Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotennieuw ?????????

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: nieuw ?????????
    Posted: 20 April 2009 om 17:03
...Ik wil hier even vermelden dat ik geen heel boekwerk, of ook maar een gewoon patroontje, ga sturen aan mensen DIE zich niet eens hebben VOORGESTELD, en dan ook nog via een  pers.ber.  Ik weet dat een brutaal mens de halve wereld heeft (of zoiets )   MAAR HIER DOE IK NIET AAN MEE !!!!!!!!!!!!!!!
groetjes geesje
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 18:27
ik ook niet. ik zeg ook meestal van, stel je zelf eens voor. maar daarbij komt wel: mensen stellen zich voor, krijgen een patroon of zo en daarna zie je ze nooit meer terug.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 18:34

Ik ben er vorige week weer ingetrapt,via een pm,een verzoekje om hulp bij een patroon.Ik dacht dat het een ouder lid was,een bekende naam,ik heb geholpen,zelfs een heel nieuw telpatroontje getekend,daarna niets meer gehoord.Dit bleek achteraf een nieuw lid te zijn en haar eerste berichtje was naar mij.

Dat is niet leuk,maar ik hoop dat ze er nu uit komt met het breien,uiteindelijk heb ik zelf ja gezegd.

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 18:37
Ik voel me al schuldig dat ik al veel patroontjes heb gekregen en nog weinig zelf te bieden heb. Maar ik ben jullie natuurlijk eeuwig dankbaar
Groeten Jacqueline
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 18:54

Originally posted by pien66 pien66 wrote:

Ik voel me al schuldig dat ik al veel patroontjes heb gekregen en nog weinig zelf te bieden heb. Maar ik ben jullie natuurlijk eeuwig dankbaar

Je hoeft je beslist niet schuldig te voelen,ik had dat in het begin ook,maar dat is eigenlijk nergens voor nodig.

Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 19:08
Originally posted by pien66 pien66 wrote:

Ik zit dus met precies het zelfde
Vind het ook altijd gênant om om een patroontje te vragen omdat ik hier maar zo kort lid ben.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 19:51
Ik vind dat ze zich op tenminste zich mogen voorstellen,en dan kan je ze helpen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 19:59
Je zegt het zelf al "lid ben" dat zijn de magische woorden. Jaqueline heeft al twee blokjes vol onder haar naam. Het gaat niet om wat je krijgt of wat je kunt geven, het gaat erom dat je gezellig meedoet. En als je een tip of wijze raad hebt voor een vrager is dat net zoveel waard als een patroontje. Want niet alleen de vraagsteller, maar de meelezers profiteren daarvan.

Eeuwige dankbaarheid is errug fijn, maar dat schulgevoel, daar moeten vooral vrouwen eens van af.
Louis Davids zong in een cabaretliedje : "Maar wees op je vierkante meter een vorst, mens durf te leven".
We hebben allemaal recht op een plek op aarde en recht om onze stem te laten horen. En we bennen op de wereld om mekaar om mekaar te hellupe nietwaar?

Dus liefies, vraag maar raak en vul je vierkantjes.

Dit is natuurlijk niet bedoeld voor de eendagsvliegjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 20:14

O.K dan blijf ik jullie bedelen om patroontjes, ik zal binnenkort al mijn frutsels weer eens op de foto zetten. Nu gaat dat wat moeilijk omdat ik voor mijn gevoel in een afbraakpand woon (Ik zit in een verbouwing) Trouwens wat wel een nadeel is van al die leuke patroontjes dat mijn omgeving ze ook ziet. Ik mag nog twee Eltons haken, twee muisjes. Nu haak ik vrij snel, dus dat valt wel mee. Maar het lijstje moet niet te lang worden anders kan ik geen nieuwe dingen uitproberen

Groeten Jacqueline
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 21:48

Geesje ik denk dat er verschillende mensen hetzelfde pm'tje gekregen hebben. Ook aan mij werd dezelfde vraag gesteld. Ik heb lang getwijfeld, een schuldgevoel gehad, maar uiteindelijk niet gereageerd. Nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. Ik voelde me er onbehaaglijk bij....je weet trouwens niet naar wie je het doorstuurt.....

Nadine

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 21:48

Gewoon lekker bljven doorvragen naar patroontjes hoor. Ik ben in het begin ook aardig op weg geholpen.

Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik het netter vind als mensen zich eerst voorstellen voor ze van alles gaan vragen. Maar ik ben tenslotte degene die ingaat op de vraag....

Groetjes,
Dorine
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 08:12
Ik heb nog steeds last van eendags vliegen
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 11:23

WE HEBBEN HET HIER WEL VAKER OVER GEHAD. IK VERBAASDE ME OOK ZO OVER SOMMIGE NIEUWKOMERS DIE INDERDAAD PRECIES EEN BERICHTJE STUURDEN OM EEN PATROON TE VRAGEN. TOEN VERTELDE MARCO DAT ER VEEL FORUMS ZIJN WAAR HELEMAAL NIET ZO GEZELLIG WORDT GEKLETST ZOALS WIJ DAT DOEN. DE MEESTEN ZIJN ER ECHT ALLEEN OM JE VRAAG KWIJT TE KUNNEN, EEN ANTWOORD TE KRIJGEN EN DAN WEER TE VERTREKKEN. HIJ IS ZELF EEN KLEIN BEETJE ACTIEF OP EEN KLUSFORUM. DAAR STEL JE EEN VRAAG, JE KRIJGT ANTWOORD EN NA TWEE WEKEN KOMT ER EEN SLOTJE OP HET TOPIC. OF JE NU TEVREDEN BENT OF NIET MET HET ANTWOORD. DAN IS HET MISSCHIEN IETS BETER TE BEGRIJPEN DAT SOMMIGE MENSEN OOK ZO BINNENKOMEN OP ONS FORUM. AL ZOUDEN ZE ZICH EIGENLIJK DAN IETS MEER MOETEN VERDIEPEN VOOR ZE ZICH LID ZOUDEN MAKEN.

EN HULDE AAN ALLE NIEUWKOMERS DIE GELIJK GEZELLIG MEEKLETSEN EN NU MISSCHIEN NOG NIET ZOVEEL TE DELEN HEBBEN MAAR STRAKS DES TE MEER. GENIET MAAR VAN JULLIE GROEIENDE PATROONVERZAMELING EN BEDENK DAT WIJ ALLEMAAL ZO ZIJN BEGONNEN.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 16:10
JA ZO BEGIN JE BLIJKBAAR ECHT KONINGSDOCHTER 'CLARA', WANT PATRONEN VERZAMELEN BEGINT BIJ EENTJE. EN JA HET KLOPT DAT WE HET ER EERDER OOK AL OVER HEBBEN GEHAD. MAAR OVER DE ANDERE FORUMS HEB JE WEL GELIJK PERSOONLIJK ERVARING MEE. EN ALLE NIEUWKOMERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM EN NIET VOOR EEN VRAAGJE MAAR VOOR EEN LANGERE TIJD. DUS NIEUWE HOBBYDOOSJES KLETS GEZELLIG MET ONS MEE.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 16:51

Originally posted by corine corine wrote:

Ik heb nog steeds last van eendags vliegen

dan maar op zoek naar een grote vliegenmepper

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 18:38
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 22:42
ik ben daar ook klaar mee, en ook met mensen die je een p.m. sturen of ze even 20 patronen mogen als je toch bezig bent....kom nou zeg
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 07:17

Och wat lees ik nu toch allemaal, dat is niet leuk dit forum is juist zo vreselijk leuk en gezellig, laten we hopen dat het wel zo blijft. Ik moet zeggen de laatste tijd gaat het goed met mijn verbinding, maar een tijdje hiervoor was het vreselijk een hele tijd geen verbinding. Toen heb ik ook wel eens gedacht ze zullen wel denken op het forum, hebben we haar geholpen hoor je niets meer.

Maar dames als jullie even niets horen dan is het weer die verbinding hier in het dorp, maar ik heb goed nieuws, ze komen 5 may een schotel op mijn dak plaatsen en dan krijg ik verbinding via de satelite,  ze zeggen dat het 100 keer sneller is dan Dial-Up. Jipee ik blij dan kan in het vervolg veel beter Internetten.

Ik zou dit forum echt niet willen missen.

Lieve groetjes allemaal,

Lidia

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns