even voorstellen |
Reageer |
Autheur | |
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Onderwerp: even voorstellen Posted: 11 April 2007 om 19:43 |
Hallo allemaal,
Ik ben Knitalot, 25 en verslaafd aan het breien van poppen en knuffels. Ik heb dan ook zoveel patronen verzameld dat ik nog 50 jaar vooruit kan :-) Heb inmiddels een hele kamer speciaal voor de poppen ingericht, en mn vriend vindt het nog goed ook hahaha. Groetjes |
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 12 April 2007 om 00:55 |
hallo Lisa, welkom op deze gezellige site groetjes Thea |
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 12 April 2007 om 01:02 |
Hoi Lisa, Fijn dat je zoveel van je hobby houdt. Ik benijd je, he een ganse kamer met zelfgemaakte knuffels dat moet fantastisch zijn. Krijgen we misschien eens een paar foto's te zien.
|
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 12 April 2007 om 08:15 |
Welkom Lisa
|
|
|
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 12 April 2007 om 11:15 |
Hoi Lisa welkom op dit forum.
Leuk he zo'n verslaving Bij mij zijn het vooral beren Ik heb er zo'n 700 dus die kamer bij mij moet al bijna uitgebrijd worden. Maar dat van die knuffels is bij mij ook aangeslagen. Het is wel een leuke verslaving trouwens Dat we nog maar veel knuffels mogen haken en breien. |
|
Groetjes Teunie
|
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 12 April 2007 om 11:46 |
Dit is wel een goede verslaving denk ik ļ
Maar inderdaad wel erg leuk dat ik een kamer speciaal voor de poppen heb, dat is wel uniek denk ik. We hebben ook geen kinderen of zo dus dan kan dat makkelijk. Wow, teunie 700 beren? Dat haal ik nog lang niet hoor¡K.maar er moet wel een kast bij komen binnenkort. Ik heb eigenlijk geen foto¡¦s nog maar als je op de site www.jeangreenhowe.com kijkt en dan bij de gallery dan zie je een indruk van de poppen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |