|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
kelda ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 28 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
![]() Posted: 28 September 2009 om 10:51 |
op deze Dame : http://www.etsy.com/view_listing.php?ref=vl_other_2&list ing_id=31519386 Pfffff ik was hier een tijdje niet geweest en wist zelfs mijn inlognaam niet meer Ik ben intussen weer elkker aan de haak .............. en wil heeeeeeeeel veel leuke dingen gaan maken!!!! Maar goed is ze geen scheetje. Is er toevallig iemand van jullie die in het bezit van deze patroon, of een andere van haar. Vind ze zo super gaaf! En naturlijk met me wil delen????? Groetjes Hilda |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
welkom terug. het is echt een schatje! helaas kan ik je niet helpen. |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
![]() |
Een schatje, maar kan je niet helpen.
![]() |
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
Een liefje (welkom terug trouwens) maar helaas heb ik deze ook (nog) niet. groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Het patroon is toch gewoon te koop ?Ik zie het probleem niet zo ; zes dollar, dat is nauwelijks vier euro.
|
|
![]() |
|
kelda ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 28 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
![]() |
Tsja sommige mensen, waaronder ik, kunnen geen betalingen via buitenland doen. Wij hebben geen paypal of een creditcard..................
|
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Het is een schatje dit heksje, maar kan je helaas niet helpen. Heb het patroon niet en net als jij ook geen creditcard of paypal. Groetjes Mistig Paypal is heel gemnakkelijk en veilig, gewoon openen en aan je bankrekening linken. Degene die je bataald krijgt je nummer niet te zien en kan er dus ook geen misbruik van maken. Ik Internet bankier niet omdat ik het tot nu toe veel te onveilig vind en kan daarom dus ook geen Paypal linken. Groetjes Mistig |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Mupke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 184 |
![]() |
Ik wil geen discussie uitlokken!!!!!!!!!!! Het patroon is toch gewoon te koop ?Ik zie het probleem niet zo ; zes dollar, dat is nauwelijks vier euro. Ik vind dat je dit niet zo kunt neer zetten......Voor de een is € 4,00 geen probleem voor de ander misschien wel in deze tijd. Groetjes Anita |
|
~~ Gif a little of love and you get it back ~~
|
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
Hoi Anita (en anderen),
Ik begrijp beide kanten: voor de één is vier euro inderdaad veel, maar kan ook begrijpen wat L33ntje bedoelt, bovendien zou je dan kunnen stellen: als je het geld niet hebt kun je het gewoon niet kopen, dus heb je pech, net als dat je moeilijk tegen de winkelier bij de Super de boer kunt zeggen: Ik neem het even mee want voor mij is 30 euro te veel ![]() In principe is het uitwisselen van patronen niet helemaal eh.. hoe zeg je dat? ![]() Dus lieve Hilda, Ik heb hem helaas niet voor je, ben ook helemaal gek op Dawn Toussant of hoe schrijf je dat, maar dan vooral de beertjes en niet de mensjes. Toch houd ik me ook aanbevolen als iemand het patroontje heeft, want als ik het zo bekijk is dat heel veel de basis van de beertjes en dergelijke en met een beetje fantasie...... ![]() |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
Kunnen wij het met stukje van caelum laten die begrip heeft voor beide kanten. Anders gaan we weer de bekende discussie van een paar weken geleden (en de keren daarvoor) herhalen. Daar zit niemand toch op te wachten?
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Mupke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 184 |
![]() |
Ik sluit me helemaal aan bij pien 66, zoals ik al vermelde geen discussie!!!!!! groetjes Anita |
|
~~ Gif a little of love and you get it back ~~
|
|
![]() |
|
Maanhaasje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
![]() |
Ow ze zijn echt schattig, dat wordt manlief , heel lief
aankijken vanavond :D Want ik ben helemaal verliefd op dat konijntje Giselle! |
|
![]() |
|
Eeyore82 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
![]() |
Hij is echt heel erg leuk! Heb hem helaas ook niet voor je.
4 euro is bij mij ook een hele avondmaaltijd of een heel blad met patronen (met papier en al). Kan wel eens een keer, maar er is zoveel moois. Gaan man en dochterlief klagen dat ze weer droog brood krijgen ![]() Voor de rest bijt ik even heel hard op mijn tong ![]() Groetjes Marije |
|
![]() |
|
![]() |
Zoooooooooooooooooooo dat ff schrikken voor mij om zo nieuw binnen te komen. Ik dacht: jeetje wat heb ik nu gedaan Ik vind iets leuks, laat het zien en vraag gewoon of iemand één van die patronen heeft en wil delen. Nee had ik ja kon ik krijgen....... Ik zag toch bij eerder berichten dat er wat geruild enzo wordt.............. dus waag een gok! Ik weet hoe het in het ontwerp wereldje gaat, want ben zelf ook ontwerpsters ( doe alleen nog zo af en toe voor mezelf) op gebied van vilt. Ik maakte patronen en werden via internetbedrijven verkocht. Ook ik wist dat er onderling geruild werd ................ sommige ontwerpsters hadden daar problemen mee, wat ik ook begreep, zij moesten/moeten er min of meer hun "brood" ermee verdienen. Of ik het patroon nou wel of niet kan betalen, daar ging het niet om. Als ik het patroon in Nederland had kunnen bestellen, zou ik dat zeker gedaan hebben. Dames, ik vind het heel vervelend dat ik dit min of meer veroorzaakt heb en zal daar rekening mee houden. Ik hoop dat we dan ook al afgesloten kunnen zien en gewoon verder lekker kunnen gaan met onze leuke hobby. Nog een fijne dag allemaak!
Hilda |
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
Hoi Hilda, Daar moet je je helemaal niet rot om voelen hoor :-)! Je hebt niets gedaan, maar op een forum zijn nu eenmaal heel veel mensen met heel veel verschillende meningen en iedereen is natuurlijk vrij om te zeggen wat hij of zij wilt en dan krijg je soms zulke situaties. |
|
![]() |
|
![]() |
Ooooooooooooooooo en dat is nou één van mijn wensen/doelen. Zelf kunnen "ontwerpen" van amigurumi/haakpatronen. Daar moet je, denk ik, de tijd en de rust voor vinden/maken hihihihihhii En een andere opties is natuurlijk dat die gave patronen (bij Etsy) ook in Nederland te koop zouden zijn. Daar staan zoveel mooie ontwerpen/creaties. Kan niet alles hebben, maar af en toe dan wat kopen zou wel heel leuk zijn.
Groetjes Hilda |
|
![]() |
|
Maanhaasje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
![]() |
Kelda als ik het voor elkaar graag m te kopen vanavond, dan
wil ik m best met je delen. Groetjes Thessa |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo Maanhaasje (thessa) Ooooooooooooooooooo dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk en lief van je
Groetjes Hilda |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Kelda,
Toen ik net ging kijken waren zowel het heksje als het katje verkocht... Ik moet dus even wachten voordat ze ze weer opnieuw plaatst op haar etsy-shop. Ik zal het in de gaten houden. Groetjes Maanhaasje |
|
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com* |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |