zwarte pieten pak |
Reageer |
Autheur | |
hennievb
Newbie Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Onderwerp: zwarte pieten pak Posted: 19 April 2007 om 09:47 |
Het is nog wel vroeg, maar toch wil ik vragen of iemand een patroon heeft voor een zwarte pieten pak, maat 40, 42. Mijn dochter en ik spelen al een paar jaar voor zwarte piet op het kinderdagverblijf waar een andere dochter werkt. Wij krijgen daar wel een pak, maar dat is een pak voor buiten. Nu wil ik er zelf maar twee maken van dunnere stof. Bedankt alvast Hennie |
|
groetjes
hennie |
|
nordal
Groupie Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 40 |
Posted: 20 April 2007 om 09:24 |
In een Knip heeft ooit een patroon gestaan. Ik denk in 2004 of 2005 zal wel november geweest zijn.
Als ik tijd heb zal ik het even na gaan kijken, als ik het kan vinden. |
|
groetjes nordal
|
|
MaVee
Groupie Lid sinds: 04 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 72 |
Posted: 20 April 2007 om 10:45 |
http://www.knipmode.nl/nieuws/faq/overig/
Hier staat vermeld dat patronen te vinden zijn in knipmode november 2004... Dit nummer is nog na te bestellen, volgens de gegevens op de site, maar je zou ook eens in de bibliotheek kunnen kijken |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |