. Die kan ik ook scannen. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Antonia
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Posted: 04 November 2008 om 08:15 |
|
Ik heb zelf ook een tweeling ( oei bijna 50 jaar )...... twee jongens ..... en vond truitjes waarvan de kleuren net anders om vielen altijd leuk ....... b.v. blauw - wit en wit - blauw. Is het dan een jongen en meisje, kan het witte truitje altijd voor het meisje zijn. Misschien als je google op luiermand ? Succes TONY |
|
|
TONY
|
|
![]() |
|
Molemieke
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Posted: 04 November 2008 om 21:43 |
|
Op www.lionbrand.com vind je van die "zeverdoekjes". Omdat mijn nichtje zwanger is had ik het patroontje van de site afgehaald. Het is niet zo moeilijk. Ook erg leuk vind ik de vriendjes konijn van hobbydoos. Die zijn ook leuk om in te pakken in plastic folie en dan eventueel nog wat centjes of een cadeaubon in het zakje van de broek steken? Groetjes Daisy
|
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 05 November 2008 om 10:18 |
|
Had voor de geboorte van mijn kleinzoon een krans gebreit en toen de telefoon ging nog even in de juiste kleuren opgepimpt erg leuk en zo klaar
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |