Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenheel anders

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: heel anders
    Posted: 16 November 2009 om 14:32

hallo dames

micschien wat ik wil vertelen mijn prive is (dat is ook zo )maar ik heb van jillie advies nodig..

zo als ik vertel ik woon op een schip ja en we liggen voorlopig  stil,en mijn man latste tijd is veraderd hij kan niet zonder zijn moeder (ja ik zeg altijd dat van mijn is nooit verboden ouders van hem ) maaaaar is toch grens toch,ze moeten alles weten wat hier gebuurd of wat ik zei zon klein dingen maar ik als vraag aan hem alles is geheim komt door hen hij kijkt altdij naar zijn moeder ogen nou zeg kruipt en kan niet normaal leven ja,en toen paar jaar geleden we haden datum geregeld van truiwen maar ook moch niet,dat ben buitenlandse nou zeg ben ook zon mens als nederlanders hoor ik zie het zelfde als mensen uit,ik ben ecgt zat en zelfs ik mag niet wat ik wil voor mijn kind beslisen nou zeg eerlijk zeg is dat zo

ja iedere mens heeft nadelen en voordelen maar zooo,ik weet het wat ik moet doen ik heb alles gedan maar zijn moeder is hier baas dus ik kan niets te doen ,ja zeker is baas op eigen schip maar niet hier waar ik woon,zij wilt alles wat ik kop of watanok

ik weet het niet meer,ik ben echt boos

mischien weten jillie beter oplosing???

oef ik heb kwijt,en nu voel ik beter

p.s en als man is op vruow kant dat beter,dat kan tegen maar in mijn geval is niet zo

groetjes

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 14:59
Ik heb geen oplossing, maar ik vind wel dat een man vóór alles voor zijn vrouw moet kiezen en een vrouw voor haar man. Ouders hebben niets te vertellen in een relatie en mogen zich er niet mee bemoeien. Want als ze om advies worden gevraagd kiezen ze toch partij voor hun eigen kind.

Anders kan je man maar beter weer als een kind bij zijn pappa en mamma gaan wonen en jou de boot laten besturen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 15:26
He, Wat een vervelende situatie....ik sluit me bij Magtelt aan, maar het valt natuurlijk niet mee voor je. Wij kunnen het aan de zijlijn makkelijker zeggen dan wanneer je in deze situatie zit. Ik hoop van harte dat het goed komt allemaal, want dit is ook niets. Veel sterkte ermee!!
groetjes
Iris
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 15:33

bedankt

dat hoop ik

ik heb gister tegen hem gezegd dat als wil je ok ik ga weg en blijf je bij jouw ouders,dat kan ook uit elkaar gaan,maar was doooooooood stil hij en ik heb noch een keer herhaal maar hij heeft niets gezegt dus wat lijkt ook wilt niet mijn kwijt,die alles hang van hem af volgs me ja iederen moet op eigen plek zeten maar lijkt dat hij kan niet

maar goed zien wel wat komt in toekomst he

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 15:47
Ik sluit me volledig bij Magteld aan een man hoord achter vrouw en kind te staan
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 16:03

Ik sluit me ook helemaal bij Magtelt aan, maar dat wil nog niet zeggen dat jij hiermee bent geholpen. Goed van je dat je je hart lucht alleen: andere culturen zijn zo moeilijk te doorgronden!

Ik wens je heel veel sterkte en vooral wijsheid toe, je lijkt me een heel sterke vrouw.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 16:09
ook ik sluit me bij Magtelts woorden aan alleen heb je daar niet veel aan maar lucht gerust je hart bij ons
groetjes Thea
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 17:23

Oh wat moeilijk, tja die schoonmoeders dat is me wat. Ik denk ook dat je man voor jou en zijn gezin zou moeten kiezen.

Hopelijk komen jullie er samen uit.

Veel sterkte.....

odette
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 17:34

Hoi,

Wat een moeilijke situatie. Hier is niet zo maar een oplossing voor. Cultuurverschillen, man-vrouw, schoonfamilie. Alles speelt mee.

Vind het wel knap dat je het bespreekbaar maakt. Kon dit ook maar in de thuissituatie. Je bent een sterke, intelligente vrouw, die gelukkig ziet dat er grenzen zijn. Ik hoop dat je man ook zo sterk zal worden en afstand kan nemen van zijn ouders.

Succes,

Rosemarie

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 17:47
Ik vind ook dat een man zijn vrouw moet steunen. Je hebt het goed verwoord, hopelijk ziet je man het in en kunnen jullie samen verder.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 17:56
zeinabis, wat moeilijk voor je.
Ook ik had een schoonmoeder, die alles wilde regelen.
Maar mijn man heeft toen gezegd, ik vind dat ook niet zo leuk. We willen het samen gaan doen en toen draaide ze wat bij. Maar had wel overal comentaar op, zo als het bij ons ging.

Hoop dat jullie toch samen kunnen praten, over wat er is. Jammer zo als het nu gaat, ze zien toch ook hoe je aanpakt op het schip en hoe je met je dochter omgaat.
Is dat dan zo anders, of blijf je altijd die buitenlander!
Ik krijg juist het idee, dat je de dingen zo goed aanpakt.
Veel sterkte
Groeten Creaans
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 18:31
ik sluit me bij de bovenstaande dames volledig aan, en wens je heel heel veel sterkte, probeer toch nog maar eens een goed gesprek te hebben met je man
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 18:42

dames bedank voor jillie advies

maar wat is zeg nu komt van mijn hard echt eerlijk zeg dat wil niet dat in misverstand zitten, en ik wil ook niet ruzie,maar goed wat ik wil is niet belangrijk ,ik heb paar keer gepraat met mijn man maar wat weet dat hij wil niet scheiden,paar mand geleden op een dag we haden ruzie,en ik heb gezegt tegen hem dat je luistert altijd naar je moeder zusen en ik wil niet meer en toen heeft gezegt als ik luister ik nooit nooit gehad geen enkele vrouw en kind en toen was ik in schok,maar toen was niet zo erg als nu maar goed zien wel

ik wil noch een keer bedanken jullie.van jullie steun

Back to Top
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 19:10
Pfffff wat een rot situatie zit je in meis.
Ik herken dit zo goed heb zelf ook zon relatie gehad waar schoonmoeder overheerste en mn exvriend alles maar toeliet en nooit tegen haar in ging.
Uiteindelijk is het stuk gelopen, want ik zette hem voor een dilemma.
Ik zei tegen hem leef je met je moeder samen of met mij als je liever naar je moeders broekspijpen danst kun je beter weer bij haar thuis gaan wonen.
Je man zal toch moeten leren om om zijn eigen gezin jou en je kind op de eerste plaats te gaan zetten en jou te beschermen en tegen zn moeder in gaan.
Hij is de gene die zn moeder duidelijk moet maken dat zij zich niet met jullie leven moet bemoeien.
Zo lang hij het toe laat zal er niks veranderen.
Heel veel sterkte meis ik weet hoe slopend dit is voor je geestelijk dikke knuffel.
Groetjes Kim
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 19:13

Advies geven kan ik niet natuurlijk,een man hoort achter zijn vrouw te staan.

Ik hoop dat jullie er over kunnen gaan praten,zonder de bemoeienis van je schoonmoeder.Kennelijk wil ze hem voor zich zelf houden.

heel veel sterkte.

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 19:39

ja ook ik vind dat een man zijn vrouw hoort te steunen, in lief en leed.

al is dat best wel moeilijk jongens trekken vaak naar hun moeder en wat moeder zegt is heilig

maar je bent met hem getrouwd en niet met zijn moeder, zet hem maar voor de keuze, als die echt van je houd en zo niet dan weet je genoeg, dacht ik

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 19:40
Joh dat valt zeker niet mee. Zelf vind ik ook dat je als partners voor elkaar moet kiezen, dat is uiteindelijk ook hoe en waarom je ooit samen iets startte. Zeker nu er ook een kindje bij jullie is dan moet je als ouders samen beslissen, naar elkaar luisteren en elkaar steunen. Iedereen heeft zo zijn mening maar de mening van een (schoon-)moeder moet in mijn optiek niet de boventoon voeren. Hij wil toch uiteindelijk oud en gelukkig met jou worden?

Hele veel sterkte, wijsheid en liefde
Simone
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 10:56
Wat ontzettend jammer dat je schoonmoeder ook niet inziet dat jij hier ongelukkig van wordt. Als ze het geluk van haar zoon wil (wat toch haar streven zal zijn neem ik aan) zal ze jou gelukkig moeten maken. En jullie niet zo uit elkaar drijven. Moeilijk hoor! Je schreef er al eerder iets over. Ik kan zo goed begrijpen dat het je sloopt. Varen je schoonouders ook? Of wonen ze in de buurt van waar jullie nu liggen? Want het is nog het makkelijkst denk ik als je ver bij ze uit de buurt blijft. Gewoon aan de andere kant van het land je eigen leven opbouwen. Maar ook dat moet je man willen. Als hij zo graag bij zijn moeder in de buurt leeft wordt dat ook weer heel lastig.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 13:42

Moeilijke situatie maar je moet wel goed voor jezelf opkomen en ook voor je man uiteindelijk.
Mannen doen vaak wat hun moeder zegt als ze szo zijn opgevoed en dan duurt het ook jammer genoeg vaak jaren om daarin te veranderen. Niet zo raar als je bedenkt dat je gemiddeld wel 25 jaar bij je ouders woont.

Ik zou proberen om je man goed uit te leggen dat het zo beslist niet verder kan, jij ben niks minder dan wie ook!

Je schoonouders(moeder) mogen zich niet met jullie bemoeien, dat kan echt niet. Goede raad mag ze wel geven maar dan beslis je nog helemaal zelf wat je er mee doet.

Ik had ook erg dominerdende schoonouders en ging er altijd tegenin. Gelukkig was mijn man niet meer zo dat ie naar ze luisterde. ( heeft ie in het begin van ons huwelijk ook nog wel wat gehad)
Later heb ik hun eens een brief geschreven en dat heeft wel geholpen.

Tja, iedere situatie is weer anders dus echt helpen kan ik je ook niet. Jullie moeten dit samen oplossen. Probeer je man duidelijk te maken dat je zo niet gelukkig  bent en het ook niet zal worden.
Als hij inziet dat het idd anders moet dan zal ie ook tegen zijn moeder moeten (willen)zeggen dat zij zich niet meer met jullie gezinnetje moet bemoeien.
Als ze dat wel doet moet je gewoon weggaan.
Ook je man moet dan opstappen, en gewoon volhouden!

Jullie hebben uiteindelijk gekozen om met elkaar door het leven te gaan en op een dag zijn je schoonouders niet meer hier op aarde en hebben jullie nog een heel leven voor je!

Is het alleen je schoonmoeder of ook je schoonvader? Als hij anders is kun je het misschien via hem bespreekbaar maken.

Jij lijkt me niet een type dat heel boos wordt en het wel rustig kan verwoorden.
Dat is wel goed om het op een rustige manier te vertellen maar dat weet je zelf ook wel hihi.

Ik wens je heel veel kracht en hoop dat je hier uitkomt met zijn allen en dat jullie dan een leuk leven mogen hebben, met schoonmoeder erbij!

Sterkte Zeinabis!

All you need is love.

Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 17 November 2009 om 16:45

bedankt meia

dat kan niet hem verandert,levens lang alleen gevaren onder moeder druk en nu me zijn leeftijd en op eens ben ik in zijn leven, zij is echt een heks  ik heb alles geprobeerd maar zij is baas en blijft en ben ook moe van

mijn moeder zegt tegen me:kind dat kan niet,proberen met je man goede relatie hebben ja is goed dat ook gedan ik wilde met hem naar de stad gaan dus uitgaan maar moch niet dat kost geld volgs hun ja eerlijk zeg,en zon dingen

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns