|
Reageer ![]() |
Autheur | |
sandyvr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 385 |
![]() Posted: 05 Februari 2009 om 14:05 |
hey iedereen
de vraag is hoe vind je het begin van rond haken kom steeds anders uit en dan kloppen men steken niet elke tour gr sandy |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Aan het begin moet je een merkdraadje doen en dan klopt het wel
|
|
![]() |
|
sandyvr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 385 |
![]() |
en moet je da dan steeds omhoog steken bij elke ronde of hoeft dat niet ?
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Ja,ik haak altijd eerst twee steken en haal dan de draad door de eerste steek.
|
|
![]() |
|
![]() |
oke dank u wel
![]() nu gaat het lukken hoop ik als men elleboog het wil volhouden |
|
![]() |
|
Fietje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2008 Status: Offline Points: 341 |
![]() |
Ik gebruik altijd een klein kettingslotje met een bedelttje eraan, werk goed!
|
|
Geniet van elke dag!
|
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Ik tel mijn toer terug.
|
|
![]() |
|
jigger ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 473 |
![]() |
ik gebruik zo'n klein veiligheidsspeldje, werkt goed voor mij.
|
|
Groetjes Jigger.
[IMG]http://img13.imageshack.us/img13/6903/friendsy.gif"> |
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
![]() |
Zelf heb ik zopas markeerringetjes gekocht omdat het bolletje van mijn varkentje eerder ovaal dan rond was geworden. Maar dan moet ik er na iedere toer een steken als ik dat goed begrijp. Groetjes Daisy |
|
![]() |
|
Snorkmaiden ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 35 |
![]() |
Ik gebruik de methode die hier omschreven wordt en die ook een paar mensen hierboven al noemen: met een markeerdraadje. Dat vind ik persoonlijk de ideale methode, want je hoeft alleen het draadje aan het begin van elke ronde naar voor of achteren te doen. Dus geen gedoe meer met het verplaatsen van de steekmarkeerder (die ik bovendien altijd in de weg vond zitten)! |
|
![]() |
|
![]() |
dat ziet er idd heel handig uit ga bi het volgend eitje dat eens proberen dank jullie wel voor de vele tips ![]() |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
Halo Snorkmaiden, dat ziet er inderdaad veel gemakkelijker uit, dan met een speld, ga ik ook probereren, bedankt voor de tip groetjes rita |
|
![]() |
|
marinda ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 496 |
![]() |
he ik gebruikte ook altijd een klein veiligheidsspeldje maar dit lijkt me een stuk handiger. ga het vanmiddag meteen proberen.
|
|
alles kunnen we leren. (hoop ik)
|
|
![]() |
|
marinda ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 496 |
![]() |
aja thanks voor de tip
![]() |
|
alles kunnen we leren. (hoop ik)
|
|
![]() |
|
Tulpie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 142 |
![]() |
Ook ik wil je bedanken voor de haaktip Snorkmaiden.
Helemaal geweldig ![]() |
|
Groetjes Sabine
![]() |
|
![]() |
|
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() |
dat is zeker een goeie tip ook voor het tellen van het aantal toeren deze tip ga ik zeker gebruiken. groetjes belinda
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |