Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenDank jullie allemaal!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Dank jullie allemaal!
    Posted: 08 Mei 2009 om 19:30

Allereerst dikke merci dat jullie er voor mij waren en zijn!

Raar maar eigenlijk bespreek ik niets met niemand behalve dan jullie!

Ik kan er echt nergens mee terecht .Ligt dit aan mij of wat? Ik weet het niet maar de mensen om me heen weten absoluut niet waar ik letterlijk of figuurlijk mee bezig ben.Ik kan niet m'n deuren openen en dan m'n dagelijkse dingen verder zetten alsof er niets is.Dus laat ik gewoon nooit niets blijken en probeer ik steeds verder te doen zoals (ik denk) het hoort.

Jullie zijn echt de enige mensen die me echt kennen,begrijpen en ondanks alles nog steeds credit geven ofzo.Op m'n werk zou je gewoon meegespoeld worden met het afvalwater.

Ik wil dit mischien verder onder deze topic verder bespreken maar sri lanka is voor chrisje en mijn geleuter past er niet in.

Dus chrisje !!Sorry.

Aan allen een dikke zoen!Perle.

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 19:34
Soms is het gemakkelijker iets te vertellen aan ons, want wij hebben geen vooroordelen van hoe je je zou moeten gedragen of zo en dat heb je wel bij mensen met wie je dagdagelijks in contact komt, zij denken je te kennen ook al is dit niet altijd het geval. Dus ik zou zeggen zet hier alles maar neer wat er op je lever ligt, hier heb je altijd een luisterend oor of beter een lezend oog.  Nog een ontzettend dikke knuffel en succes met het maken van een beslissing
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 19:55

Perle ,je weet het ,je kan hier altijd terecht,jammer dat je niemand in je buurt hebt waar je zo nu en dan je hart kan luchten,het zou kunnen helpen.

maar ook ik leef met je mee,en als je wil spuien,doe dat maar lekker,wij luisteren wel.

Ik hoop dat je er uit komt met de beslissing over je werk,zo te horen willen ze jou graag in dienst,denk ook dat je een zeer harde werker bent en nooit nee kan zeggen.

heel veel sterkte!

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 20:38
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Perle ,je weet het ,je kan hier altijd terecht,jammer dat je niemand in je buurt hebt waar je zo nu en dan je hart kan luchten,het zou kunnen helpen.

maar ook ik leef met je mee,en als je wil spuien,doe dat maar lekker,wij luisteren wel.

Ik hoop dat je er uit komt met de beslissing over je werk,zo te horen willen ze jou graag in dienst,denk ook dat je een zeer harde werker bent en nooit nee kan zeggen.

heel veel sterkte!

ik ben het helemaal met Corry eens dikke

groetjes Thea
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 22:19

Oei, Perle, ik heb zojuist je hele verhaal gelezen. Ingewikkeld en wat zul jij veel te overpeinzen hebben dit weekend en volgende week. Laat het in ieder geval ook even goed bezinken en zet alles voor jezelf op een rijtje. Dan kun je vast en zeker de goede beslissing maken.

Wat ons betreft: tja het is soms makkelijker met wildvreemde te praten of zoals hier te schrijven. Papier is geduldig maar dat scherm van de pc ook. Je kunt blijven poetsen en vegen net zolang totdat je er hebt staan wat je wilt. In een nomrmaal gesprek spelen de gemoederen ook een grote rol. Zeker als iets heel nabij speelt.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 22:39

geen sorry Perle, iedereen hier is belanrijk met zijn leuke en minder leuke bedenkingen etc.

fijn dat je zoveel vertrouwen in ons hebt 

ik hoop dat je een goede keuze kunt maken STERKTE    

groetjes geesje
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 23:14
Originally posted by geesje geesje wrote:

geen sorry Perle, iedereen hier is belanrijk met zijn leuke en minder leuke bedenkingen etc.

fijn dat je zoveel vertrouwen in ons hebt 

ik hoop dat je een goede keuze kunt maken STERKTE     

DAT GELD OOK VOOR MIJ LIEVE PERLE.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 07:14

Lieve Perle,

Dankjewel dat je je mooie maar ook je moeilijke momenten met ons wilt delen... het is voor jou zeker niet eenvoudig nu om de goede beslissing te nemen. Het komt allemaal zo bij elkaar... ik leef met je mee !!!

Als je behoefte hebt om je hart te luchten, weet dat er hier veel mensen naar jou luisteren en jou willen steunen.

Héél véél sterkte en ik hoop dat je hart jou de goede beslissing ingeeft.

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 09:19

Rita zegt:

Lieve Perle,

Dankjewel dat je je mooie maar ook je moeilijke momenten met ons wilt delen... het is voor jou zeker niet eenvoudig nu om de goede beslissing te nemen. Het komt allemaal zo bij elkaar... ik leef met je mee !!!

Als je behoefte hebt om je hart te luchten, weet dat er hier veel mensen naar jou luisteren en jou willen steunen.

Héél véél sterkte en ik hoop dat je hart jou de goede beslissing ingeeft.

Dat geld ook van moj een dikke knuffel

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 10:06

lieve perle,

je hebt het soms moeilijk, en dan moet je echt even stoom afblazen, hoor! ben blij dat wij bij diegenen horen waar je terecht kan! je hebt bij ons ookeen speciaal plekje, dat weet je wel!!!!

dikke knuf en laat zeker van je horen, we staan er gewoon, hoor!

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 10:55
Ik sluit mij helemaal bij de vorige sprekers aan en ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes Teunie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 14:48
Ik blaas meestal stoom af bij mijn man, en hij ook bij mij. Maar ik voel me meer verbonden met jullie, hobbydozen, dan met mijn vriendinnen. Die kunnen soms zo doorzagen over kleine onzinprobleempjes, dat ik denk "Mens ik wou dat ik jouw sores had". En dat heb ik hier op het forum niet. Dan begrijp ik alles goed en voel ik mee met degene die het zwaar heeft.

Ik denk wel eens, jammer dat ik jullie op internet ken en die anderen in mijn dagelijks leven. Kon ik dat maar ruilen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 15:02

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik blaas meestal stoom af bij mijn man, en hij ook bij mij. Maar ik voel me meer verbonden met jullie, hobbydozen, dan met mijn vriendinnen. Die kunnen soms zo doorzagen over kleine onzinprobleempjes, dat ik denk "Mens ik wou dat ik jouw sores had". En dat heb ik hier op het forum niet. Dan begrijp ik alles goed en voel ik mee met degene die het zwaar heeft.

Ik denk wel eens, jammer dat ik jullie op internet ken en die anderen in mijn dagelijks leven. Kon ik dat maar ruilen.

Precies Magtelt,dan kon je Muffin de ragdoll es bezig zien en konden we samen rammellen in wol,boekskes een koffie drinken met pralientjes(wel van Aldi maar verdraaid goeie) en es praten over interessante dingen en geen nonssens.Zouden we hobbydozen niet allemaal samen gaan wonen zoals een soort sekte? Met een soort douane poort die enkel mensen met wol,parels,klei,naalden,pennen,wolvilt,verf,stof enzv(probeer aan iedereens hobby te denken) doorlaat? We zijn niet moeilijk,he,die binnenwil,kan,hé.Mits die wat bij zich geeft. Dan verwijderen we alle uurwerken(dagen en tijd is er niet) en kunnen we creaties te koop aanbieden om toch te overleven.Kunnen we breien enzo voor alle bolle hobbydoosbuikskes en kleine boelekes.Die zouden de komende winters vast geen kou hebben.

Dan komen we vast op het nieuws van 7 uur!

Perle!

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 16:43

groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 17:25
Goed idee. Hoe zouden mannen en kinderen daarover denken?

wat rozengeur.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2009 om 19:02
Goed idee, maar ik denk dat mijn man de bomen in kruipt uit protest, want die zegt nu soms dat ik hem "verwaarloos" (ocharm) als ik zo in de zetel zit te haken en te breien, soms zegt hij ook is er geen mannen rubriek op de hobbydoos???
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2009 om 07:08

LUCHT JE HART MAAR HOOR PERLE. BEN HET MET BOVENSTAANDE HOBBYDOOSJES EENS DAT JE ONS NIET VERVEELT EN DAT WE GRAAG NAAR JE LUISTEREN. JAMMER INDERDAAD DAT ER NIEMAND IN DE BUURT IS BIJ WIE JE EENS LEKKER UIT KAN HUILEN. MAAR WIJ LEVEN ZO WIE ZO MET JE MEE!

GOED IDEE DIE HOBBYDOOSSEKTE. ALS IK ER SOMS OOK EVEN TUSSENUIT MAG VAN JULLIE. WIL SCHOONFAMILIE NU OOK WEER NIET TE LANG MISSEN EN ZO AF EN TOE OOK MIJN EIGEN FAMILIE EENS ZIEN. ENNE MIJN MANNIE GAAT GEWOON MEE HOOR. KAN HIJ OP DE KLEINE HOBBYDOOSJES PASSEN.... 

ENNE SANDRA WAT DACHT JE VAN DIE MANNENRUBRIEK OP HOBBYDOOS. ZOU ER OOIT WAT GESCHREVEN WORDEN? HOOGUIT AF EN TOE EEN KLAAGZANG INDERDAAD OP ONZE VERSLAVINGEN. MAARRE ALS IK MIJN MAN MET ZIJN NINTENDO HOBBY ZIE STAAN WE NOG STEEDS GELIJK....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2009 om 15:20
Er zijn wel een paar mannenhobbydoosjes, maar die stellen een vraag, krijgen antwoord, en dan kunnen ze weer een tijdje zonder ons. Mijne doet liever zelf een computerspel, dan dat hij er met anderen over gaat discussiëren. En na het spelen heeft hij een zere pols, terwijl ik na het breien een zere pols en een trui heb.

wat rozengeur.
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2009 om 15:52
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

heel veel sterkte!

Ik kan het niet beter verwoorden en ben er helemeel mee eens
GROETJES
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2009 om 16:31

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Er zijn wel een paar mannenhobbydoosjes, maar die stellen een vraag, krijgen antwoord, en dan kunnen ze weer een tijdje zonder ons. Mijne doet liever zelf een computerspel, dan dat hij er met anderen over gaat discussiëren. En na het spelen heeft hij een zere pols, terwijl ik na het breien een zere pols en een trui heb.

groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns