|
Reageer ![]() |
Autheur | |
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() Posted: 07 Mei 2009 om 18:36 |
Ik heb een beer gebreid, van dit garen en toevallig ook die beer die onderaan staat, vreselijk garen om mee te breien trouwens. Het was net alsof ik enorm ruwe handen had bleef gewoon met mijn vel aan het garen haken. Maar goed de beer is af en nu moet hij nog ogen en een neus. Kwam er te laat achter toen ik het hoofd af dicht had genaaid dat de ogen er nog op moesten. Dus nu wil ik borduren (ook de neus en mond) maar het geheel (het garen) is zo losjes en ik krijg het niet mooi. Wie heeft de goude tip..... |
|
![]() |
|
wollieland ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 317 |
![]() |
je zou het kunnen proberen om voor de neus een half balletje te haken en dat erop te naaien. zelfde idee als DC. voor de ogen een plat rondje haken. en dat erop naaien. hoop dat je meer sugesties krijgt. ben wel benieuwd wat anderen hierin zien |
|
groetjes Bettie
|
|
![]() |
|
chantallekuh ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 341 |
![]() |
is een neus en oogjes van vilt misschien een idee? groetjes van chantal |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Een los neusje en oogjes is een goed idee, ga eens proberen wat leuker is; van vilt of haken.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |