Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMichael Jackson overleden

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Michael Jackson overleden
    Posted: 26 Juni 2009 om 08:26
eigenlijk ben ik best onder de indruk van het nieuws. hij (nou ja zijn poster)hing toch op mijn meisjeskamer " vroeger" . toch een stukje van mij jeugd. geeft een raar gevoel.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 08:35
ik hoorde het vanmorgen ook op de radio met het nieuws. idd wel een rare gedachte. mijn broer en ik hadden al zijn lp's (dat was het in het begin) en later de cd en film's. de laatste paar jaar is dat geheel verwaterd. ik vind zijn liedjes nog wel mooi maar verder ook niks. 
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 09:03
Ik hoorde het gisteravond op hart van nederland,dat hij naar het ziekenhuis gegaan was,door overdosis pillen.
En dat ze hem gereanimeerd hadden.
Groetjes Hetty.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 10:20

Een icoon... Ik had niet veel met hem behalve het album "Thriller" maar ja bijna de opmerking "wie niet". Wat moet die man eenzaam zijn geweest. Ik hoop dat zijn kinderen op zullen groeien als sterke mensen die niet gebukt gaan onder zijn succes.

Groetjes Simone

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 11:23
Ja en bij ons Jasmine en de blonde van charlie's angels is ook overleden aan haar kanker
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 11:43
ik vind dat van Yasmine ook diep triest.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 14:05
Dat Yasmine dood is dat vind ik pas erg, dat was een klassedame. Bij Michael vind ik het erg voor zijn kinderen maar laat ons eerlijk zijn dat hij het een beetje zelf gezocht heeft met zijn jarenlang prutsen aan zijn lichaam.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 15:14
Ik schrok me een hoedje toen ik het nieuws vernam, van Michael kreeg ik een nieuwsflash via mail en Yasmine zei m'n echtgenoot net,van haar vind ik het zo triest de manier waarop, m'n gedachten gaan dan ook uit naar de respectievelijke families
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 15:25

Michael Jackson was toch wel een beetje raar de laatste tijd. Dat van Yasmine is echt wel heel triest.

odette
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 16:10

Toen ik het bericht van Yasmine las op teletekst was ik er echt kapot van....zo'n klassemadam...

Ik moest direct aan Marianne denken (de vrouw waarmee ze getrouwd was) ...maar wel met een wrang en bitter gevoel.....

Deze vrouw heeft net voor ze Yasmine kende nog es 'de vrouw van haar leven' laten stikken...deze dame was net bevallen van een tweeling. Zij had het ook heel moeilijk maar heeft de breuk gelukkig beter verteerd dan Yasmine.

Nadine 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 17:13
Ik had niet echt iets met Michael Jackson, al vond ik zijn muziek wel goed. Maar ik heb een interview met hem en Oprah Winfrey gezien, waar ik erg van onder de indruk was. Hij zei dat hij altijd vanuit de studio naar buiten keek, hoe kinderen speelden en naar school gingen en dan wilde hij graag weten hoe dat was. Arm jochie, zo jong de volwassen showbizz ingeslingerd, nooit echt de kans gehad om kind te zijn en op een normale manier volwassen te worden, huwelijksaanzoeken op zijn 10e. Hij laat ons mooie hits na, maar die waren ook wel geschreven als hij niet zo'n opgefokt leven had gehad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2009 om 22:36
Het is jammer voor de kinderen en zijn familie die nu achter blijven. En er is echt een muziek-legende overleden. R.I.P. Michael Jackson.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2009 om 22:51

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik had niet echt iets met Michael Jackson, al vond ik zijn muziek wel goed. Maar ik heb een interview met hem en Oprah Winfrey gezien, waar ik erg van onder de indruk was. Hij zei dat hij altijd vanuit de studio naar buiten keek, hoe kinderen speelden en naar school gingen en dan wilde hij graag weten hoe dat was. Arm jochie, zo jong de volwassen showbizz ingeslingerd, nooit echt de kans gehad om kind te zijn en op een normale manier volwassen te worden, huwelijksaanzoeken op zijn 10e. Hij laat ons mooie hits na, maar die waren ook wel geschreven als hij niet zo'n opgefokt leven had gehad.

..En ik schrok ook heel erg, want toen hij voor de t.v vertelde dat hij zich verheugde op zijn nieuwe optredens........zei   ik !!!!!!!   dat hoop je in ieder geval !!!!!......(achja zoiets heb ik wel vaker)

groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns