Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenDANK DANK DANK

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: DANK DANK DANK
    Posted: 14 September 2009 om 18:49

Hallo lieve schatten ik wil via deze weg toch ook nog even die lieve hobbydoosjes die mij iets hebben toe gezonden nog een keer bedanken. Zo lief dat jullie de moeite hebben genomen, ik mis Nederland wel een beetje hoor.

Mijn mail werkt niet goed ben dus bang dat mijn bedankjes niet allemaal aankomen, want het gebeurd nog steeds dat ik niet alles ontvang en wat ik verstuur ook niet allemaal aan komt.

Maar er is ook een bedank kaartje naar jullie onder weg hoor, want dat vind ik  leuk om te doen.

Lieve groetjes, Lidia   ik ben ontzettend blij met alles.

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 September 2009 om 18:55
Hoi Lidia,
Graag gedaan hoor! Vind het ook leuk om jou, wat te sturen. En op deze manier met je te praten!
Groeten Creaans
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 September 2009 om 23:27
Pff, ik schaam me diep, wil je je adres even sturen? (ik heb het wel ergens maar waar??)Dan gaat er een pakketje op de post en nu echt
     All you need is love.

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2009 om 00:54

Hoi Meia

Ik heb je gemaild, en je hoeft je niet te schamen hoor, je hebt wel meer aan je hoofd denk ik. Ik heb er alle begrip voor.

Liefs, Lidia

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2009 om 12:07
Hoi Lidia,

Er staat me wel ergens iets bij maar ook weer niet helemaal... Wat voor leuke dingen zocht je ook al weer Katoentjes onder andere toch??

Groetjes Simone
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2009 om 19:52

Hi Simone

Ja dat klopt ik kon hier niet zo makkelijk katoentjes krijgen, ik moet dan 40km rijden naar Adelaide en dan hebben ze nog maar een paar bolletjes liggen. Er schijnt ergens een wolwinkel te zijn, dat vertelde een andere klant die daar liep, en dat heb ik al een keer eerder van iemand gehoord. Maar echt weten doen ze het niet want niemand weet precies de naam of het adres, de straat die ze zeggen ben ik al een keer afgeweest maar ik heb hem nog niet gevonden.

Ik heb nu wat katooentjes van een hobbydoosje gekregen, en ik heb een stalenkaart ontvangen, ik weet nu wat Cantania katoen is want daar hadden jullie het hier vaak over. Ik kan het nu voelen en het is erg mooi dat Cantania katoen, ik weet nu waar ik naar moet kijken, ik ga weer eens op zoek naar die zaak in Adelaide. Heb al in het tel.boek gekeken maar niemand weet precies de naam dus ik kan hem niet vinden. Maar nu ik de stalenkaart heb kan ik het ook via Internet bestellen. Aangezien ik maar een beginnend haakstertje ben had ik geen idee wat ik moest bestellen.

En iemand heeft me ook die pakketjes gestuurd van het kruidvat, leuk hoor want die zijn kompleet, dus daar kan ik zo mee aan de slag.

O ik ben zo blij met jullie hobbydoosjes.

Groetjes Lidia

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2009 om 00:30
Mijn vriendje vindt dat de schuur vol genoeg ligt met garentjes. Ik vind dat natuuuuuuuuurlijk reuze meevallen (het zijn 6 grote kratten van 80x60x25 cm, een rotanmand van 90x60x70 en uhm 3 houtenkratjes vol....). Ik ga ze binnenkort eens goed nakijken. Katoentjes gebruik ik zo nu en dan zelf voor pannenlappen haken (zo'n beetje het enige wat ik kan haken). Welke dikte zoek je precies want dan kan ik tijdens het sorteren gelijk kijken of ik ook een pakketje voor je kan maken 

Groetjes Simone
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2009 om 22:49
Originally posted by Meia Meia wrote:

Pff, ik schaam me diep, wil je je adres even sturen? (ik heb het wel ergens maar waar??)Dan gaat er een pakketje op de post en nu echt
Haha, je adres staat gewoon in mijn agenda, wat ben ik ook een muts hè
     All you need is love.

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 00:18

Hi Simone ik heb je een mailtje gezonden.

En Meia er zijn heel wat mutsen hoor, ik vroeg of Tim even iets voor me uit de auto wilde pakken, en hij maar zoeken en zoeken, ligt het voor me snufferd op mijn bureau. En wat ik ook altijd heb is dat ik mijn bril wil opzetten als ik hem al op he, hihi over mutsen gesproken.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 11:48

Als ik dit lees dan gaan mijn herinneringen terug, zeker naar Adelaide waar mijn vader woonde en waar ik ben geweest. Meerdere plekken heb ik in Australie gezien, geweldig mooi, een herinnering die me zeer dierbaar is en waar ik nog steeds internet vrienden heb zitten die mij geregeld foto's sturen en ik natuurlijk foto's terug.

Ik hoop zo voor je dat je het winkeltje vindt, een wolwinkel willen we allemaal in de buurt hebben. Voor jou zijn de afstanden vaak erg groot, ik hoef maar 20 km heen en 20 terug, jij het dubbele, geeft niet als je ervoor moet rijden, maar dan moet je ook zeker weten dat het winkeltje bestaat.

Ik weet al wie je adres heeft, Meia dus en ik zal mijn voorraad ook plunderen en ze meesturen naar Australie voor een goed doel

GROETJES
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 14:12

Hi Ellen

Wat leuk iemand die Adelaide kent, zijn die vrienden ook Nederlanders die hier naar toe zijn gaan emigreren? In welk deel van Adelaide woonde je vader?

Wat het winkeltje betreft we gaan binnenkort even die hele Fulerton weg afrijden met de motor, dan zie ik veel meer dan dat ik in de auto zit. Rijden en opletten gaat niet goed, maar dan zit ik achterop en kan het beter overzien.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 14:46

Hallo Lidia,

Mijn vader woonde Magill Rd, Kensington PK. Een, toendetijd, hele drukke straat, hij had er een bloemenzaak. Ik heb wel mensen natuurlijk leren kennen die vanuit Nederland daar naartoe zijn geemigreerd maar verder geen kontakt.

Waar ik wel kontakt mee heb zijn "echte" Australiers, the easy going ones die uit Sidney, Melbourne, Brisbane en een paar die in the middle of no where wonen. Mijn vriendin, die ook uit Australie komt is verleden jaar weer teruggegaan, Nederland had wel iets zei ze altijd, maar Australie had het. We missen elkaar natuurlijk wel, wat wil je een kiwi en een aussie samen, kontakt is er gelukkig via internet.

Nou hopelijk vind je het winkeltje terwijl je achterop de motor zit, opletten dus maar wel vasthouden and of course, easy going

GROETJES
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns