S-s-s-s-s-lang (nog niet af) |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Polly
Hobbywonder Lid sinds: 31 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 420 |
Onderwerp: S-s-s-s-s-lang (nog niet af) Posted: 14 Juli 2007 om 16:27 |
De kou-stopper (deurstopper?) waar ik aan werk op dit moment. Afgelopen maandag begonnen, en op de foto (woensdag middag genomen) is hij zo'n 13cm, inmiddels is de s-s-s-s-s-lang gegroeid tot al 27cm! Moet ongeveer een meter worden. Kop is van wat 'magic yarn' wol die ik vorig jaar vanuit amerika heb meegenomen. Lijf is van harige wol van de action gemaakt. Z'n staart wordt ook van de magic yarn. Ik doe iedere middag en avond een paar rondjes. 's middags al mn ma toer kijkt, en 's avonds tijdens amy (en soms andere tv series, net wat we kijken en hoe intressant ik t vind). Denk dat als ik zo doorga hij over 2 weekjes af is. |
|
Groetjes, Yvonne
|
|
Carola
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Posted: 14 Juli 2007 om 17:03 |
he polly, verkopen ze bij de action dan ook wol?? want de wibra is bij ons eigenlijk de enige winkel waar je voordelig wol kunt kopen maar ze hebben sinds kort maar 6 kleuren? weet iemand of wibra nog andere kleuren heeft, want ik meen te herrineren dat ze heeeeeel veeeeeel kleuren hadden!!!
|
|
Carola
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Posted: 14 Juli 2007 om 17:03 |
he de helft van mijn bericht is weg!! wat vreemd... action zit bij mij in leleystad maar aan je mooie slang te zien hebben ze wel leuke wolletjes!! mooi hoofd ook van de slang!! |
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 14 Juli 2007 om 17:10 |
action bij mij heeft bijna niks aan wol, 3 kleuren of zo. wibra wel 20 kleuren.
|
|
Polly
Hobbywonder Lid sinds: 31 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 420 |
Posted: 14 Juli 2007 om 17:27 |
Hier (net buiten t dorp waar ik woon) hebben ze zo'n 10 kleuren bij de action, waarvan 5 harige, en 5 gewone. Wibra zit een half uur reizen met de bus, dus daar kom ik niet zo snel. Misschien tante eens laten kijken, die woont er dichterbij.
|
|
Groetjes, Yvonne
|
|
Ratlover
Hobbywonder Lid sinds: 27 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 805 |
Posted: 14 Juli 2007 om 18:30 |
Hij ziet er nu al super uit!
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 14 Juli 2007 om 19:56 |
Ben benieuwd naar het eindresultaat (dit stuk is al erg leuk). |
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 15 Juli 2007 om 00:58 |
Hier bij de Belgskes is ook een Wibra (zelfde als in Nederland hoor). 4 soorten wol.
De aantallen zijn geschat, ik heb ze nooit geteld maar van denk dat ik ongeveer goed zit
|
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Posted: 15 Juli 2007 om 08:28 |
Ja, dat klinkt wel als ongeveer hetzelfde assortiment.
Dit is een deel (van alles maar ééntje) van mijn laatste trip naar R&B. Jammer dat die niet overal zitten zeg ! 17 bolletjes voor nog geen tientje ! |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
claudine
Hobbywonder Lid sinds: 26 September 2005 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 496 |
Posted: 15 Juli 2007 om 08:59 |
Hey Line,
|
|
happyknitter26
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 554 |
Posted: 15 Juli 2007 om 09:11 |
voor de belgen Markoma heeft al jaren ...fabrieksverkoop..........vroeger steeds op zaterdag maar tegenwoordig volgens moeders ..de laatste woensdag van de maand..
Voor de nederlanders |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie
|
|
Polly
Posted: 15 Juli 2007 om 15:53 |
Wow, moet ik zeker eens bij de Wibra aan (meteen even bij tante op bezoek en daar mee-eten). De slang is alweer 5cm gegroeid tijdens het reizen en rustuurtje (vandaag was vrijwilligerswerk-zondag, en ik help op een dementen-huiskamer) |
|
Groetjes, Yvonne
|
|
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 15 Juli 2007 om 15:59 |
Dat wordt dus een "reuze" slang, krijgt ie nog jonkies ook ?????? Groetjes Tony |
|
Antonia
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 16 Juli 2007 om 02:18 |
Hier aan de Limburgse kant zijn er precies meer. Omdat ik heel kort aan de grens woon kende ik de Wibra al van mijn winkeluitstapjes naar Sittard. Eerst was er alleen een in Hasselt en daarna in Genk en sinds een jaar ook in Eisden en dat is voor mij 20 minuten rijden met de fiets of nog geen 10 minuten met de wagen. Dus heb ik even sjans |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Carola
Posted: 16 Juli 2007 om 05:15 |
nou wel fijn al die informatie, helaas is het meeste in belgie. Zelf heb ik ook nog even gekeken naar mijn wibra asorti, ik kom op: wit, creme, l. blauw, d. blauw, l. paars, d. paars, l. roze, d. roze, l. bruin, d. bruin, mos groen, rood en zwart. whahaha dat zijn er 12!!!!!!!!!!!! nou line, helemaal gelijk had je!!! Maar ja daar ligt dus mijn probleem, hier mee kan je geen vrolijke clown maken van greenhowe!!!!!!!!!!!!! wie heeft er een oplossing voor mij?? ik heb geen auto en ben ook bang om op internet dingen te bestellen!! Heb al bij de hobby winkel gekeken daar hebben ze alles, maar dan komen 2 clowntjes op zo'n 40 euro aan materiaal!! of klopt dat, zijn jullie dat ook kwijt voor 2 clowntjes te maken?? Gr een wanhopige Carola PS Hoe lang is je slang al?? |
|
Carola
Posted: 16 Juli 2007 om 05:16 |
o ze hebben ook nog een hele vreemde kleur geel en oranje, dat komt dan op 14 uit hihi
|
|
Carola
Posted: 16 Juli 2007 om 05:17 |
en dan nog iets, hier is alles 9 van de tien keer aan kleuren uit verkocht, en hebben ze ook nog zomer en winter kleuren collectie!! dus het schiet niet op!!! als ze dan eens wat hebben koop ik me suf!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 16 Juli 2007 om 09:21 |
Carola, ik ken dat; dit berg ik dan op. Weet je wat het stomme is? ALS ik er dan iets van wil gaan maken kom ik soms net te kort!! Felle kleurtjes zijn inderdaad daar niet te koop (behalve af en toe wat kleuren katoen) zodat we nog steeds niet goedkoop b.v. clowntjes kunnen maken. Voorlopig houd ik me nog maar bij wat bloemetjes voor op Crocs EN ik moet nog een rose tasje maken (Wibra Saskia). groet, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
Carola
Posted: 16 Juli 2007 om 09:38 |
o gelukkig het is dus een bekend probleem, ik begon al te denken dat ik te gierig was voor deze hobby!!
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 16 Juli 2007 om 09:45 |
Nee hoor Carola, in geen geval. Al zou ik wel veel geld hebben dan NOG zou ik het nog steeds een sport vinden om zo voordelig mogelijk te hobbiën (misschien dan wel eens een heeeeeel duur garentje er tussen door, maar ook nu laat ik me soms toch verleiden hoor!). groet, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |