Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvilt poppetjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
maike View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: vilt poppetjes
    Posted: 15 Februari 2009 om 17:17

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier! Ik heb een vraagje ik maak al enige tijd viltpoppetjes. Ik maakte altijd poppetjes met kraalhoofdjes maar wil nu toch ook poppetjes met tricot hoofdjes gaan maken, alleen kom k hier totaal niet uit. Iemand die het mij uit wil en kan leggen uiteraard tegen betaling ;). Zelf woon ik in noord holland. Graag hoor ik iets.

Groetjes maike

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2009 om 17:55

hoe groot worden de poppetjes, want anders knip je een cirkel rijgt hier in de rand een stevig draad, een pluk fiberfill, rijg draad aan trekken en het hoofdtje is klaar

even goed bekijken natuurlijk hoeveel fiber je er in doet en hoe groot de cirkel

succes

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
maike View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2009 om 18:02
word het dan wel mooi rond vraag ik me af??? want dat probleem heb ik nu ook met de wol die ik er in moet doen.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2009 om 22:35
ALS HET GOED IS BLIJFT HET OP DIE MANIER EEN MOOI RONDJE.IK HEB 4 POPPEN GEMAAKT VAN DAT REKBARE FLEECE
EN OP DIE MANIER ZOALS TINEKE BESCHRIJFT DE NEUSJES
GEMAAKT.DE HELE FAMILIE BIGFOOT HEEFT MOOIE RONDE NEUSJES.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 08:44
Tricot hoofdjes zijn ook nog niet echt mijn sterkste punt, zeker als het gaat om de wat kleinere. Maar met een beetje oefenen en gewoon heel veel proberen moet dat volgens mij ook wel goed komen.
Ik heb hier nog wel een stap voor stap beschrijving liggen van hoe je tricot hoofdjes maakt, weet niet of je die al hebt? Als je die wil hebben moet je het even laten weten dan scan ik hem en mail ik hem door.
Als het goed is staat in sommige patronen ook hoeveel gram vulling je ongeveer nodig hebt als je een hoofdje van een bepaalde omtrek wilt maken. Als dat niet zo is dan is het een kwestie van steeds weer de omtrek opmeten en bijvullen of uithalen net zolang tot je de juiste maat hebt. Daarbij moet je wel de vulling goed aandrukken en proberen een zo mooi mogelijk rondje te krijgen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns