Zomer outfit Babyborn (pop 43 cm) |
Reageer | Pagina 123 6> |
Autheur | ||||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 September 2005 om 23:06 |
|||
Zomer outfit, bloesje in een felgekleurd bollen motief met fuchsia roze broek. Lekker om mee in de zandbak te spelen of voor een ritje op de fiets. |
||||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Deze schattige maar ook stoere outfit is gemaakt door Janine. |
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Deze feestelijke babyborn outfit is gemaakt door Mariėtte Schmitz voor haar kleindochter |
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hallo Renske,
Hierbij dan de foto van de creatie....
Het viel mij nog best tegen, omdat sommige delen best lastig te naaien zijn omdat er dan niet veel ruimte is.
Maar mijn dochter zal dat niet zien en haar pop prachtig vinden.
Groeten Marleen
|
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Zoals beloofd hierbij de foto's van de kleertjes die ik gemaakt heb. Graag zou ik nog patronen willen hebben van schoentjes (babyborn) Met vriendelijke groeten, Hannie van Maelsaeke |
||||
nancy01
Newbie Lid sinds: 13 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ik ben bezig het het maken van het outfitje en nu zie ik ook dat leuke hoedje staan, in er een mogelijk heid dat ik in het bezit kom van het patroon!
groeten en alvast bedankt Nancy |
||||
ladysara
Newbie Lid sinds: 15 December 2005 Locatie: Australia Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hallo Renske. Ik heb het zomerpakje ook gemaakt,en zou het hier graag willen neer zetten,maar ik weet niet hoe dat moet ik klik op de foto camera en dan zie ik iets opkomen met http: en wat ik dan moet doen weet ik niet ik zal het opsturen naar je in een email als ik je email adres heb ok ik heb een website voor BabyBorn kleertjes ik zal je de link geven, http://groups.msn.com/HakenenBreienvoorBabyborn Grv van Sara uit Australia |
||||
Sara Sorensen
|
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Cindy |
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hallo Renske,
Zo je ziet is het me gelukt een fotograaf te vinden, hier zie je wat ik er mee heb gedaan. Dus nog niet het hele setje gemaakt, maar het broekje, om bij het truitje te passen.
Het groene setje had ik al uit mijn hoofd gemaakt, maar het broekje bleek toch te strak te zijn, vooral omdat het nogal stug materiaal was, dus wil ik nu van jou patroontje een groen broekje maken, maar dan met gespjes in plaats van strikjes. dat is stoerder voor een jongen!
De baby schoentjes die er tussen in staan is ook eigen ontwerp. Daar ben ik 26 jaar geleden mee begonnen voor mijn oudste kleinzoon, en heb er inmiddels honderden van gemaakt, altijd als er een baby in de omgeving komt, wordt er naar gevraagd. In allerlei kleurtjes en stofjes.
Leuk werk hoor. Bezig blijven is mijn motto.
Vriendelijke groeten TONY van HOREN
|
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hoi,
Hierbij een foto van het zomer pakje het is erg leuk geworden en heel erg bedankt voor het patroon.
Groetjes linda schaper
|
||||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
wouw wat mooi allemaal. Corine. |
||||
|
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Goede middag Renske Hierbij nog 2 foto's van door mij gemaakt jurkje van jouw patroon. Is goed geslaagd. M'n kleindochter was er blij mee. Vriendelijke groeten Elly |
||||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ben er stil van ......zo mooi allemaal
|
||||
Groetjes Catharina
|
||||
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
schitterend zeg
|
||||
groetjes tine
|
||||
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Heel mooi om allemaal te zien. En leuk dat elk pakje toch weer heel anders is.
|
||||
sanne295
Newbie Lid sinds: 18 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
leuk en ook heel erg mooi !!
|
||||
Botticelligrrrl
Duizendpoot Lid sinds: 27 April 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 292 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Er zitten hier wel eeerrrug mooie dingen bij seg! Dat zou mooi zijn voor een ehte baby ook! Hmmm...
|
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hierbij stuur ik u een afbeelding van een patroon die ik van u heb mogen ontvangen, ik wil u hiervoor bedanken en wens u succes met alles wat u doet.
Vriendelijke groet.
T. Groefsema
|
||||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Je zou het patroon zo vergroten en voor je kind maken.(of kleinkind)
|
||||
Groetjes Catharina
|
||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hallo Renske,
Hartelijk dank voor het patroon.
De beschrijving en het patroon vond ik heel duidelijk.
Het pakje is heel mooi geworden, zie foto.
Hennie Piksen.
|
||||
Reageer | Pagina 123 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |