James Dean |
Reageer |
Autheur | |
roy464
Newbie Lid sinds: 30 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Onderwerp: James Dean Posted: 30 Juni 2006 om 09:58 |
Beste forumleden, Ik ben opzoek naar het volgende: Dit Phildar-exemplaar heeft altijd bij mijn oma gelegen, maar toen ze vorig jaar overleed is het naar alle waarschijnlijk bij het oud papier terecht gekomen. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen aan dit patroon of een soortgelijk. Alvast mijn hartelijke dank voor de aandacht en bij voorbaat al voor de hulp. Met vriendelijke groet, |
|
Als het bolletje een wirwar is, raak je al snel de draad kwijt.
|
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Posted: 01 Juli 2006 om 13:29 |
Hallo Roy, Heb je al op de tweedehands sites gekeken? Zo ben ik aan een patroon uit 1984 gekomen! Als je "Phildar" intikt op www.advertentiezoeker.nl zie je meteen op welke sites die aangeboden worden en aan de hand van de foto's kun je je tijdschrift misschien wel terugvinden. Succes, Rubia |
|
roy464
Newbie Lid sinds: 30 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Posted: 01 Juli 2006 om 23:48 |
Hallo Rubia, Heel hartelijk bedanktr voor de tip. Ik ben uiteraard direct gaan kijken, maar het exemplaar waar ik naar opz oek ben staat er niet tussen. Wél staat er een advertentie van een mevrouw uit Oost-Vlaanderen die een hele collectie heeft. Ik heb haar zojuist een mailtje gestuurd met mijn vraag. Hopelijk zit ie ertussen. Nogmaals bedankt! Roy |
|
Als het bolletje een wirwar is, raak je al snel de draad kwijt.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |