|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
BreienHaken
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Onderwerp: knee-selPosted: 20 April 2009 om 19:41 |
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 20 April 2009 om 19:44 |
|
Leuk! Ik heb zo'n tafeltje dat naast een bed kan en dat je ook schuin kan zetten. Daar zitten wel twee elastieken om, zodat het breiboek niet dichtslaat.
Blokker heeft ze geregeld staan voor € 9,99 |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
sassa
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
Posted: 20 April 2009 om 19:52 |
|
hi, wat een uitvinding, zal zeker wel een handige henriette geweest zijn
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
</a> groetjes sandra
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 20 April 2009 om 19:55 |
|
Dat ziet er wel leuk uit ,maar niets voor mij ik kruis mijn benen soms over elkaar en mijn benen tintelen soms heel erg
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 20 April 2009 om 20:04 |
|
Ik zit meestal te wiebelen en draaien op mijn eigen draaistoel met mijn voeten op de andere draaistoel, dus voor mij is het ook niets. En om de haverklap opstaan en iets pakken.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pien66
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Posted: 20 April 2009 om 20:09 |
|
ook ik loop te veel heen en weer voor zo iets, anders zou het wel handig zijn
|
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 20 April 2009 om 20:54 |
|
hahahahaha ik ook, en dus voorzichtig opstaan, |
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 21 April 2009 om 08:02 |
|
lijkt me wel heel handig op de bank want nu heb ik het op mijn schoot liggen maar dan moet ik het vast pakken om het goed te kunnen lezen. gr esther |
|
|
|
![]() |
|
BreienHaken
Hobbyguru
Posted: 21 April 2009 om 09:18 |
|
ik zit altijd met mijn benen zijdelings onder me, dus denk niet dat ik er wat aan heb. Zit wel te gluren naar een chart board maar zit niet zo te wachten op dure invoerrechten en zo.
This magnetic chart keeper will hold onto your chart and keep track of your progress even when you close it up between uses. Equipped with 4 magnets, simply unsnap the keeper and fold open, resecure the snaps on the back to form an easel. Covered in a sturdy black jacquard polyester fabric for long wear. 12½" x 9½" opened flat, 9½" x 6¼" closed. |
|
![]() |
|
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 21 April 2009 om 10:06 |
|
Het ziet er allemaal erg handig uit. Ik heb meestal het patroon op schoot of op de armleuning liggen, maar het valt inderdaad nog wel eens op de grond.
|
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Veerletje
Hobbywonder
Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Posted: 21 April 2009 om 10:48 |
|
Die is echt handig! :O En kan je meteen ook aanduiden waar je zit in het patroon! Groetjes! |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 21 April 2009 om 10:54 |
|
LIJKT ME OOK WEL SUPER HANDIG. VOORAL VOOR ALS JE BUITEN ZIT. DAN WAAIEN DE BLAADJES SOMS OM EN ZO. MAAR DAN WIL IK ER INDERDAAD WEL EEN DIE IK VOOR ME NEER KAN ZETTEN EN NIET DIE IK OM MIJN BEEN MOET KNOPEN. HET LIJKT ME ZO'N WERK OM HEM STEEDS WEER OP EN AF TE MOETEN DOEN. ALS JE EVEN WAT TE DRINKEN WILT HALEN ZIT HIJ AL IN DE WEG. TOCH DENK IK DAT JE ZO'N MAGNEET BORD OOK WEL SNEL ZELFGEMAAKT HEBT. EEN HOUTEN PLAATJE OP EEN STANDAARD, VERVEN MET MAGNEETBORDVERF, MAGNEETJES EN EEN GROOT ELASTIEK OF IETS DERGELIJKS ER OMHEEN VOOR DE EVENTUELE BOEKEN EN KLAAR ZIJN DE HOBBYDOZEN. OF ZOU IK HET NU WEER TE SIMPEL ZIEN. |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
BreienHaken
Hobbyguru
Posted: 21 April 2009 om 11:31 |
|
ik ga eens kijken of ik een breiwinkel in nl zo gek kan krijgen om zo een ding te importeren voor me....
|
|
![]() |
|
odette
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 21 April 2009 om 11:41 |
|
Dat ding om je been ziet er heel handig uit, maar ik denk dat niet handig in het gebruik. Je moet er denk ik erg stil voor zitten en niet met je benen over erlkaar. Ook ik sta veel op en dan loop je wel raar rond met dat ding om je been. Zo een magneet bord heb ik (niet zo een mooie die je als standaard neer kan zetten, maar gewoon een plat iets met magneten) en echt dat is reuze handig. Gebruik hem heel veel. Ik heb hem hier bij de hobbydoos gekocht maar zie ze nu niet meer staan. Maar ik weet dan veel handwerkzaken ze ook verkopen, ze worden veel gebruik bij borduren. Zelf maken zou makkelijk kunnen denk ik, het magneetbord dat ik heb is een metaalachtige plaat, maar een stuk hout beschilders met magneetverf zou goed kunnen. Maar ik weet niet of het zo makkelijk is om aan van die langwerpige magneten te komen. |
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 21 April 2009 om 11:44 |
|
handig,maar voor mij niet,ik zit altijd in yoga houding op de bank,odf op een rechte stoel. wel is zo'n regelteller handig ,die gebruik ik ook bij telpatronen,nog van het borduren.overgehouden,hij heeft alleen geen steuntje,kan je hier in iedere handwerkwinkel kopen. Als je die in een a4 map doet ,en dan de achterkant naar achter zet ben je er ook,hoef je niets duurs te kopen. Ik zal straks een foto plaatsen,dan zie je wat ik bedoel. |
|
![]() |
|
odette
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 21 April 2009 om 12:07 |
|
Zit nog een verder te kijken op die site en dit lijkt me wel heel handig http://www.nancysknitknacks.com/knit_light.htm, maar of ik er nu 12 dollar voor over heb (met bezorgkosten). Misschien kan ik zoiets wel zelf fabriceren met een lapje aan een koord..... Maar er staan ook hele rare dingen bv dit http://www.nancysknitknacks.com/Scarf%20Fold-up.htm. Om een sjaal op/om te vouwen tijden het breien....nou ja!! |
|
![]() |
|
Mistig
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Posted: 21 April 2009 om 12:53 |
|
Een chart board-regelteller is hier ook wel te koop, in een goede handwerk winkel. Ik heb er al jaren een voor m'n borduurwerk.
Ze zijn er van verschillende firma's. Of iemand zien te vinden die dit jaar in Amerika op vakantie gaat. Voor het ding in de eerste foto kun je misschien ook wel een copy holder gebruiken. Die kun je kopen bij een kantoorboekhandel. Ze worden veel gebruikt op kantoren . Die kun je makkelijk naast je neerzetten. Er zit ook nog een soort regel aanwijzer op om het helemaal gemakkelijk te maken. Groetjes Mistig
|
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 21 April 2009 om 13:29 |
|
Ik heb boven in mijn hobbykamer een kookboekenstandaard van doorzichtig plastic, waarin mijn blad of boekje dan netjes kan staan. Die is ook handig op de tuintafel. omdat er dan niets kan waaien. En als ik daar een elastiekje om doe, heb ik een regelaanwijzer. Ooit had ik een houten lessenaartje, maar dat leende Ton telkens om met de webcam boeken voor Marktplaats te fotograferen en nu is het ineens zoek.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
BreienHaken
Hobbyguru
Posted: 21 April 2009 om 13:47 |
|
jullie zijn slim zeg! Ik ga eens kijken voor een regelteller
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 21 April 2009 om 13:52 |
|
Vóór ik dat tafeltje had, hing ik mijn breipatroon met knijpers aan de caviakooi. Ze heeft er nooit aan geknaagd. Als je een boekenstandaard hebt, kun je zelf wel een band om je been maken, misschien met een oud leren jasje uit de kringloopwinkel. Of je gapt een riem van je huisband.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |