Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenopbrengst!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: opbrengst!
    Posted: 16 December 2009 om 17:50

we zijn er bijna uit, de opbrengst is ondertussen nog naar omhoog. Er "lag" (hihi!) nog 58euro van verkoop tussendoor en er kwam ook nog wat via de rekening van een mooie sjaal van corry in de voorverkoop. ben dus even de tel kwijt, maar we zitten over de 600!!!!

Hiervan zal een deel worden gereserveerd voor twee meisjes waarvan de sponsor afhaakte. Marianne heeft dit uit eigen zak bijbetaald, ook de schoolreis en het winkelen omdat ze het zilieg vond. Maar er moest een oplossing komen. Voor volgende jaar zijn ze dus onder de pannen, maar dan hebben we nog een over natuurlijk!

Ofwel gaat het naar het Creative Wonder Project zoals vorig jaar, ofwel dacht ik aan boeken. Vele meisjes lezen ook graag, en ik vind het goed voor hun Engels... Maar het eerste gaf ook al werk aan meisjes die de school verlaten. Dan hebben ze extra vaardigheden... Wat denken jullie? Graag even mee nadenken...  

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 18:29

Ik had begrepen van Marianne,dat ze nog een donatie had voor creative wonders,als dat zo is,is misschien toch boeken een goed idee.goed voor hun engels.

Dus als het creative wonder project ,dit jaar nog vooruit kan,dan zou ik voor boeken gaan.

Volgend jaar zien we dan wel verder.

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 18:42
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ik had begrepen van Marianne,dat ze nog een donatie had voor creative wonders,als dat zo is,is misschien toch boeken een goed idee.goed voor hun engels.

Dus als het creative wonder project ,dit jaar nog vooruit kan,dan zou ik voor boeken gaan.

Volgend jaar zien we dan wel verder.

Vind ik ook goed idee.

ik heb trouwens ook nog een bedragje in mijn potje steken voor je en nog paar bestellingen te maken waarvan de opbrengst bij in de pot gaat. Als ik mooi getal bijeen heb stuur ik het je wel op.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 18:48

wat super lief van je inge! je bent een (kerst)engeltje!

ja, boeken zijn goed voor hun engels, vond ik ook... en daar kan ookiedereen van genieten, en niet alleen de oudsten...

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 19:25
Ha, van de week 10 hartjes verkocht, wil je de opbrengst? Slecht 5 euro hoor!
Groeten Jacqueline
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 19:29
super Jacqueline, veel van onze spulletjes kosten 5euro en minder, en kijk eens waar ons dat brengt! Heel lief van je! We zetten de teller dus nu opnieuw op nul, op naar de volgende kerstmarkt! we hebben al spaarpotjes lopen, dus dat ziet er al zeer veelbelovend uit!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 20:15
Hoeveel was het vorig jaar ook al weer?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 December 2009 om 08:52

lag iets hoger, maar daar zat ook het bedrag van de houten puzzels bij gerekend, dacht ik... en toen hadden we ook een donatie nog extra! Dit jaar is er meer van "onszelf" verkocht, in verhouding eigenlijk erg veel!

Maar dit jaar hebben we alleen de "pure" handwerk-opbrengst gerekend, omdat je van de puzzels nog de aankoop moet afhalen, enz...

We zitten nu over de 600 en alles dat nog als extraatje binnenkomt (naverkoop heet dat dan??? ) tellen we al voor volgend jaar, hebben we al een spaarpotje, leuk is dat allemaal, zeg!

Ik had ook foto's gevraagd van het kerstfeest, en die komen er aan! wacht nog even op Pramoda's hulp!  (en die van corry daarna dan, eerlijk is eerlijk! )

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 December 2009 om 20:00
Wat een heerlijk bedrag. Fijn dat de meisjes weer zoveel extra's kunnen krijgen dit jaar.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns