Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloteneindelijk weer tijd.......

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: eindelijk weer tijd.......
    Posted: 07 Augustus 2009 om 11:35

Hallo lieve mensen!!!!!

Eindelijk weer een berichtje van deze kant, ik ben erg lang niet op het forum geweest. We moesten erg hard werken om alles op tijd klaar te krijgen in huis voor de komst van onze derde. We zijn heel erg aan het verbouwen, en nog lang niet klaar, maar het is nu in ieder geval wel leefbaar, en de bovenverdieping is bijna af. Dat was belangrijk, want er moest een grote verschuiving plaats gaan vinden, onze jongste had geen eigen kamer, ze sliep nog bij ons, en de oudste had een klein kamertje. Nu hebben de beide meiden een hele mooie grote nieuwe kamer, en hebben we onze eigen slaapkamer eindelijk weer voor onszelf. Best fijn, en de babykamer is ook helemaal nieuw en af!!

Ben er zo blij mee!!! Na de bevalling gaan we verder met verbouwen, nu eerst maar eens even genieten van alles wat we klaar hebben, en vooral van het mooie weer, en de wiebelbuik!! Nog een week, en dan ben ik uitgerekend. We zijn erg nieuwsgireig, en vinden het allemaal ook heel spannend. Maar het komt vanzelf. Op zich voel ik me goed, alleen is mijn bekken erg gevoelig, daar heb ik behoorlijk last van. Nu is het zo dat het kindje dusdanig laag zit dat ik bijna niet kan bukken, maar goed, dat is voor mijn omgeving alleen hilarisch, haha!!

Ben ook eindelijk weer een beetje aan het haken geslagen, maar ik kan nog niet echt een leuk patroontje vinden, zoek een neutraal wikkelvestje voor jongen / meisje, maat 56/62, maar dan moet ik wel heel erg snel gaan haken, haha, misschien heeft iemand van jullie nog heel toevallig een patroontje...?

Nu ben ik allerlei steken aan het proberen te maken, wat zijn er leuke effecten te bereiken met haken, ik hield het tot nu toe bij de standaard lossen/vasten en verschillende stokjes...!! Nu heb ik ook knopjes en dergelijke geprobeerd, leuk, hoor!!!

Ik hoop dat iedereen lekker kan genieten van het mooie weer en de vakantie, wij doen dat in ieder geval wel!!

Heel veel liefs van deze kant!!!!

groetjes
Iris
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 11:48
Blij dat je terug bent en hopelijk niet te veel last met de zwangerschap en veel haak plezier
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 12:17

jaaaa! ik dacht al dat er nog een hobbydoosje was voor één van de weken! en dat is dus Iris! Heeft esthertje gezelschap in die wiebelige laatste weekjes!!!

Ik heb nog een heel leuk patroontje om te haken, maar is een beetje meisjesachtig eigenlijk... Moeilijk om voor haken iets neutraal te vinden vond ik...

Veel succes deze week (of iets langer, wie weet, hihi!) maar je bent er zo te horen helemaal al klaar voor! het "nestje" is gemaakt! enne, fotootjes of zo gemaakt van die mooie kamer?

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 12:22

Het nestje is inderdaad klaar, en ik heb verder ook al flink genesteld, hahaha, alles is spik en span, zo mooi schoon, hihihi, ook foto's gemaakt, mijn zus woont in Frankrijk, dus die moet ik natuurlijk ook op de hoogte houden, dus heb pas inderdaad een hoop foto's haar kant op gestuurd!!

Als het niet te veel moeite is zou ik het patroontje graag willen zien, kan ik even kijken, ik vind het ook erg moeilijk om een neutraal iets te vinden, maar misschien door het gebruiken van een andere stekk ofzo, of een bepaald kleurtje is het misschien wel te bewerken???? Alvast hartelijk bedankt, en we wiebelen vrolijk door, haha!!

groetjes
Iris
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 12:29

even snel kan je het al zien bij de creaties van corry, die heeft het ook gemaakt! http://picasaweb.google.nl/breioma/Corry?feat=embedwebsite# het staat bij haar onder "babyvestje" en het is in roze/paars met bloemen. die kunnen er uiteraard ook gewoon af, hé!

Mijn "scanner" (lees: mijn ventje) ligt nog in bed na een nachtdienst, maar als je het graag hebt, dan vraag ik het straks even, hoor!

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 12:38

Dank je wel, dit is toevallig een patroontje wat ik zelf ook heb, dat was mijn eerste babyvestje voor onze jongste dochter Fleur, hij is erg leuk!!! Laat je "scanner" maar lekker slapen!! Ik heb dit patroontje, maar toch heel lief van je om me er op te wijzen..!!! Wat heeft ze een hoop gemaakt, zeg, fantastisch, heb gelijk even verder gekoekeloerd!! Wat superknap, zeg!!! Voordat ik dat allemaal heb gedaan, en kan....!!!!

Nogmaals dank je wel!!!!

groetjes
Iris
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 13:16

graag gedaan, hoor! ja, corry is echt een artiest, hoor!  

Dus ik laat de scanner nog maar even met rust, haha!

Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 15:02
Wat leuk dat alles nu terug op orde is en je kan genieten van je laatste week (weken misschien) van de zwangerschap!

Doe het maar lekker rustig aan en geniet van deze laatste dagen met je kindje heel dicht bij jou. Daarna gaat iedereen hem/haar willen knuffelen waarschijnlijk .

Weet je nog niet wat het is? Of hou je het gewoon als een verrassing voor familie/vrienden/kennissen? Een patroontje van een wikkelvestje heb ik helaas niet...

Groetjes!
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 15:07

Hoihoi,

Ik weet het ECHT niet, geen flauw idee wat het wordt, een echte verrassing.....!!!

Doeidoeiiiii

groetjes
Iris
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2009 om 16:03

FIJN DAT JE ER WEER BENT. HEB VEEL AAN JE GEDACHT. GELUKKIG BEN JE ER NET ALS ESTHER NU OOK BIJNA. SPANNEND HOOR. FIJN DAT DE VERBOUWING GROTENDEELS KLAAR IS. HIER IS DE BABYKAMER NOG STEEDS NIET AF. VOLGENDE WEEK GA IK DE BOEL IN DE GRONDVERF ZETTEN. EN DAN IS HET HOPELIJK SNEL GEBEURD. MAAR JIJ BENT IN IEDER GEVAL WAT DE BABYKAMER BETREFT KLAAR. LEKKER HOOR.

IK HEB WEL BREIPATRONEN VOOR WIKKELVESTJES. MAAR EEN HAAKPATROON KAN IK JE HELAAS NIET BEZORGEN. SUCCES MET ZOEKEN!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 20:55
WAT FIJN OM WEER WAT VAN JE TE LEZEN.
HEERLIJK DAT JE JE HUISJE ZOVER AL OP ORDE HEBT.
DAT IS VAST EEN LAST VAN JE SCHOUDERS,NU NOG EVEN LEKKER GENIETEN
VAN DE LAATSTE LOODJES EN DAN VAN JULLIE KINDJE.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 23:07
Wat fijn, weer wat van je te lezen!
Lekker dat de verbouwing grotendeeels klaar is.
Oh, joh nog een klein stukje en dan komt je 3e kindje.
Veel succes en sterkte en dan maar genieten hé.
Groeten Creaans
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.346 seconden.
Lang Yarns