Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenReageren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Reageren
    Posted: 04 Augustus 2009 om 01:56

Hallo allemaal

Mochten jullie me soms even niet zien, dan ben ik er wel hoor ik kijk heel vaak maar kan niet overal op reageren, omdat mijn Internet toch niet is zoals ik had verwacht. Als ik teveel mails krijg gaat het niet goed erg vervelend, maar dan reageer ik maar iets minder zodat ik niet teveel mails krijg.

Nu wil ik ook gelijk even iets vragen, maar ik had alle pom-pom makers besteld bij Renske, had haar gevraagd of ik het geld op haar rekening mocht zetten (omdat ik geen paypal heb) Maar ik krijg helemaal geen antwoord op mijn mail, ik ben bang dat het komt omdat ik in het verleden ook wel eens iets bestelde, en daar was toen iets niet goed bij en dat heb ik haar toen verteld, waar ik toen ook geen reactie op heb gehad.

Misschien wil ze me niet meer als klant, weten jullie misschien een andere Internet site (die dan ook naar Australia zend) waar ik diezelfde pom-pom makers kan kopen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2009 om 02:01

Hoi Lidia,

Ik weet het niet! Ik wacht ook al heel lang op mail van Renske, maar krijg het ook niet. Heb mail + privebericht gestuurt dus 1 van de 2 moet wel aangekomen zijn. Heb ook in diezelfde tijd spullen bij haar bestelt en dat kwam wel gewoon goed dus ik weet het niet!!

Jammer dat je internet het niet goed doet. Is het geen optie om mails uit te schakelen, zodat je geen mails krijgt bij reacties en dergelijke? Dan kun je zoveel schrijven als je wilt.

Liefs!

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2009 om 07:56

Hallo Hobbydoosjesik denk dat Renske vakantie heeft dus mischien nog even geduld hebben.

Ik weet van Renske dat zodra ze een mailtje heeft ook zo snel mogelijk reageerd.

Ze zal er dus wel even tussen uit zijn.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2009 om 08:41
Ik heb vorige week een mail gestuurd naar aanleiding van een bestelling,moest er nog wat bij,dat is wel goed gegaan,maar misschien doet iemand anders de bestellingen.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2009 om 10:18
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2009 om 15:20

Hoi Hoi

Wat vreemd he ik heb helemaal geen mail ontvangen over wat jullie hier hebben geantwoord, alleen de eerste maar niet van die andere. En nu zag ik die site van Caelum, leuk hoor dank je wel, ik heb hem bij mijn favorieten gezet.

Ik zag het dus even te laat, want ik had van iemand gehoord over de site craft4you, en daar heb ik ze dus allemaal besteld.

Dus nu weet ik wel weer dat mijn mails dus toch niet allemaal aan komen, ga dan maar af en toe zelf kijken, want het heeft geen zin om mijn Internet provider weer aan te schrijven want ze kunnen het schijnbaar toch niet oplossen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 11:04
Renske reageert niet altijd op mails. Wel meestal op bestellingen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns