Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenTandarts!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Tandarts!
    Posted: 16 December 2009 om 00:37
Pf, het is half 1 maar ik kan niet slapen. Morgen (vandaag) naar de tandarts, moet om half 8 al opstaan want moet er om 5 voor 9 zijn, dus om iets over half 9 hier vandaan fietsen..

Ik weet wel dat ik een gaatje heb, maar mijn tandarts is een chagrijn, dus ik zie niet op tegen het boren/vullen etc, maar wel tegen de preek van de tandarts en dat zorgt er voor dat ik niet kan slapen.. Gelukkig heeft hij nu in zijn praktijk twee andere tandartsen aangenomen, dus ik heb een kans van 2 op 3 dat het allemaal reuze meevalt morgen.

Mietje ben ik ook he..

Nu nog maar weer een poging tot slapen!
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 06:42

nee hoor je bent helemaal niet een mietje

jaren heb ik een hekel aan de tandarts gehad terwijl het best een aardige man is , o wat heb ik er tegen aan gehikt om er heen te gaan , en nu ja de eeste zijn nu nep en ja nu is het niet meer zo erg

dus sterkte er mee, je bent echt niet de enige die hem niet leuk vind, en misschien valt het mee en heb je de aardige

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 07:13
Sterkte!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 07:55

OOk ik heb niet zo op de tandarts en al helemaal niet als het een chagrijn is.

Hopelijk tref je morgen een van die andere twee. Of misschien heeft hij wel de kerstmis in zijn bol en is hij vriendelijker.

odette
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 08:18
gauw je nog even sterkte wensen voor dat ik naar mijn werk ga,.
waarom neem je geen andere,bij mij heeft het geholpen,mijn nieuwe tandarts is heel geduldig en begrijpt dat je niet op de koffie komten angst is zo goed als wat verdwenen,groetjes stridje ps misschien voor jou ook de oplossing.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 08:51
Sterkte bij de smoelensmid
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 09:18
Veel sterkte! Ik heb het ook niet zo op tandartsen en ik moet volgende week maandag erheen. De kinderen moeten altijd om mijn angst lachen, maar als ik denk aan alle ellende die mijn zoon al heeft meegemaakt met tandartsen, orthodontisten en kaakchirurgen, valt het bij mij meestal wel weer mee.

Groetjes
Leonie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 09:42

Ik heb zelf een heel slecht gebit. Ik poets me een ongeluk, maar mijn gebit is gewoon ziek, dus het maakt niet uit of ik veel poets of niet, het breekt soms zomaar af. Zo ook eergister. Zit gezellig een dropje te eten, KRAK! Halve kies kapot. Moet nu ook de tandarts bellen, maar het is zo onhandig met die kindjes... Maar meis, je zit er nu, of je bent er al weer weg, ging het een beetje?

Knuffel!!

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 09:57
BBBBrrrrrrrrrrrrr!!!! De tandarts!
Moet ook gaan maar heb er een hemelse schrik van (jeugdtrauma).
Veel sterkte.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 10:49

Nou, ik had maar 1 ieniemienie gaatje.. Die is dus gevuld, en een klein laagje over de kies.. Hoop dat het nu beter voelt, haha. Het gaatje was dus echt mini, maar omdat ik er wel last van had heeft ze m toch maar gemaakt, maar ze zei dat het vooral slijtage was.. . Dus er is verder niets aan te doen:

Ik mag geen frisdrank meer, om het koolzuur, en ook geen vruchtensap meer. En dus ook geen lightfrisdrank..
Maar ik mag ook geen zoete dingen drinken dus ja wat kan ik nu nog drinken?? ;p

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 11:06
Bedoel je dat je die dingen nooit meer mag? Ik neem een xylitol kauwgompje na vruchtensap, op koolzuur ben ik niet zo dol. Thee met suiker of niets, koffie met een zoetje.

Maar de tandarts die mij gaat verbieden dingen te consumeren moet nog geboren worden. Onze is wel handig, ik heb zelden pijn bij of na een behandeling. Maar als het buiten koud is, heb ik wel overal pijn, daar heeft geen tandarts, mondhygiëniste of kaakchirurg een remedie voor.

Het is wel een hoop gezeur altijd, hè, telkens een nieuwe manier van poetsen, je mag niet meteen na eten of drinken poetsen, je moet minstens twee minuten met fluorpasta poetsen om het in te laten werken, je moet flossen en met een tandenstoker poeren, het houdt niet op.

Onze mondhygiëniste had telkens wisselende behandelaarsters, zodat je geen vertrouwensband kon krijgen. Twee keer kreeg ik zo'n paardenslager, dat ik geprotesteerd heb, Ton idem. Haar antwoord beviel ons niet, dus we hebben laten weten dat we niet meer kwamen. Had ze meteen onze tandarts verwittigd dat we niet meer welkom in haar praktijk waren. De tandarts vond ons veel te kritisch. Nou je moet maar elke keer gaan liggen en je mond opensperren voor een vreemde, die je dan teveel pijn doet, je tandvlees vernielt (terwijl de huisarts je waarschuwt voor wondjes vanwege diabetes type 2) met te grove flosdraad en te grote tandenstokers, die vergeet het spoelwater aan te zetten en pas als je stikt, merkt dat ze de afzuiger niet heeft aangezet. Ze was niet eens gekwalificeerd, ze is in de Domenicaanse republiek tandarts geweest, maar mag zich hier geen tandarts of mondhygieniste noemen. En als je dan zegt dat je niet door haar wilt worden behandeld, discrimineer je. Inderdaad, ik zie verschil in mensen die me pijn doen en mensen die me pijnloos behandelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 11:59
Nee hoor Caelum, je bent echt de enigste niet. Na 10 jaar onder behandeling en begeleiding te zijn van een Angst tandarts, ga ik er nog niet fluitend heen, maar ik lig gelukkig ook niet al 2 weken van te voren spugend op bed.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 12:03
Dat heb je dan ook weer doorstaan.Ik heb van boven en van onder al een vals gebit ,mijn tandvlees dat was ziek en dat krimpte ineen dat is langs mijn moeder haar zijde allemaal zo.Gelukkig hebben de kinderen de tanden ven mijn mans zijde sterke tanden.Maar verzorg je maar goed
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 12:58

Ik mag morgen weer een uurtje op de stoel,maar heb een schat van een tandarts,maar ja,soms moeten ze je wel pijn doen.heb al aardig wat kronen en twee bruggen,niet leuk,vooral dat happen voor een afdruk,griezel ik van.

Maar een vulling geen probleem.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 17:45
Ja dat is vies he zo een papje voor in te bijten .
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 18:01

bweeeek, smaakt afschuwelijk!!!!!

hier een zeer lieve, maar soms beetje onhandige tandarts, heeft eens een keer in mijn tong geboord... Kan ik nu wel om lachen, maar toen iets minder! maar één gaatje is toch echt niks, caelum! Mijn nichtje mocht ook geen fris enz meer, en die had ZES gaatjes! snap dus niet goed hoe hij daarbij komt... Tuurlijk is water beter, maar wat ook helpt is je glas in een paar keer leeg drinken en niet steeds de hele dag kleine slokjes! dat kan wel met water natuurlijk, maar niet met fris...

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 00:03

Ja, nou, ik houd niet eens van drinken met prik dus ik snap er ook niet zoveel van; laat de cola light altijd staan tot de prik verdwenen is, hihi..

En Magtelt, ik weet niet precies hoe het zit, ze zei dat ik het maar zo moest proberen, met die dingen te laten staan en dan zien of het verbeterde, etc.. Rot zeg, jouw ervaringen met tandartsen, gelukkig heb jij geloof ik je woordje wel klaar, er zijn ook mensen die het allemaal maar ondergaan en er niets van zeggen, das helemaal rot.. Heb je nu wel een leuke??

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 01:28
Ha Caelum,

Nog even een nachtelijk berichtje Een oud collega van mij is jaren tandarts assistente geweest en die dronk altijd frisdrank maar!!! met een rietje, dan komt het niet in je mond maar slik je het gelijk door zonder dat het in contact komt met je gebit. Kan je toch prik drinken zonder al te veel problemen.

@Magtelt... wat afschuwelijk zo'n mens! Heeft niets met afkomst te maken maar wel met kwalificaties. Als je de juiste papieren niet hebt dan mag je niet eens wijzen naar mijn gebit. Hopelijk vinden jullie snel een andere die wel weet wat ze doet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 15:24
Caelum, ik heb wel een nieuwe mondhygiëniste van de tandarts door gekregen, maar hij had de vorige ook aanbevolen, dus ik kijk nog even rond. We hoeven pas 5 januari op controle bij de tandarts en dan wil ik pas in april naar de mondhygiëniste, dat is elk kwartaal tandsteen verwijderen. Daar doe je niks aan, je kunt poetsen, flossen en spoelen, het blijft komen.

Een rietje is slim. Ik drink ook vaak wat water na koffie, thee of fris. Ik dronk als kind melk met een rietje, anders kreeg ik het niet weg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 December 2009 om 20:13
Wij hebben een fijne tandarts. Wel in Ridderkerk. Dus een stukje rijden. Maar we zitten bij haar en weten dat ze goed is. Dat moet je met een nieuwe altijd afwachten. Manuel vond haar de laatste keer erg aardig. Dus dat is al veelbelovend
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns