Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWaar is Hil

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Waar is Hil
    Posted: 26 Mei 2007 om 09:23
Ik kan haar niet meer vinden en ben erg benieuwd of haar patroonntjes al zijn gevonden, Groetjes Corry
Back to Top
Hilletje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 15:37
Hil is hier, maar Hil was boos een paar dagen op een internist en dan zit ik maar te mokken, is niet goed hoor, ik weet het. Hij verhoogde de insuline niks mis mee,
maar ik val regelmatig weg en daar ben ik zò bang voor en van.
Ik vertel hem dat en weet je wat die zei: ik ben geen wonderdokter met wonderpillen en ik heb ook geen pil om u ineens 24 te laten worden!!!!Ik.........heel timide, daar vraag ik toch ook niet om? Waar wil je heen naar een KNO arts of een Neuroloog, ik weet het niet, nou dan nemen we ze alle 2, B O N G! Daar word ik dan zò verdrietig van en ben dagen van streek. Wat een hark! of je er voor je lol zit. Ik had een afspraak om kwart voor 4 en was om 10 pver half 5 aan de beurt en dan krijg je dit!
Nee Corrie ik heb de patroontjes niet kunnen vinden. helaas, trouwens ik maak nu recht toe recht aan een pannenlap van wol, maar de volgende wordt van katoen.
Ik ga weer haken. Lief dat je aan me dacht hoor.
Allemaal toch een positieve groet van Hil

H.v.d.Bos
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 16:34
Hoi hil, fijn dat je er weer bent, een keertje mokken mag best, het helpt soms om je weer beter te voelen, een mens kan niet altijd vrolijk zijn.Je kan mij ook je adres geven via een pm, dan stuur ik ze gewoon met de post,of even een mailtje met je adres. Dokters kunnen soms heel vervelend zijn,maar kom voor jezelf op! Ik hoor het wel weer Groetjes Corry
Back to Top
Hilletje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 17:01
Hallo Corrie,

Lief van je om zoveel moeite voor me te doen.
Lieve groet van Hil en voor iedereen: eet smakelijk straks.
H.v.d.Bos
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 17:13
Hoi Hil
Ik hoop dat je insuline snel op pijl komt want al dat gedoe er omheen is ook maar niks. Bij mij zijn ze op het moment aan het kijken hoeveel pillen ik op een dag moet nemen. Ik krijg nu een pil bij de lunch erbij en moet dan over een maand weer een dagcurve maken. Dan kijken ze weer hoe de suiker zich houdt.
Groetjes Teunie
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 17:26
Hoi Hil ,ik heb ze net uitgeprint en doe ze op de post ,dan zal je ze na het weekend wel hebben,Groetjes corry
Back to Top
hanny bennes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 17:45
hoi hil, artsen.............praat me er niet van.

maar, bij deze wens ik je veel sterkte met de weg die je moet gaan en dat je insuline maar snel goed mag zijn.

heel veel groeten,en sterkte gewenst.

we sit good in our skin.....

creaida
Back to Top
Hilletje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 17:49
Hallo Corrie en Teunie,

Wat zijn jullie toch allemaal aardig, ik waardeer dat hoor.
Corrie geweldig dat je het wilt opsturen, heb ik weer iets om naar uit te kijken, en nog wel iets positiefs! Hoppa.

Ja Teunie ik heb nu en insuline en tabletten en moet ook regelmatig een dagcurve maken, ik spuit pas na de laatste ziekenhuisopname, dus alles moet nog wennen.

Oh ja even een berichtje voor allemaal: toen ik in het ziekenhuis zat te wachten, zag ik ineens een mevrouw die aan het breien was, maar ik zag de pennen niet. Ik er naar toe en ik vroeg, mag ik eens kijken hoe u aan het breien bent. Ze vond het leuk en goed ook, het waren breinaalden van zo'n 20 cm lang (nooit gezien) en ze was er poppensokjes mee aan het breien, geloof je toch niet, allemaal zò piepklein, je vinger kon er net door. De naalden had ze in Bocholt gekocht en er zitten er 5 in een pakje??????????????????????????????????/////
Snapt iemand waar ik het over heb???????????????????????????????????????
Maar dit nieuwtje wilde ik jullie niet onthouden.
Lieve groetjes van Hil
H.v.d.Bos
Back to Top
Hilletje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 17:55
Dank je wel Hannie voor je medeleven, ik kom er wel hoor, maar het duurt zolang en ik ben een Ram en ik wil zo graag vooruit met alles.

Weet je wat ik trouwens ook zo leuk vind? dat muisje van frummelbeestendag
dat is toch van Line?? ja we moeten maar blijven lachen want anders is het helemaal een trieste boel.

Lieve groetjes van Hil
H.v.d.Bos
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2007 om 18:44

Hallo Hil,

Ik heb je verhalen gevolgd en ik wil je ook veel sterkte wensen.

Groet, Carla

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 00:12

Hoi Hilletje,

Speciaal een extra berichtje omdat Vera de breimuis je zo vrolijk maakt.

Kop op meid en laat je niet doen.  Dokters hoe weten die nu hoe een mens zich voelt 

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 02:00

Hallo Hil

heel veel sterkte dat het maar snel beter mag gaan

groetjes Thea

groetjes Thea
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 08:35

Originally posted by Hilletje<BR>Oh ja even een berichtje voor allemaal: toen ik in het ziekenhuis zat te wachten, zag ik ineens een mevrouw die aan het breien was, maar ik zag de pennen niet. Ik er naar toe en ik vroeg, mag ik eens kijken hoe u aan het breien bent. Ze vond het leuk en goed ook, het waren breinaalden van zo'n 20 cm lang (nooit gezien) en ze was er poppensokjes mee aan het breien, geloof je toch niet, allemaal zò piepklein, je vinger kon er net door. De naalden had ze in Bocholt gekocht en er zitten er 5 in een pakje??????????????????????????????????/////<BR>Snapt iemand waar ik het over heb???????????????????????????????????????<BR>Maar dit nieuwtje wilde ik jullie niet onthouden.<BR>Lieve groetjes van Hil<BR>[/QUOTE Hilletje
Oh ja even een berichtje voor allemaal: toen ik in het ziekenhuis zat te wachten, zag ik ineens een mevrouw die aan het breien was, maar ik zag de pennen niet. Ik er naar toe en ik vroeg, mag ik eens kijken hoe u aan het breien bent. Ze vond het leuk en goed ook, het waren breinaalden van zo'n 20 cm lang (nooit gezien) en ze was er poppensokjes mee aan het breien, geloof je toch niet, allemaal zò piepklein, je vinger kon er net door. De naalden had ze in Bocholt gekocht en er zitten er 5 in een pakje??????????????????????????????????/////
Snapt iemand waar ik het over heb???????????????????????????????????????
Maar dit nieuwtje wilde ik jullie niet onthouden.
Lieve groetjes van Hil
[/QUOTE wrote:

Ik brei zelfs met nog kortere naaldjes nl van 15 cm en dan niet alleen kleine sokjes maar ook gewone (volwassen maat) sokken.

Het zijn naaldjes van bamboe en mensen die ze niet kennen denken dan dat ik met sateprikkers aan het breien ben .

Veel sterkte met alles.

Ik brei zelfs met nog kortere naaldjes nl van 15 cm en dan niet alleen kleine sokjes maar ook gewone (volwassen maat) sokken.

Het zijn naaldjes van bamboe en mensen die ze niet kennen denken dan dat ik met sateprikkers aan het breien ben .

Veel sterkte met alles.

odette
Back to Top
Hilletje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 11:15
Hallo Allemaal,

Mijn verstand staat er bij stil hoor, naaldjes van 15 cm?????? van bamboe????????
Ik vind het onbegrijpelijk en dan nog gewone sokken breien, nou ik zit echt als Alice in Wonderland te lezen en het verstand staat echt stil op dit moment.
Maar ja zo word ik toch nog wijs op deze site.
En allemaal bedankt voor alle steun en het muisje dat is toch een dotje?
Nu ga ik weer haken, ik heb halve vasten gehaakt hele vasten en nu ga ik stokjes
er op haken, het is toch maar een frummellapje, een oefenproject.
Weet je wat ik trouwens ook héél mooi vind?
Hardanger, ja ik begin er niet aan hoor, maar de Oma van mijn schoondochter maakte daar prachtige kussens van.
Vanaf nu heb ik het alleen nog over handwerken anders word ik een oude zeur en dat wil ik zeker niet!
Lieve groet allemaal en handwerk ze met kleine naalden of grote of borduurnaalden,
kijk maar, is toch een giller! Groetjes van Hil
H.v.d.Bos
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 13:36
Hoi Hilletje, veel artsen zijn echte horken, tot ze zelf iets mankeren. Mijn dochter liep, toen ze 30 was, maanden met galstenen rond, veel pijn en misselijk, en de arts maar beweren dat ze een eetstoornis had. Tot ze
met een ontstoken alvleesklier op de EHBO belandde.

Zat die mevrouw handig te breien met die kleine naaldjes? Ik heb altijd steun nodig voor mijn naalden in mijn "breistoel". En waren die naaldjes dan ook superdun? Het lijkt me wel leuk voor poppenkleertjes, ook voor poppenhuispopjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hilletje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 14:02
Hallo Machteld,

Ja die naaldjes waren superdun Machteld, ik had echt mijn ogen op steeltjes staan, ik heb heel wat afgebreid, maar zoiets had ik nog nooit gezien.

Wat erg voor je dochter om zolang zoveel pijn te lijden, ja ik baal momenteel erg van artsen, in het Radboud waren ze allemaal heel aardig maar hier, het is om te janken hoor zoals je behandeld wordt. Maar ik wil en zal volgende keer mijn zegje doen, men hoeft niet alles te pikken, maar ik verwacht zoiets niet en ik sla meteen dicht.
Lieve groet van Hil
H.v.d.Bos
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 14:32
Ik zal het nog leuker maken: ik ken iemand die heeft ze zelf gemaakt van satestokjes!!!!
Groetjes Syl
Back to Top
Hilletje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 14:57
Syl toch, ik denk ineens aan het liedje van Jolink: Maak me gek enz............
niet te geloven hoor van saté stokjes, hoe verzint iemand het!!!!
Ik ga maar weer verder haken, want ik kom hier niet meer uit.
Lieve groet van Hil
H.v.d.Bos
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 15:00

Hoe hou je die dingen in vredesnaam vast, heb al moeite met gewone naalden, die laat ik ergens in mijn taille hangen, kan dus alleen maar breien als het kouder weer is en ik veel kleren aan heb, mijn breiseizoen loopt van september tot mei zo ongeveer, tenzij het een koele zomer is.Nu is het haakseizoen begonnen.

Groetjes Corry

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2007 om 15:37
Ik brei sinds kort ook met bamboe breinaalden, en ik wil niet weer anders breid heel licht.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns