|
Reageer ![]() |
Autheur | |
pingel ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 204 |
![]() Posted: 27 Augustus 2009 om 14:15 |
ik heb het mutsje klaar eumh wel te klein maar dan had ik maar goed moeten lezen.....ik heb gehaakt met nld 3 ipv 4....geeft dat zo'n verschil dan? maar ik loop vast met het bloemetje het gaat om het mutsje met bloem van deze site. De bloem word vierkant??ik snap hem gewoon niet bij de 2 e toer gaat het mis waarschijnlijk bij de eerste al. Wie wil mij helpen.
|
|
hartelijke groetjes Inge
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik kan je eerste vraag beantwoorden, ja het maakt verschil, er zit zelfs nog nld. 3,5 tussen. Dus je hebt met 2 maten kleiner gehaakt. Maar meestal zijn babyhoofdjes kleiner dan de patroonmakers denken, dus het zal wel passen.
Ik ken het patroon van de bloem niet, meestal begin je met een ring van vasten, sluiten met een halve vaste, en dan begin je de tweede toer met zoveel lossen als staat aangegeven bij wijze van eerste steek, 1 losse = 1 vaste, 2 lossen = 1 half stokje, 3 lossen = 1 stokje. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Ik heb het patroontje niet,dus weet niet wat er fout gaat.Misschien wil je het even plaatsen,of mailen?
|
|
![]() |
|
pingel ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 204 |
![]() |
http://www.hobbydoos.nl/haken/mutsjebloem.asp
Ik hoop dat het gelukt is. het mutsje is voor een meisje van 4 maar hij veel te klein, maar dat ligt dus echt aan de maat haaknaald.....toch maar gaan uitbreiden dus. die bloem het is een dubbele bloem maar te eerste word hij vierkant ik niet te flauw en door haken maar liet hem aan mijn man zien endie zei nee dat is geen bloem Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
|
|
hartelijke groetjes Inge
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Probeer eens met een grotere haaknaald dan word die muts een beetje groter
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik heb net een grote haaknaald gekocht en gaan het nog maar eens proberen. bedankt |
|
hartelijke groetjes Inge
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |