|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() Posted: 21 Oktober 2009 om 16:47 |
Even tussendoor in elkaar gefrummeld (niet makkelijk dan een grote trouwens; vijf steken in het rond haken is NIET mijn favoriete bezigheid, zeker niet met dikke zwarte wol. Maar hij is wel lief geworden.
Hier zit hij tussen twee ' grote' jongens in. In totaal past hij ongeveer in mijn handpalm. ![]() Het patroontje voor deze mini-amineko (waarvan ik overigens wel het gezichtje en het snuitje heb veranderd en pijpenragers in de beentjes en armpjes gestopt) staat HIER. |
|
![]() |
|
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
![]() |
Ze zijn prachtig geworden wat een mooi stel.
Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
Romy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1508 |
![]() |
Wat een lieffie
![]() |
|
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/">
![]() |
|
![]() |
|
naatje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
wat ene leuk koppel zo. Goed idee van die pijpenragers!
Groetjes Simone |
|
![]() |
|
Butterfly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 401 |
![]() |
Heel erg klein, maar net zo lief als de grote broers.
|
|
Groetjes Carla.
Mijn blog over haken, breien en borduren: http://hakenbreienborduren.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
vcable ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 329 |
![]() |
wat een liefie is het geworden.
|
|
Groetjes Kim
|
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() |
OH wat lief. Een schattig gezinnetje zo.
|
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
![]() |
wat grappig. ik ga hem zeker ook maken. heb al een grote groene daar kan best een kleintje bij.edankt voor het patroon(tje). martha |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() |
Wat een enig stel heb je hier gemaakt. Maare, heb jij soms stiekem een haakmachientje want met de snelheid waarmee jij je projecten te voorschijn haakt is niet normaal, dat kunnen mensenhanden toch niet Geef ons ook eens die snelheid tip want ik moet voor het eind van deze maand nog veel af hebben dus kan die tip goed gebruiken. |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
miauw!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Tja, tips kan ik je niet echt geven, haken GAAT gewoon snel, en zeker als je voornamelijk breit, zal het tempo van haken je aangenaam verrassen. Daarbij als ik zo'n opdracht heb als die grote amineko's, dan ben ik ook wel ettelijke uren per dag aan het haken, en sowieso de hele avond. Gewoon lekker voor de teevee en/of achter de computer. Je wilt echt niet weten hoeveel tijd er tussendoor nog gaan zitten in opruimen, schoonmaken (ik had natuurlijk mijn huis te koop, dat overigens gisteren na een WEEK al verkocht is !!) boodschappen, koffievisites, en....zylomspelletjes en de tijd die ik spendeer op Goeievraag.nl . Soms heb je van die dingen die heel snel gaan - zoals een amineko, of die spin. Die zijn met een uurtje of twee, drie wel klaar. En met gemiddeld 1 steek per 2 seconden haak ik niet eens heel veel. De kunst is denk ik het altijd bij je stoel te hebben liggen ; da's net als met snoepen, als het er staat, dan ga je door en door en door..... Bovendien, let maar eens op, zit er best aardig wat tijd tussen twee ' fotosessies' . Dan lijkt het weer heel veel in één keer, maar zit er toch weer vier, vijf weken tussen de ovrige foto's hoor. Al met al valt het dus best wel mee. En er kan zomaar weer een periode tussendoor komen dat ik effe heel weinig of niks doe. De hele zomer bijvoorbeeld heb ik alleen maar 3 paar sokken gebreid. In een hele zomer ! De winter is meer mijn seizoen, en dan doe ik ook veel meer natuurlijk. Scheelt gewoon dat mijn kinderen redelijk groot zijn, en ik op dit moment niet alleen geen betaald werk meer heb maar met het oog op de verhuizing ook al mijn vrijwilligerswerk zo goed als stop heb gezet. Dat geeft je ineens zeeeen van tijd. |
|
![]() |
|
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
![]() |
Wat een schatje !!
|
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
![]() |
|
giggle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1463 |
![]() |
Ohhh wat lief.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Tul!p ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
![]() |
Wat zijn ze leuk geworden
![]() |
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
![]() |
schattig drietal zo. Denk dat ik me toch ook nog maar eens aan zo`n katje moet gaan wagen. |
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
oefffff, maar wat lief
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
gaby ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 982 |
![]() |
wat een mooie poezemfamilie zeg...
|
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() |
wat een schatjes, voor dat ukje in het midden.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
te schattig
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |