krulsnijmachine????? |
Reageer |
Autheur | |
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Onderwerp: krulsnijmachine????? Posted: 27 April 2007 om 09:17 |
Wie heeft hier wel eens iets van gezien???
http://www.teddys-handarbeiten.de/kruellblumen-grundanleitun g.htm groetjes cormout |
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 27 April 2007 om 13:46 |
wat ziet dat er leuk uitzeg.daar kun je mooie bloemen mee maken zit een foutje in de link trouwens als je hem zo kopieert en plakt pakt hij hem niet http://www.teddys-handarbeiten.de/kruellblumen-grundanleitun g.htm |
|
groetjes tine
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Posted: 27 April 2007 om 13:54 |
Dank je Tine,
Maar het is wel mooi he!!! Zou dat in Nederland ook te koop zijn? groetjes cormout |
|
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 27 April 2007 om 14:20 |
Inderdaad erg leuk, maar wel heel prijzig...... |
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Posted: 27 April 2007 om 22:42 |
Ik heb hem het is om filigraan te snijden ( papieren strookjes) je maakt er bloemetjes mee.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
cormout
Posted: 27 April 2007 om 22:54 |
He Corrie
Verstuur je ook gesneden strookjes? Ik zou het best eens willen proberen, of wordt het resultaat niet zomaar zo mooi als op die plaatjes? En heb jij hem in Nederland gekocht of is het weer zoiets bijzonders uit je rariteiten kabinet. Groetjes Cormout |
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Posted: 28 April 2007 om 14:11 |
Weet je Corrie je woont zo dichtbij dat je hem gewoon een keer komt lenen oke? Niet te snel want ik moet hem opzoeken en weet nu niet zo snel waar, ben druk aan het haken voor iemand van de kunsacademi en de kamer aan het sausen en dan moet ik nog hard lopen en dansen dusssssssssssssssssssssssssss |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Posted: 28 April 2007 om 19:23 |
druk druk druk....en ik maar denken dat je om werk verlegen zit.......
|
|
winnes
|
|
hanny bennes
Duizendpoot Lid sinds: 26 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 232 |
Posted: 30 April 2007 om 09:53 |
inderdaad een mooie site, om idee-en op te doen. ik zal nooit in het
buitenland kopen, want incl. verzendkosten, worden dat dure
handwerkstukken. trouwens, in nederland zit af en toe ook behoorlijk
wat extra kosten bij. ik zoek altijd sites met gratis patronen, zoals
bij drops/free patterns/ en amerikaanse en engelsites als:berroco
fashion.
|
|
we sit good in our skin..... creaida |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |