Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotendouwe egbertswinkel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: douwe egbertswinkel
    Posted: 30 December 2009 om 19:11

he hallo allemaal

een berichtje van mij is weer even geleden maar lees wel regelmatig de berichtjes

ik ben vandaag in arnhem geweest in de nieuwe DE winkel en heb eindelijk na een aantal jaren sparen mijn punten ingeleverd

ik heb 5 bordjes van het servies van babette genomen met die leuke beestjes liefebees kikker hertje koei voogel en 3 schaaltjes

ben er erg blij mee, al hadden ze 2 varianten van de schaaltjes niet meer op voorraad

nog even doorsparen dus want ik heb voor mijn jongste een bordje en schaaltje van Lief meegenomen van melamine lekker roze erg schattig

kunnen we morgen lekker gezellig ontbijten

en uiteraard de theepot en de mokjes heb ik ook nog niet alleen die theepot is al ontzettend veel punten

dit servies was in december wel in de aanbieding 20%korting en ik had een bon voor 200 punten dat was weer mooi meegenomen

OJA en er volgt snel een foto van een babydeken van mij heb ik gemaakt voor een buurvrouw die inmiddels op springen staat  Het dekentje is bijna af

groeten

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 December 2009 om 19:36

Ze hebben altijd wel hele leuke dingen, maar je moet jaren sparen voor iets kleins vind ik. ik spaar nog even door. ik heb nog niet echt iets nodig

ik ben wel benieuwd naar de deken

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 December 2009 om 14:05
Is die nieuw winkel nog wel op de oude plek?

Ik wil er in het nieuwe jaar eens naar toe, ik heb iets van 2000 punten. Eens kijken naar die Anne Claire Petit haaksels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 December 2009 om 14:48

Leuk dat servies, ik heb vorig jaar de theepot en de koppen aan mijn dochter kado gedaan. Ze was er erg blij mee. Ik heb zelf dat oilily servies, theepot, suikerpot, melkane en 12 bekers. In blauw wat nu niet meer verkrijgbaar is en ook nog de theepot van anderhalve liter.

Je moet veel sparen maar ik heb al zo veel gekocht zonder bijbetalen. En het is erg mooi serviesgoed.
Ik krijg ook nog wel eens wat de punten gelukkig anders duurt het wel heel lang voor je iets bijelkaar hebt gespaard.

Veel plezier met je spulletjes

All you need is love.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 December 2009 om 20:46
Vroeger moest je in ieder geval een aantal punten hebben om in de DE winkel iets te kunnen kopen, maar dat is niet meer zo, geloof ik. Ik heb jarenlang mijn punten weggegeven aan iemand die dat Oilillyservies spaarde en ik vond toen niets leuk in de catalogi. Ik heb wel een kinderstelletje van Floddertje staan en nog een paar Paddingtonbekers. En ik drink heerlijk thee uit die Jan de Bouvrietheeglazen, al worden ze lelijk in de afwasmachine.

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2010 om 22:46

je moet inderdaad lang sparen of enorm veel koffie en thee drinken

maar ik vind het een leuk servies zoals ik al schreef mijnkindjes vinden het heelleukomervan te eten

de winkel is verhuisd naar de koningsstraat

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2010 om 22:20
Nu je het kunt kopen kun je het natuurlijk ook op je verlanglijstje zetten voor je verjaardag of moederdag en al die dgaen meer in het jaar dat we elkaar kadootjes geven
     All you need is love.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2010 om 11:49
En dat we dan niets op ons verlanglijstje hebben, omdat we gewoon kopen wat we nodig hebben, wanneer we het nodig hebben of denken nodig te hebben.

Die DE winkel is wel echt zo'n winkel waar je ogen al smullen en je hartje begerig wordt, altijd aparte dingen. Ik moet de Koningsstraat in Arnhem wel even op de kaart zoeken, maar zolang er sneeuw ligt, heb ik geen haast.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns