Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvraag over de mol eugene

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Onderwerp: vraag over de mol eugene
    Posted: 13 Februari 2009 om 09:58

ik heb de twee benen gehaakt van de mol:ieder zijn 30 st.nu moet je ze samen voegen.both legs with 6 single crochet and continue crocheting the body around the legs:ik had 2 maal 30 st=60st door 6st samen te haken kom ik op 48 st. terwijl rnd 10:51 steken ra ra!

ik kan wel smokkelen maar er zitten in deze patronen normaal nooit geen fouten.hoe los ik dit op.

groetjes puck

Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2009 om 10:25

Ik doe altijd een extra steek tussen de naad van de benen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Je haakt de benen samen en die naad is net iets breder dan de afstand van je normale vasten, dus steek ik mijn haaknaald in die naad en maajk een extra vaste zo vorkom je ook een klein gaatje. Dit doe je aan beide zijden en dan kom je toch op je 50 steken.

groet,

bianca

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2009 om 10:47

als je op de foto kijk,kan je niet zien dat ze zo dicht tegen elkaar aanzitten.ik dacht eerder om er steken tussen te zetten,maar je moet eindigen met 51 steken dus moet ik er 3 bij doen.maar wat jij zegd is een goed idee,dan krijg je inderdaad geen gaatje,meestal maak ik dat naderhand dicht.

bedankt groetjes puck

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2009 om 11:20

everline ik heb het opgelost,door tedoen wat jij zei.ik heb nu 56 st de rest smokkel ik wel.bedankt in ieder geval kan gewoon weer verder.

groetjes puck

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns