Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenPf, haaknaald 8 of 9 :-(

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Pf, haaknaald 8 of 9 :-(
    Posted: 10 Augustus 2009 om 14:48

Ow ow, net naar de stad geweest, geen haaknaald 8 of 9 te bekennen, het grootste was 7. :( Ik wou heel graag beginnen aan iets, heb daarvoor ook mooie eskimo wol van drops gekocht en baal nu best wel. Ben pas vrijdag weer in Amersfoort dus ik kan voorlopig nog even niet beginnen.. :-(! Voor het andere waar ik mee bezig ben heb ik vilt nodig, maar wederom, die kleuren zijn ook hier in mijn woonplaats niet verkrijgbaar, alleen de velle kleurtjes, dus dat moet ook wachten t/m vrijdag.. Zonde zonde! :( Misschien via internet bestellen..

Liefs.

Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2009 om 14:55
Vervelend is dat he!! :(
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2009 om 15:00
Ja want het zit nu in mijn hoofd! Heb nummer 7 maar vind het echt te strak..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2009 om 15:36
Ik ga morgen naar de markt op ons winkelcentrum, misschien staat de fourniturenkraam er dan weer (vorige week niet). Zal ik kijken of ze 8 en 9 hebben? Ik heb ze daar zelf vorig jaar gekocht en ze hebben steeds meer haak- en breispullen. Goedkoop zijn ze niet, dacht ik. Had Zeeman geen dikke haaknaalden? Die heeft soms wel dikke breinaalden.

Ze kunnen door de brievenbus en wegen samen 18 gram. Ik kan de mijne wel een paar weekjes missen, dus je kunt ze ook lenen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2009 om 16:45
Hoi Magtelt! Super lief aangeboden van je, maar heb al een oplossing bedacht! Ik laat mijn vriend ze morgen kopen en opsturen, dan heb ik ze woensdag! :-) Dus dan maar eventjes geduld.. Je bent echt een schat dat je dat zo aanbiedt.

Zeeman had ze trouwens niet, wel hele dikke breinaalden. Wibra ook niet, die heeft wel haakpennen maar tot nummer 5 en niet eens de goede afmetingen, hele rare maten, dan is nummer 5 nog steeds heel dun..

Mijn haaknaald 6 heb ik tweedehands gekocht en is van Phildar en van heel mooi materiaal, zal eens kijken waar ik Phildar naalden kan kopen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2009 om 19:37
Ok dan is het opgelost. Het is ook wel gemeen, dat ik de wolhal én een goede marktkraam heb en dat er in andere steden zo weinig handwerkmaterial te krijgen is.

Overigens gaf de vraag om haaknaald 8 op google de site van de hobbydoos, weet iemand die?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2009 om 09:52
Ik ken dat als je eenmaal wil beginnen en dat kan niet dat is heel erg balen ,maar het is toch nog snel opgelost .Ik hoop vooor jou dat ze woensdag er bij zijn met de post we zullen duimen. Val nu wel de postman of vrouw niet aan als je haar ziet he  ,wacht tot die bij jou is
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns