mooi initiatief!!! even lezen!!! |
Reageer ![]() |
Pagina 123 31> |
Autheur | ||
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 December 2008 om 17:26 |
|
http://www.motherbearproject.org/ deze kwam vandaag binnen van Lion Brand Yarn! Een tof initiatief!!! kinderen moeten kinderen kunnen zijn! heel leuke beer ook! |
||
![]() |
||
Iris74 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dat is inderdaad een goed idee!! Wij hebben een werkgroep, die verzorgt transporten naar Oekraine, en organiseert ook kinderbijbelweken in Oekraine, en wij hebben een keer een heleboel leuke popjes gekregen. Deze waren door dames uit een plaatselijk bejaardentehuis gebreid. Ze waren zooo leuk. En het initiatief was natuurlijk ook heel erg mooi. We hebben ze zelf uitgedeeld, en die gezichtjes spraken boekdelen. Groetjes Iris |
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
|
Misschien een idee om daaraan mee te doen met z'n allen,Ik zal deze week eens naar verdere info kijken. Erg leuke beer ook!! |
||
![]() |
||
saskia welmoed ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
|
Prachtig initiatief !!!! Zou ook wel iets voor ons als hobbydozen zijn......
|
||
![]() |
||
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
|
ik heb hen gemaild en kreeg meteen antwoordje terug! ze waren zo blij iets uit het verre Europa te horen!!! Ze had gisteren een allereerste beer uit België aangekregen, en dat vond ze geweldig!!! Het patroontje kan je bestellen en dat heb ik dus gedaan (eentje voor breien en eentje voor haken aangevraagd) maar ik moet het per post doen... Beetje lastig maar heb geen goede ervaring met pay Pall... Nog even dollars bestelen bij de bank dus, en dan kan ik het verzenden... Inderdaad leuk om dit met het forum te doen, en lijkt me ook een makkelijk patroon voor wie nog niet veel ervaring met knuffels maken heeft? Samen komen we wel uit de beschrijving, want dat zal wel een ietsje anders zijn...
|
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
|
Heb je ze al besteld,ik wil het ook wel doen via paypal,dat werkt als een tierelier. misschien handig als we dan een centraal adres hebben,wil ik ook wel zijn,dan stuur ik het wel verder.Ik doe in ieder geval mee. Het is natuurlijk engels,maar dat kunnen we wel vertalen,lijkt mij. |
||
![]() |
||
|
nee, nog niet besteld... Als jij kan bestellen, dan heel graag corry! Gaat gewoon via de post toch trager... Heb even zitten kijken bij de foto's, staan hele mooie bij! alleen al om ideetjes op te doen! je moet wel betalen voor verzending om de beerjes tot bij de gekozen gebieden te krijgen. Wel jammer, want dan loopt het wel een beetje op... |
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
|
Als het in het nederlands vertaalt is, wil ik ook wel meedoen.
|
||
![]() |
||
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
|
Wat een leuk initiatief. Wat je zegt jammer van die verzendkosten want dat maakt het inderdaad erg prijzig. Zou zoiets ook niet in Nederland op te zetten zijn voor het een of ander?? groet, bianca |
||
![]() |
||
|
Ik heb ze zojuist besteld en betaald,ik wil best het adres voor jullie zijn en dan de hele boel zelf versturen,dat scheelt voor iedereen in de kosten,en die eenmalige verzendkosten naar het buitenland ,neem ik dan wel voor mijn rekening. Chrisje ,wil jij nog even uitzoeken,kan nu even niet meer denken,morgen weer een dag. |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
|
Misschien houdt die organisatie alles liever in eigen hand, dat was met Good Bears of the World ook. Daar ben ik ooit lid van geweest. Nu heet zo'n beer een traumabeertje.
Maar ze kunnen geen bezwaar hebben als zoiets in de Benelux wordt opgezet. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
naatje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
|
IK BREI OOK MEE.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
|
wat leuk zeg en wat een goed project. Sta ik helemaal achter, maar denk niet dan mijn handwerkkunsten al goed genoeg zijn. Maar wie weet als ik nu goed oefen en goed doorzet en jullie me helpen met het lezen van het patroon. wie weet wat ik dan kan.
|
||
![]() |
||
creatieve meid ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 482 |
|
o, wat een leuk en goed project. Ik doe zeker weten mee hoor!
|
||
![]() |
||
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
|
Corry, als ik via jou alles kan doen, wil ik ook heel graag mee doen. Ik kan dan (via e-mail) je rekeningnr, krijgen en het geld naar jou overboeken. Hetzelfde met de verzendkosten. Laat maar weten hoe je er over denkt. |
||
Groetjes Catharina
![]() |
||
![]() |
||
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
|
Ga ik ook volledig mee akkoord, Corry !!!! |
||
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
||
![]() |
||
Spekkie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
|
Wat een leuk project...Ik brei ook mee.
|
||
![]() |
||
|
Ik heb nu even zitten zoeken,voor zover ik het begrijp is er geen adres in europa,we zijn dan wel heel veel aan verzendkosten kwijt,Ik noem een voorbeeld,eerst in nederland versturen naar een verzameladres,dan moet er verzonden worden naar amerika,standaard verzenden is klein pakket tot 2 kilo =13.50,en dan moet er nog drie dollar per beer bij ,om naar afrika te verzenden. Lijkt mij wat duur worden,misschien weet iemand een betere oplossing?? |
||
![]() |
||
Antonia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
|
Een heel leuk idee. Ik wil in ieder geval meebreien en zal mijn eigen verzend kosten betalen. |
||
TONY
|
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|
dat wordt wel heel duur ja, maar ik vind het een goed idee. als het doorgaat wil ik graag meedoen en antuurlijk meebetalen in de verzendkosten of hoe wel het ook gaan doen.
|
||
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123 31> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |