|
Reageer ![]() |
Autheur | |
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() Posted: 11 September 2009 om 13:53 |
Ik ben op zoek naar een gehaakt vestje voor een meisje (van 4 en 8 jaar) Het liefst een beetje open gehaakt vestje van katoen.
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Ik sta zelf op het punt om te beginnen aan DIT jasje; ben er helemaal verliefd op. (en het patroon is gratis ; Duits of Engels (of Russisch, maar dat beveel ik niet aan).
Hge is voor een damesmaatje 38, maar met zeemanwol wordt het voor een dame te klein, en de maat schijnt vrij eenvoudig aan te passen te zijn....(moet het nog zien) Hier een foto van hetzelfde vestje, voor een meisje van een jaar of 5 (met babywol en een 2.5 mm haaknaald : ![]() (Deze link is voor het patroon in het Engels) |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() |
Wauw die is mooi. Dat lijkt me wel wat... moet toch een keer een patroon in het Engels proberen.
Bedankt. |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Dat is net als met dit gehaakte vest http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=99&a mp;d_id=3&lang=nl (nederlands patroon) Ik heb het 2 jaar terug met garen en haaknaald 3,5 gemaakt voor een toendertijd 9 jarige dochter. Maar als je het met naald 2,5 zal doen wordt het nog kleiner. Je begint midden op de rug en op een gegeven moment moet je gewoon meten bij de schouders of het past. Het is makkelijk gorter of kleiner te maken. |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Model van garnstudio heb ik ook gemaakt. Maar vind patroon van Leentje ook mooier.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Wat mij ook leuk lijkt is een vest gemaakt van gehaakte blokken.(heb ik ooit gezien maar kan het niet terug vinden) Is misschien iets makkelijker om mee te beginnen. Heeft iemand daar een patroon van?
Maar deze ga ik ook zeker maken... vind hem super mooi. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Ik heb geen blokkenvestje gevonden, wel een paar andere. Even Ton wegjagen en dan komen ze naar je toe.
Ik heb wel een blokkenponcho, die komt mee. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Nou, het is eindelijk gelukt, de mail is onderweg. Morgen gaan er nog een paar boekjes op de post.
En als je niet uit het patroon komt, zijn wij allemaal standby. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Ik heb die van garnstudio ook gemaakt. Is nog niet helemaal af. Ik moet nog anderhalve mouw Dus misschien haal ik hem wel weer uit Ik heb van de week nog een vestje gezien van blokken, maar ja nu even bedenken waar dat was? |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
![]() |
In Sandra Haaktrends special staat een vestje met blokken in de maten 110-116 Ook een vestje in blokken gehaakt maar dan meer open haakwerk in de maat 116/122 |
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |