Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenperle en perlefientje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Onderwerp: perle en perlefientje
    Posted: 07 Januari 2009 om 13:50

hallo waar zijn jullie perle en perlefientje mis jullie al een tijdeje!!!!!!!!!!!

groetjes puck

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 14:32
Perle was er gisteren heel even,hebik gezien.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 14:47

Ja, waar zijn ze toch?? Moet/mag nog steeds een moebius haken, moet ik opeens weer aan denken. Wat in het vat zit verzuurt niet, toch??

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 15:35

Joke,

Wat is een moebius ?????????? Hier in het momenteel besneeuwde Belgie heb ik daar nog nooit van gehoord

Gr,

Dine

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 15:52

Hoi Dine,

dit is een soort stola (dicht) met een draai zodat hij mooi valt. Kan worden gebreid en gehaakt. Ik heb wel een patroon waar een foto in staat maar dit is een pdf-bestand en daar kan IK de foto niet uithalen helaas.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 15:55

Aha,

Weer wat slimmer geworden. Vorig jaar heb ik een stola gebreid met verschillende vierkanten, volledig gesloten, met klein kraagje en manchetjes aan gebreid.Lekker warm. Dus misschien heb ik er zelf een . Maar zonder draai, dus toch geen ?

Gr,

Dine 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 16:09
Dine, een Moebiusband is een tweedimensionaal oppervlak met slechts één kant ingebed in de driemenionale Euclidische ruimte. Nu begrijp je toch meteen wat dat is? Ik niet hoor, ik sla meteen dicht als het iets met wiskunde te maken heeft. Maar het is een ring die eigenlijk niet kan, er staat een plaatje bij wikipedia. Het zou ook iets voor Escher zijn om te tekenen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 16:22
Perle was gisteren nog on- line
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 16:26

Magtelt : gevonden !!!!!

Lang leve het internet  Eventjes een foto opgezocht, en nu heb ik er een idee van  :inderdaad een cirkel met een draai zoals Joke zei. Lijkt een beetje op mijn 2de stola : hoge kraag en gebreid tot op borsthoogte, maar zonder draai .

Bedankt,

Dine

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 16:41

Goh Magtelt, ik dacht toch echt dat dit helemaal uit je eigen brein kwam, vond mezelf al heel erg dom (hihihihi) en jou heeeeeeeel erg knap.

groetjes, Joke

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 17:33

Hallo,

Hahaha!!!

We zijn er nog steeds hoor!!!!Ikzelf momenteel wat minder actief(kussens ,sokken en dergelijke blijven wat halverwege...)waren ook wat drukke weken,hé!!!!!Druk op het werk en dan die feestdagen zo halverwege de week...

Perlefientje is bezig met één van die Amerikaanse plaids te breien.Sinds vorige zomer heeft ze een vakantiejob en weekendwerk.Dus is ze tussen kerst en nieuw haast niet thuis geweest.Doet wat raar aan(als ze steeds weg is) maar ze spekt haar spaarboekje!Dus haar afwezigheid thuis is noodgedwongen toegelaten!!!Gisteravond was ze heel misselijk en ze heeft de hele nacht moeten overgeven.Hopelijk morgen beter want het is beter dat ze niet te veel les verliest (krijgt dan zoveel faalangst) alhoewel ze met de laatste toetsen toch weer de derde van de klas was.Toverbloemenprinses was zaterdag zo ziek...1 dagje overgeven en zondag terug kiplekker!

Zaterdagmorgen is er een soort beurs in de Hallen van Roeselare.'s morgens zullen we daar es goed rondzien daar ze nu in het vijfde jaar zit en na het zesde toch al moeten weten...wat nu? En wij waren totaal niet op de hoogte van de mogelijkheden op gebied van studie en richtingen wetenschappen.Na rondsurfen op net enzo denkt ze iets in de richting biomedische laboratoriumtechnologie.We zien wel.Maar ik vind dat enorm moeilijk om Uw kind hierbij te helpen en te zorgen dat ze de juiste weg opvliegt! Daar ikzelf ocharme maar kleding gevolgd heb en van hogescholen enzo niet veel weet!!We komen er wel...gewoon veel informeren denk ik!

In die namiddag moet ze dan vlug terug gaan werken en dus ze leeft wel hectisch,soms! Dan komt ze paf thuis en na wat te bekomen werkt ze terug aan haar blokken! Zitten echt al mooie tussen maar we zijn al zoveel achter met bv foto's! Ellen's Vest en Ambers lang vest moet ik ook es fotogeniek maken!Daar iedereen zoveel steun betuigde en moed insprak om het ding af te krijgen!

Alvast aan ieder de Beste wensen!!!!!!Een jaartje vol gezonde mensen en om terug gezond te worden!!!!!!!Enkele hobbydoosjes zijn goed op weg!!!!!!!Verder van mooie bolle buikjes!!!!!!!!!!Esther en koningsdochter!!!(hopelijk vergeet ik niemand?)

En een jaar vol creatievelingen!!!!!!Ben benieuwd wat jullie terug allemaal zullen maken!!!!!

Aha!!!Joke?Het word dus een gehaakte moeibuis????Doe maar rustig aan....verzuurd inderdaad niet!!!Gelukkig maar voor m'n wolkamertje!!!!!Hahhaa!!!!

Ik probeer steeds wat bij te lezen maar jullie pennen vlugger dan ik lezen kan(lijkt het)Vele groetjes aan ieder!!!!!

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2009 om 18:43

Hoi Perle,

Fijn je weer eens te horen... en we kijken al uit naar al jullie mooie creaties. Wat betreft de studierichting van Perle, moet je je niet al te veel zorgen maken, hoor ! Ze zal in haar 6de jaar gebombardeerd worden met uitleg en mogelijkheden, en dan vindt ze beslist wel haar goede richting. Op de duur krijg je daar een punthoofd van. Als ze een beetje weet welke richting ze uitwil kan ze concrete vragen daarover stellen en wordt er héél véél hulp geboden van school, leerkrachten... Was met Ine ook zo !!

Ook voor jullie allemaal een gelukkig en vredevol 2009

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 08:27

fijn om te horen,dat het toch goed gaat met jullie.al is het dan heckticsh.ben zo aan jullie verhalen gewend,dat ik dat soms mis.wens jullie natuurlijk ook een goed 2009

groetjes puck

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 10:26
Originally posted by Pelote Pelote wrote:

fijn om te horen,dat het toch goed gaat met jullie.al is het dan heckticsh.ben zo aan jullie verhalen gewend,dat ik dat soms mis.wens jullie natuurlijk ook een goed 2009

groetjes puck

Hier sluit ik me bij aan.
Groetjes Teunie
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2009 om 18:53
leuk om weer een nieuwtje te horen, en van hieruit ook de beste wensen voor 2009
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns