Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotendilemma...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: dilemma...
    Posted: 22 Juli 2009 om 21:31
Elke keer als we op vakantie gaan zit ik met een groot dilemma: WAT NEEM IK MEE OM TE ONTSPANNEN!!!
Zou ik iets haken...of breien... of liever borduren? Het mag niet te te veel werk zijn en het mag ook niet te veel plaats innemen want een paar bolletjes wol zijn al snel een hele tas vol.  Ik vind het altijd een verschrikkelijke keuze! 

groetjes, Marlies
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2009 om 21:35
als je met zo'n dileema begint, is dat niet echt ontspannend  borduurwerk neemt het minste plek in, maar ik vind haken/breien meer ontspanning geven, gewoon dom doorbreien en haken ipv gepriegel met 100 kleurtjes en telpatronen die weer wegwaaien
Groeten Jacqueline
Back to Top
chantallekuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 09:21

ik zou ook voor het haken of breien kiezen, maar dan inderdaad wel iets met geen 80 kleuren.....

groetjes van chantal

Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 09:35

Ik neem tegenwoordig altijd een tas vol bolletjes wol en een haaknaald mee op vakantie.Want stel je voor dat je 14 dagen regen hebt ! En stel je voor dat je aan iets nieuws begint en het lukt niet.....Dat is me al eens overkomen. Ik zou een sjaal maken, maar snapte het patroon niet)Vervolgens kiklometers gereden voor een paar bolletjes wol en een haaknaald. (was mijn man niet zo enthousiast over)

Dus voortaan geen gedoe meer met moeilijke patroontjes maar fantasieknuffels haken.

Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 09:42
Laat ik daar nu ook last van hebben, die ontspanningsstress. Denk dat ik dit jaar kies voor een haakwerkje en op is op. Voor op het strand maar een boek en aangezien ik ook nog quilt neem ik maar een paar voorgesneden blokjes mee die met de hand genaaid kunnen worden en verder ........ O jee, zie je wel, niet genoeg plek in de koffer, dan maar iets thuis laten, maar wat.
groetjes Daisy
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 10:11
Ik ben toch niet de enige met dat probleem! 
Ik denk dat het inderdaad toch maar een haakwerkje wordt. Heb net van Teunie leuke patroontje gekregen van DC, dus die worden het denk ik! En nu snel inpakken want morgennacht vertrekken we!! xx
groetjes, Marlies
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 10:15
Ik neem gewoonlijk een haakpen en breinaald mee. Wij gaan naar Turkije en dat is voor mij paradijs aan wol.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 11:51
Neem altjd tas met wolletjes mee, haaknaald, breipennen en vulling, want dat weegt helemaal niets.
En maak dan kleine knuffels, als ze af zijn zet ik ze op het tafeltje buiten, ze worden snel verkocht en hoef ik ze niet mee terug te nemen.
Groeten Creaans
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 16:55
HEB DEZE KEER VOOR HET EERST MIJN KAARTENDOOS THUIS GELATEN. IN PLAATS DAARVAN HEB IK MANUEL MEEGENOMEN. IK KAN JULLIE VERZEKEREN DAT HIJ WL VOOR DE NODIGE ONT- EN INSPANNING ZORGT. DAARNAAST TOCH OOK BREIWERK MEEGENOMEN. MAAR DAT IS OOK HET VOORDEEL VAN IN NEDERLAND BLIJVEN. JE HOEFT JE NIET TE BEPERKEN TOT EEN KOFFER JE MAG EEN HELE AUTO VOLMAKEN.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 19:26
Ik neem altijd een aparte tas met wat patronen,garen en haak en of breinaalden mee.Als we gaan  is dat met de auto,dus ruimte zat.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2009 om 14:31
Tot hiertoe neem ik nog altijd niets mee ,ik neem dan een beetje tijd voor het gezin .Thuis mag ik mijn hobby uitvoeren zo veel ik wil daar zegt hij niets op maar in het verlof wil ik wel een bbetje tijd aan het gezin spenderen ,zo lang ik het nog kan uit houden
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns