|
Reageer ![]() |
Autheur | |
sunny ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 68 |
![]() Posted: 04 September 2009 om 11:12 |
Vraagje, ik heb op you tube een filmpje gezien over de steek Solomon's Knot, nou lijkt het me leuk om die te gebruiken voor een baby cocoon, leuk dat open gewerkte waar dan die kleine teentjes doorheen kunnen steken Alleen nog niet echt een idee of je ook kan meerderen met deze steek of moet ik gewoon eerst rond haken met stokjes tot ik de maat heb die ik wil en dan met Solomon's Knot beginnen ? Iemand een idee, eventeel een andere steek welke hierop lijkt mag ook hoor (mits er een filmpje of iets van is want ben echt nog een beginner) Thanks |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Weet je zeker dat een baby dat prettig vind om met zijn teentje door die gaten te steken en misschien vast te komen zitten.
|
|
![]() |
|
sunny ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 68 |
![]() |
Je hebt helemaal gelijk maar ik gebruik het dan ook niet als gebruiksvoorwerp maar als prop om te fotograferen zoals hier http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=10685&TPN= 2 Dus altijd onder toezicht ! Wel goed dat je daar aan denkt hoor
|
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Ik snap het, ik dacht al het lijkt mij helemaal niet prettig. Maar het zal inderdaad heel schattig staan.....
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |