|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
![]() Posted: 18 Juli 2009 om 15:38 |
Ik heb vanmiddag een amigurumi boek gekocht bij boekenvoordeel in Hengelo.
Het is van Annie Obaachan,er staat voorop een beertje met 2 dobbelstenen,en aan de linker kant staan er nog 4. www.librero.nl Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
jantinavv ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1185 |
![]() |
hoor graag je mening erover :)
|
|
![]() |
|
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
![]() |
Ik heb hem gekocht om dat ik een beginneling ben.
De uitleg is wel duidelijk beschreven,daarom heb ik hem gekocht. Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
![]() |
Ik ben ook een beginneling, ik heb een Amigurumiboekje bij De Slegte gekocht, helaas is er in Apeldoorn niet meer zo'n voordeelboekwinkel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
zeinabis ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 781 |
![]() |
die boek heb ik ook gekocht, annie obaachan,ik vind ook duidelijk is en staat er leuk dingen op... nau ik heb noch nieks gemaakt maar weet nooit waaneer wat ideeen komt groetjes |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Hoi Hetty, Heb je het ISBNummer voor mij? Dit staat aan de achterkant van het boek bij de barcode. Alvast dank Groetjes Simone |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Ik was vandaag 04-08-2009 bij de Slegte in Arnhem en daar hadden ze het boek ook. Kosten € 6.95. Een boek met een zeer duidelijke uitleg van Japanse patronen. De tekst is in het Nederlands . Goed boek, zeker voor een beginneling (zoals ikzelf). ISBN code : 978-90-5764-420-7. Het boek komt van Librero en die hebben ook een website : www.librero.nl Groetjes Mistig |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Eeyore82 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
![]() |
www.librero.nl (moest nog een r tussen) anders kom je op het luiermerk libero
![]() Groetjes Marije ps: zelf heb ik vrolijke beestjes haken in het begin gebruikt, dat oefent ook wel lekker (heb het voor een nichtje op de pc staan, liefhebbers mogen een pm sturen) |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
Ik heb hem ook gekocht en hij is wel leuk zeker voor een beginneling,
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
pingel ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 204 |
![]() |
HOi ik heb vandaag het boek ook gekocht maar kan iemand mij uit de droom helpen want lees ik het nu verkeerd: het stokje word beschreven als een vaste(blz 25).....terwijl op deze site het stokje met eerst een omslag vermeld word. Lees ik het verkeerd of snap ik het gewoon niet. gr Inge |
|
hartelijke groetjes Inge
|
|
![]() |
|
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
![]() |
Ik kan (nog) niet haken, maar ik heb vanmiddag dit boek ook gekocht. De diertjes zien er allemaal zo schattig uit dat ik hem niet kon laten liggen.
|
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() |
Als ze het over stokjes hebben moet je vasten haken. Dat is een fout in dit boekje.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
![]() |
Zijn de bladzijden die haaksteken beschrijven dan ook fout?
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
Alle bladzijden zijn fout Magteld want in het hele boekje staan stojes uitgelegd inplaats van vaste en er word bijna alleen met vasten gewerkt.
groetjes Corrie |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, dan ga ik ze ook bellen of schrijven. Ik wilde me eerst nog in bochten wringen om er iets van te maken, maar dan hadden ze maar beter op moeten letten.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Oef!! Ik had hem bijna gekocht deze week maar vond het al raar dat de beschrijving in stokjes was.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
![]() |
Wat een slechte fout(en) is er dan gemaakt! En dat is een boek voor beginners. Als je begint met dit boek en dan andere patronen gaat maken, kom je dus in de verwarring door de fout in dit boek.
|
|
![]() |
|
![]() |
Klopt helemaal en hier in de witte boekwinkel staat nog steeds het boek met fouten , vind ik helemaal erg slordig.
groetjes Corrie |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
![]() |
Maar zijn er al boeken die verbeterd zijn dan? Want zeker als beginnende haker(haakster) is het belangrijk dat het goed uitgelegd wordt.
|
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() |
wel jammer, want als beginnend haakster heb je dan al helemaal geen idee dat de fout bij hun zit!!!!! (haak zelf al jaren, en denk ook altijd dat IK wat fout doe...
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |