|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Drika ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 14 Oktober 2009 om 17:19 |
Ik ben op zoek nasr breipatronen voor de breimachine Big'Phil van Phildar,wie kan mij daaraan helpen?gr Rikie.
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Sorry daar kan ik je niet mee helpen
|
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Kan je niet gewoon andere patronen gebruiken....of zoek je van die kaarten die je gebruikkt om bepaalde steken te maken??? Al zoekende met google ( http://www.superbaknitting.com/2006/06/superba-knitting-mach ine-phildar.html) las ik dat er in de phildar boeken tekentjes zijn bij patronen die geschikt zijn voor de big phil. Maar het lijkt mij dat je iedere ander patroon dat geschikt is voor de breimachine kan gebruiken. |
|
![]() |
|
Nouk ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juni 2008 Status: Offline Points: 64 |
![]() |
Ik heb een leuke 2ehands singer gekocht via marktplaats! Wat een uitvinding!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
su ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
![]() |
heel erg leuk vind het alle2 leuk heb er al 2 breimachine,s gaat de goeie kant op |
|
![]() |
|
speets ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 17 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
![]() |
@Nouk: welke Singer heb jij?
Ik heb er ook pas een gekocht voor €15, dus 'voor niks'. Hardstikke leuk ding, een veelzijdige en toch compacte dubbelbeds, maar ik krijg hem nog niet goed aan de praat, er werkt een veertje niet goed. Ik ga er maar mee naar een vakvrouw, want hij is me wel wat waard. Ben benieuwd wat jij hebt, doet 'ie het goed? |
|
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |