|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() Posted: 05 Januari 2010 om 12:28 |
wie heeft er een patroontje wat hier op lijkt en wil mij helpen, ik vind ze zoooooo lief!!!! |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Nee sorry, heb ik niet.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
![]() |
Kan je ook niet helpen Eugenie...
![]() |
|
![]() |
|
Maverisa ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Januari 2010 Status: Offline Points: 66 |
![]() |
Kan je dat niet haken van een dikbuikje en dan de muts
weglaten en het hoofdje dichthaken? De armpjes lijken erop geborduurd en de sjaal er los omheen? Was het eerste wat in me opkwam, heb geen idee of het werkt.... |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
ziet er uit als een gehaakt eitje. even bij de paaspatronen kijken?
Verder beschrijving van maverisa volgen? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
bedankt voor de tips! zal eens op mijn gemak gaan
freubellen |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
Je kunt ook even op de site van esthertje (http://esthershobby.blogspot.com/) kijken, zij heeft hier een patroontje van sleutelhangertjes staan (zag ik net) . Ook 2 bolletjes op elkaar, moet je alleen het sjaaltje even uitzoeken. Scheelt alweer gefreubel; dat heeft Esther al voor je gedaan.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
![]() |
Dank je wel
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |