Jane Greenhowe |
Reageer |
Autheur | |
ziggysnowy
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
Onderwerp: Jane Greenhowe Posted: 04 Februari 2009 om 10:13 |
Hallo allemaal
Ik ben zo stom geweest en heb perongeluk een paat patronen verkeerd opgeslagen. Ze zijn van Jane Greenhowe: De Toybox snowman en Halloween ghosties. Als iemand ze nog heeft , mag ik dan zo vrij zijn om ze nog een keer te mogen ontvangen/ Vast bedankt, ziggy |
|
new.houses
Duizendpoot Lid sinds: 30 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 244 |
Posted: 04 Februari 2009 om 10:24 |
Hoi Ziggy, Onderstaand de link naar de gratis patronen van Jane Greenhowe. http://www.jeangreenhowe.com/patterns.html
|
|
groetjes Daisy
|
|
ziggysnowy
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
Posted: 05 Februari 2009 om 20:53 |
Hoi Daisy
Bedankt voor de link. die was ik helemaal vergeten groetjes, ziggy |
|
marianneke
Hobbywonder Lid sinds: 28 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 724 |
Posted: 09 Februari 2009 om 10:53 |
Ik kan via de link de patronen niet downloaden. Er wordt bij mij gevraagd om een wachtwoord en tja dat heb ik natuurlijk niet. Heb al van alles geprobeerd maar helaas. Kan iemand mij toevallig helpen aan het patroon van de Novelty Eggs? Ik vind ze zo leuk en wilde er alvast een paar gaan maken voor pasen.
|
|
Eeyore82
Hobbyguru Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 09 Februari 2009 om 10:59 |
Ze komen eraan marianneke,
Groetjes Marije |
|
marianneke
Hobbywonder Lid sinds: 28 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 724 |
Posted: 09 Februari 2009 om 11:01 |
Super Marije, alvast bedankt. Ik wacht geduldig tot de eieren mijn mailbox komen binnen gerold.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |