|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Kelly ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1200 |
![]() Posted: 20 December 2008 om 14:03 |
Zou er mij hier ( http://www.elann.com/ShowFreePattern.asp?Id=150024 ) iemand mee op weg kunnen helpen? Ik geraak niet gestart Alvast bedankt.. |
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Sorry Kelly kan je niet helpen ik kan geen engels
![]() |
|
![]() |
|
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() |
Hoi, Ik weet niet of dit helpt? |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
http://www.knittingatknoon.com/ProvCaston.mpg Hier staat heel duidelijk hoe je dat moet doen,het is de bedoeling dat je later aan de andere kant verder gaat. Ik gebruik deze methode voor de blokken van de deken,dan zijn mijn ribbels onder en boven hetzelfde. |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Die gehaakte opzet gebruiken ze vaak om dat later aan die kant weer steken op te nemen. Je haakt een sliert, gebruikt deze om de eerste steken mee op te zetten. Later trek je die gehaakte slirte er weer uit en pakt die losse steken weer op om de ander kant op te breien. Volgens mij zetten ze later die losse opzet steken met een matras steek (kitchener stitch) vast aan de ander steken. Echt heel moeilijk is het niet, ik vind het alleen altijd een heel gepiel om die gehaakt sliert er weer uit te krijgen. Oja die kan je dus het beste van een gladde draad is een andere kleur maken. Maar je kan natuurlijk ook gewoon opzetten en later gewooon dat vastmaken aan het andere stuk. Je kan dat niet de matrastreek gebruiken. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
Hoi Kelly, De bedoeling van het haken van een ketting van 60 lossen is, dat als je de gehaakte lossen aan het eind weer uithaalt, je de breisteken weer op de naald kunt zetten en eventueel samen kunt breien. Je ziet dan geen opzetrand meer of een zoom. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Kelly ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1200 |
![]() |
Dank jullie wel dames voor jullie snelle reactie.. ga het proberen..
|
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Kely,ik gebruik de methode van het filmpje,brei dan eerst een naald averecht,Daarna beginnen met het patroon,je kan dan heel makkelijk de draad uithalen. Wanneer je een losse ketting haakt ,en dan de steken op de naald zet, is het veel lastiger om die draad eruit te halen. |
|
![]() |
|
![]() |
Dank je voor de tip Corry.. is er vandaag niet van gekomen.. zal iets voor morgen worden denk ik..
|
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |