Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenVakantie

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Vakantie
    Posted: 25 Juni 2009 om 20:49

De zomer is begonnen en de zomervakantie staat voor de deur. Sommigen zijn al geweest, sommigen zijn nu op vakantie, sommigen gaan niet en voor anderen staat de vakantie voor de deur.

Wat zijn jullie plannen voor de vakantie?

Door de PD was het nog maar de vraag of ik op vakantie mocht/kon. Nu ben ik zo goed als hersteld en mag/kan ik toch! Iedereen heeft al geboekt dus een vakantie naar het buitenland zit er niet in, ouders hebben ook al geboekt.

Ook al zei ik vorig jaar, ik ga niet meer in Nederland op vakantie: Ook dit jaar ga ik in Nunspeet op de camping staan. Nu voor 2 weken. Een paar dagen komt een vriendin logeren op de camping en misschien mijn achternichtje ook nog.
Verder ga ik veel fietsen en misschien ook wat wandelingen maken.
Een bezoekje aan de wolwinkel zit er zeker ook wel in; voor mezelf waarschijnlijk en ik heb 1 bestelling staan om wat wolletjes mee te nemen.
Misschien een bezoekje aan een hobbydoos ......  (wie heeft zin??)

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2009 om 20:57
Geen echte plannen, onze mannen gaan wel vast en zeker enkele keren vliegtuigspotten en Amsterdam airport , ballonspotten, staat steevast op het programma, verder nog wel eens een dagje zee, Ardennen, fietsen, zwemmen, en gewoonweg genieten van elke vrije dag
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2009 om 21:40

wij hebben een sta. dus daar ga ik in de vak. heen al wordt hij iets verkort doordat ik eerder naar huis ga dit jaar, ja ja mijn dochter gaat ook nog trouwen daarover later meer, morgen eerst mijn zoon

en nu je het er zo over hebt, vakantie plannen en zo ,ik zo in de vak. naar houtdraakje, al tijden niet meer vernomen, waar zit je

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2009 om 21:50

Nog twee weken, dan gaan wij naar Zweden.Ik verheug mij er gigantisch op.

Therese heeft een ,, nieuwe,, baan en is daar heel druk mee.Dit is wat ik de laatste keer van haar heb gehoord.Ze zou kontact opnemen om ons te leren spinnen, maar ik denk dat ze het te druk heeft.Na de vakantie zien we wel weer, het is nu ook een giga drukke tijd.

Groetjes Catharina

Back to Top
sarah83 View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2009 om 21:54

Hey,

Bij ons valt ons verlof pas in september! Dus nog twee lange maanden iedereen zien vertrekken en terugkomen van reis.... Maar dan is het onze beurt om weekje met tent naar Frankrijk te gaan. We boeken niets op voorhand en rijden gewoon naar de zon!

Dat het maar rap zo ver is!

groetjes,

Sarah

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 07:58
Ik had mijn vakantie gepland in de winter, 4 weken naar equador en galapagos, door mijn nieuwe baan en bijbehorende opleiding gaat dit niet door, ook mijn verbouwing van mijn keuken niet volgend jaar. Van de zomer ga ik nog wel een week kamperen hier in de buurt. Volgende week heb ik een week vakantie en blijf ik lekker thuis, dagjes weg, verbouwing afronden, en ik woon hier toch vlak aan de kust 5min per fiets, dus zit in een vakantie gebied. Eind augustus ga ik nog een week zo doen. Ik heb niet te klagen en volgend jaar heb ik bergen vakantieuren over, dus kan ik ruim op vakantie
Groeten Jacqueline
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 08:50

Nog geen flauw idee.......wij boeken altijd eind juli, begin augustus ....onze vakantie start half augustus.

Nadine

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 09:47
Deze hobbydoos woont op de Veluwe, ik zal mijn adres en telefoonnmummer pmmen. Ik heb op de kalender staan: in Apeldoorn elke zaterdag in juli en augustus kofferbakverkoop langs het kanaal zuid van 9.30 tot 1500. In Putten 14 en 28 juli boekenmarkt, op 23 en 30 juli zomermarkt. In Apeldoorn donderdag 9 juli kunst- en nijverheidsmarkt, de drie donderdagen daarna antiek- en curiosamarkten. Op zaterdag hebben we in Apeldoorn een grote warenmarkt, op maandagochtend een kleding-, fournituren- en textielmarkt. En we hebben de Beekbergse wolhal, Apenheul, Koningin Julianatoren, Het Loo en de Veluwse stoomtrein.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 10:28
Magtelt, ik heb idd de kofferbakverkoop al zien staan op internet. als ik er tijd voor heb wil ik daar zeker even tussen neuzen. Ook al is dat zeker een uur fietsen, ga ik zeker naar Apeldoorn. Vorig jaar ben ik langs de Julianatoren gefietst tijdens mijn rondje Nunspeet-wildpark-Apeldoorn-Epe-Nunspeet.
Ik neem je nummer en adres zeker mee.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 11:25
Ik ga eerst in de kliniek en dan gaan we begin augustus een weekend naar Duitsland
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 14:11
Ik ga begin oktober pas echt op verlof (Turkije) maar eigenlijk heb ik sinds kort altijd beetje vakantie (1 mei gestopt met werken) het is natuurlijk anders daar je nog altijd je huishouden moet doen maar nu kan ik als het goed weer is foert zeggen en genieten van mijn tuin, is niets zaliger dan met een handwerkje gezellig op een ligbed in de schaduw te zitten en natuurlijk kan ik nu gaan fietsen als ik zin heb.
Inge
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 16:58
Ik heb net in mijn adressenschrift zitten neuzen:

Nini's atelier
Ds de Bouterlaan
Nunspeet

Naaimodecentrum Den Ouden
Eperweg 10
Nunspeet

Brei en Borduurservice
Hazenweg 2
Epe
en in Harderwijk P.C. Hooftplein 2, waarvan ik geen naam weet.

Ook is er een Pingouinwinkel in Kampen, Oudestraat 20.

We kunnen je halen en brengen, want de kofferbakverkoop is best wel een uur of twee slenteren, dan is een uur terugfietsen een hele hijs. Nadat je ook al fietsend bent gekomen. In de hitte.

En voor ons is het weer een uitje om over de Veluwe te toeren, Ton neemt zelden de snelweg als er ook een mooie kronkelweg ligt. We hebben op de planning staan om de oude weg naar Harderwijk weer eens met een bezoekje te vereren. Dat is onze vakantie, ritjes maken en rondneuzen in andere steden en dorpen.

Voor busdiensten kun je kijken bij Veolia, BBA en Connexion. Als je naar Elburg wilt ofzo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 18:12
Is ook prima, halen en brengen. Maakt niet uit. Ik maak voordat ik wegga een beetje een planning en dan zal ik je een mailtje sturen.
Dank je wel voor de andere adressen van winkeltjes.
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 18:36
we gaan altijd zo,n beetje op de bonnefooi,dus eigenlijk kan ik nooit echt zeggen waar we heen gaan ,daar als ik het vertel,plan weer verandert door mijn man,een plek staat vast dit keer en dat is fiss in oostenrijk een paar dagen daar mijn man meedoet aan op afstand zweefbare vliegtuigen ,wedstrijd en komen we nog even bij elkaar een aantal vrienden en daarna trekken we weer verder.het festijn is prachtig daar en ze hebben nu meer attracties en mooie wandelpaden gemaakt dus vervelen doe je er niet,echt een aanrader als je ook van de natuur houdt en van  koeien en kleine dorpjes.je kan het op internet ook vinden denk ik.groetjes stridjeen nu hebben ze voor kinderen ook veel te doen.
tip, ook al heb ik geen kindjes
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2009 om 22:18
Wij gaan in de herfst vakantie, met kinderen en kleinkinderen (10) naar de Algarve. Hebben daar huisjes en auto's gehuurd. Kan iedereen doen waar die zin in heeft!
Groeten Creaans
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2009 om 00:16
wij gaan over drie weken naar de camping in de achterhoek
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns