Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHobbybeurs in zwolle!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbybeurs in zwolle!
    Posted: 23 Februari 2009 om 11:03

Gisteren zijn we dus naar zwolle geweest naar de beurs!

Was me dat even de moeite waard! Want het was toch eventjes 6u30 heen en terug.

Maar met pilletje tegen wagenziekte konden we toch met 2 breien en Perlefientje heeft toch eventjes tijdens het heengaan een goeie 100 bladzijden gelezen uit haar boek(Twilight)Maar toen we terugkeerden was het donker en dus geen crea...en op d'n tast is ook niet interessant,héZie dat we ons haar meebreien zoals Perlefientje es met haar borduurwerk?...Mama moet es zien...wat is dat? jaja!!!Ze zat vast!!Is wel al enkele jaren geleden maar die blijft meegaan!!!

Wie was de tweede breister?Toverbloemeprinses!Het lukt supergoed!!!!!Ze maakt dus een tasje!

Hele mooie breiwol uit bulgarije...Barbados en fenix aangekocht bij wolwinkel!!!Enne!!Ook superlieve mensen!!!Mag gezegd worden!!!!Ze was verrast van ons taaltje had vlug door dat wij belgskes waren en begreep ons héél goed,vond Roeselare typisch Belgische stadsnaam en wenste ons een goede afreis!Toverbloemenprinses was gek op haar vele fantastische draadjes.En haar mama ook!

Wol aangekocht bij ...(nog een andere winkel)Niet veel commentaar want was hele droge wat mottige madam!of wat ook kan had ze 3 dagen standhouder zijn er wat genoeg van,alhoewel je dit in de verkoop nooit mag laten merken.Mais enfin...klantvriendelijk was ze niet.

Verder een pen aangekocht voor hotfix en een lading steentjes,patroontjes enzv...Om de kontzakken van jeansbroeken op te pimpen!!!!Super!!!

Bamboo sokkennaalden en neen geen sokkenwol(was wel in verleiding maar kan momenteel nog voor een 50 paar weg)

Perlefientje heeft een borduurpakket mee van de Cross Stitch Corner!!!!Heel goedkoop,vriendelijke bediening en wat hebben die veel mee?

Wat ik vooral vond was dat het overweldigend was!Stond zowat perplex!Alles wat je zoekt op pc ,waar je bij stilstaat om te bekijken en te bewonderen gebeurde daar vlak voor m'n neus!

Wol spinnen en kleuren,sokkenbreisters zowat overal,nieuwe rare technieken,weven, breien met linten (tassen en dergelijke) enkele standen zoals peddels en de Stitch Company!

Veel mensen bezig gezien met volle overgave en passie!!!!!

Een meisje dat stralend een nieuwe versie(haar versie) kwam aanbieden dat ze gemaakt had van Nijntje)hotfix! de trotse blik tussen moeder en dochter ontging me niet nietegenstaande de mama terug tegen mij begon te praten!

Ik heb goed geslapen(er niet van gedroomd!)

Het was ver rijden ,niet om onmiddelijk te herhalen maar zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes!!!Perle!

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 12:53
goh wat leuk dat je het zo fijn heb gehad en leuke nieuwe spulletjes er bij, leuk is dat hotfix ding he bezit er ook eentje
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 13:39
Wel plezant dat je toch zoveel gevonden hebt dan is dat toch een goede trip
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 15:08
leuke he nieuwe spulletjes kopen? fijn dat je het naar je zin heb gehad.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 15:37

Wat hebben jullie een leuke dag gehad en veel gezien en gekocht!! Inderdaad een hele reis maar wel de moeite waard zo te lezen.

Veel plezier met jullie aankopen, groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 16:10
Dat was een leuk reisje, Perle. Ik heb nog zoveel wol, dat ik maar besloten had om niet te gaan dit jaar. Als ik nu niets meer koop (ja,ja) ga ik volgend jaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 18:30
Bedankt voor je leuke verslag. Fijn dat het de moeite waard is geweest.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 19:05
FANTASTISCH DAT JE ZO GENOTEN HEBT. HEERLIJK HOOR. EN LEUK DAT TOVERBLOEMENPRINSES NU OOK BEGINT TE BREIEN. MAMA MET TWEE DOCHTERS NAAR DE WOLBEURS. JE HEBT ZE GOED OPGEVOED PERLE!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 22:16

Leuk hoor toverbloemenprinses die ook een beginnende breiverslaving heeft. Ik wilde eigenlijk al gillen foto! maar de buit viel best mee. Had bergen wol verwacht natuurlijk.
Ben wel benieuwd naar het hotfix gebeuren. Het zegt me namelijk helemaal niets. Dus als je me daar wat meer over kan laten weten dan graag.
Leuk dat je de beurs in Zwolle voor herhaling vatbaar vond, maar dan mag er van mij ook best eentje dichter bij België zijn in dezelfde trant. Want voor mij is Zwolle ook ver weg en België dichterbij.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 22:42

Leuk zo'n verslagje! En al zeker als de verslaggever zo enthousiast is.

Groetjes Daisy

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2009 om 00:08
Originally posted by Dikky Dikky wrote:

Leuk hoor toverbloemenprinses die ook een beginnende breiverslaving heeft. Ik wilde eigenlijk al gillen foto! maar de buit viel best mee. Had bergen wol verwacht natuurlijk.
Ben wel benieuwd naar het hotfix gebeuren. Het zegt me namelijk helemaal niets. Dus als je me daar wat meer over kan laten weten dan graag.
Leuk dat je de beurs in Zwolle voor herhaling vatbaar vond, maar dan mag er van mij ook best eentje dichter bij België zijn in dezelfde trant. Want voor mij is Zwolle ook ver weg en België dichterbij.

Hallo,Dikky!

Ik moet toegeven dat m'n wolbuit inderdaad maar matig is.Maar ben wat tot het besef gekomen dat teveel?Teveel wordt!!!!

Nu ja...dat kan bij mij vlug overgaan!Maar heb es m'n breikamer onlangs herschikt en heb toch wel eventjes héél véél liggen!Zoals ik onlangs aan iemand vertelde...vijf jaar geleden had ik al voor een 100 tal truien wol liggen en nu is dit minstens verdubbeld! Een goeie 3000 bollen!

Ik hou enorm veel van breien en iets maken maar ook van borduren!Er zijn zoveel mooie dingen die ik liggen heb(borduurpakketen)

Zonder van die getammeerde Klimt's te spreken!En dat zijn echt gigantische grote en dure werken!

Die hotfix pen? Dikky?Dat is een must voor jou en je kindjes!!!Met de pareltjes kunnen ze zelf hun patroontjes maken(bestaan workschops van) en met je hotfix pen of zelfs met een strijkijzer kan jij(de mama)dus  het patroontje vereeuwigen op jeansbroekje of dergelijke.Wasbaar tot 60°

Er is veel van te vinden ,tik gewoon hotfix in en allerlei linken en site's komen op je scherm.Met héél véél gratis patronen!Het is héél mooi om bv voor jezelf een t-schirt op te vrolijken of om de revers van je jasje te doen fonkelen!

Voor m'n hotfix pakket en grote hoeveelheid stenen die ik meehad betaalde ik 55 euro. En daar kan ik al héél wat mee maken! het doet me wat denken aan die strijkparels! je kiest een patroontje en je strijkt het...maar dit kan bv op een schooltas,pennezak,turnzak,jasje,bloesje,een mooie print op een sober slaapkleedje en ...het word een prinsesenjurk!!!!En super op t-schirts!Ook zag ik het reeds op tricotboorden...dus...wat dacht je van flaschy sokken? Je hoeft de parels niet mee te breien...je zet ze er later op.

Reeds lange tijd zoek ik mooie broeken voor m'n meisjes met fonkelende broekzakken en nu hoeft dit niet meer...je maakt ze gewoon zelf! Ik ben bezig met een broekje van Ellen op te fleuren en het gaat zeer goed.

De steentjes zijn online te bestellen en vanaf 10 euro (zelfs naar belgie) gratis verzendkosten! Dus ik hoef hier in de buurt niet te gaan rondzoeken.

Ik ben benieuwd naar je reactie maar denk dat je het wel cool zal vinden!

Groetjes,Perle!

P.S!!!Toverbloemenprinses breit een handtas en is bijna in de helft,mooie soepel (zonder piepende steken)en gelijkmatig zacht! Ikzelf kan het bijna niet geloven!!!!!!En dochterlief? Trots als een pauw!

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2009 om 21:29

Ach Perle als toverbloemenprinses de smaak te pakken heeft en meehelpt dan is die breikamer zo leeg en kun je weer nieuwe wollebollen gaan zoeken, in ieder geval voor alles wat fluffy en lekker zacht is. Enne voor het overige kom ik graag een keertje winkelen hoor als ik toch in de buurt ben. Gewoon de ervaring alleen al zo'n kamer voor bolletjes en wolletjes van jezelf. En als je het helemaal niet meer weet begin je gewoon een tijdje een winkeltje. Ben je er zo van af, want je verzameling is natuurlijk uniek en zeer bijzonder en zeker niet overal verkrijgbaar. Dus voor dit probleem oplossingen genoeg.

Ga zo meteen eens op zoek naar de hotfix pen op het net en eens kijken wat het is, maar het klinkt me niet verkeerd in de oren.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns