|
Reageer ![]() |
Autheur | |
breivrouwtje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
![]() Posted: 28 September 2009 om 15:32 |
Hallo,ik ben bezig met een sok van de teen omhoog gebreid.
Nou heb ik de teen,de voet en de spie al gebreid maar dan krijg je de hiel. T gaat om de kleine hiel met verkorte toeren.Ik ben zelf een sokkenbreister die bij de boord begint maar wou eens iets anders proberen.Ik gebruik hier de sokbasis voor die ik bij de yahoogroep heb geprint.Wie kan mij hierbij uitleg geven? ![]() Groetjes breivrouwtje |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
Zet je patroon hier neer, dan kunnen we kijken of je kunnen helpen.
Groeten Creaans |
|
![]() |
|
breivrouwtje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
![]() |
Hallo de sok basis is ook op ravelry te vinden.
Ik probeer t nu met youtube uit te vogelen.Oefening baart kunst zeggen ze. ![]() Volgens t patroon wat ik er van begrijp is t een jojo hiel. groetjes breivrouwtje |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Bij een jojo hiel heb je geen spie en grote hiel......Een jojohiel is een ronde hiel en die bestaat uit alleen verkorte toeren..... Kijk hier maar eens voor een best wel duidelijke uitleg van de jojo hiel: http://zijmaakthet.web-log.nl/ (aan de rechterkant 2 sokken op 1 rondbreinaald). Dit is voor 2 sokken tegelijkertijd maar je kan natuurlijk ook gewoon 1 sok breien. Is die sockbasis het patroon van walhalla (die is voor een sok van boord naar teen) of is die van Helyg (die is van teen naar boord, maar dat is geen jojo hiel)?? |
|
![]() |
|
![]() |
de sokbasis is die van helyg maar ik ben er gelukkig al uit.
bedankt voor de reactie. ![]() groetjes breivrouwtje |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |