Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenmijn " domme ezel " verhaal

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: mijn " domme ezel " verhaal
    Posted: 17 Januari 2010 om 07:41
Drop Box

Ja dames, hier is hij dan, mijn verhaal. Zoals jullie wel weten ben ik steeds op zoek naar patroontjes om te haken en breien.Nou dacht ik even terug dat ik BINGO had, op een tweedehandssite stond er een cd te koop van poppen en beren.En een "lieve" man zoals ik ben dacht ik om Petra eens te verrassen en bestelde deze via het intrnet.Het waren echt 2 schatten van poppen die op de foto stonden.Nou is die cd hier toegekomen en rarara , het zijn allemaal ingescande foto's en artikels uit de sandra , sommige leesbaar en andere weer wat minder, ook wat patronen betreft, maar nog steeds met die foto in mijn hoofd van het internet ik fier als een pauw tegen Petra, je zult wel zien, er staat een hele mooie op, die foto ja, maar het patroon ervan niet.Ben hier wel diep in teleurgesteld en ik mag nu niks meer bestellen waar ze niets van afweet zegt ze.Braaf zoals ik ben ga ik me hieraan houden , Dit is de eerste keer dat ik via zo'n site iets kocht en denk dat het de laatste keer was.Nu nog even de storm hier laten overwaaien zodat de zomer hier weer in huis komt.Kzal even moeten wachten om haar wat te plagen nu. En zeg nu zelf , zijn tgeen schatjes van poppen die op de foto staan ? Ik plaats dit hier enkel om jullie te laten weten dat je niet alles mag geloven wat je ziet op zo'n site en ook door een artikel over de patronen van renske die daar te koop worden aangeboden. Lieve dames, wees zo geen ezel als ik en laat die gewoon passeren en trap er niet in. 

Als ik dit zo bekijk is dit wel mijn record hier, tis mijn eerste berichtje die zo lang is   . Er is dus nog iets positiefs aan mijn verhaal. En lach me nu nie uit he met mijn domme streek. anders ga ik

groetjes, Luc

Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 08:37

Tja, ik heb al veel via internet gekocht .... nog nooit misgegaan maar je moet goed opletten. Er is zoveel bagger te koop. Ik koop alleen bij officiele internetwinkels en de eerste keer ook alleen voor een klein bedrag.

Ik denk dat deze twee poppen Max und Moritz voorstellen. Twee duitse karakters uit al oude duitse verhalen. Ik heb  net gegoogeld maar geen patroontjes (gratis) kunnen vinden voo je.

http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 08:49

ik er om lachen, ja stiekum wel, maar ach we gaan toch allemaal wel ergens eens de fout in

ik teminste wel

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 09:09

belachelijk toch dat iemand je zo belazerd alleen voor een paar eurootjes

ik zou enorm kwaad zijn!!

gewoon lekker hier op dit forum blijven hier rouleren zoveel patronen

er zit vast iets voor jou bij Luc!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 09:28

Ja natuurlijk zitten er veel leuke patroontjes tussen hier op het forum, maar ikzoek toch telkens iets speciaals en als het lukt kunnen jullie meegenieten ervan.

groetjes, Luc

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 09:36

Zooo, wat een lang bericht. En dat inderdaad voor een man. Toevallig deze week een paar keer iets aan de hand gehad waarvan ik dacht dat het toch beter zou zijn als mannen iets meer kletsen en vertellen, zodat de vrouwen in dit verhaal middels multitasking niet in de problemen komen. Lastig om uit te leggen.

Meestal vind ik overigens kort en krachtig vergaderen bijvoorbeeld handiger met mannen.

In ieder geval ben je wel een lieverd om dit allemaal voor Petra te zoeken en regelen. En ja, moeten we niet allemaal een keer iets ervaren met bestellen? Gelukkig gaat het hier nog niet om grote bedragen.

Zelf dit jaar kaartjes van Rieu besteld. 't Leek erop dat de verstuurknop niet gepakt had, dus nog maar een keer. Ploep 2 x 4 kaartjes en niet terug te draaien.  Nou, dat is veel geld hoor. Gelukkig is daar dus nog marktplaats.

We zullen met z'n allen nog eens zoeken naar Max en Moritz. Is het allemaal niet voor niets geweest, toch?

Groetjes, Rosemarie

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 09:45

Is inderdaad niet mijn gewoonte om zo'n lange berichten te typen/praten maar die wilde ik jullie niet onthouden en dat patroon, nou ik vind er wel iets op.

Ben blij dat ik niet de enige ben die zo'n streken tegenkomt.

Bedankt om mee te helpen zoeken in ieder geval

groetjes, Luc

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 10:51
ik vind het wel lief van je hoor, jammer dat het niks werd... Maar ja, je bent niet de enige, er zitten nogal wat wolven op internet!
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 11:10

Inderdaad wel heeeeeel erg lief, ook het verhaaltje.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 11:34
Nee hoor Luc, je bent echt niet de enigste die er in is getrapt. Het is mij ook overkomen met een borduurpatroon, een kopie van een kopie van een kopie en dus niet of nauwelijks meer te lezen. Ik hoop voor je dat Max & Moritz alsnog gevonden worden.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 11:38

Originally posted by Mistig Mistig wrote:

Nee hoor Luc, je bent echt niet de enigste die er in is getrapt. Het is mij ook overkomen met een borduurpatroon, een kopie van een kopie van een kopie en dus niet of nauwelijks meer te lezen. Ik hoop voor je dat Max & Moritz alsnog gevonden worden.

Awel Mistig, als ik ergens mijn zinnen op zet hier op pc dan vind ik meestal wat ik zoek, nu weet ik hoe ze heten en dat scheelt al veel bij het opzoekwerk.Enkel nog al die scans overtypen wat er van kan en in pdf formaat zetten. Nog een heel huzarenwerkje voor als ik weer eens een dag moet stempelen ( te weinig werk en zo ben ik ook braaf )

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 11:48
Ik vond het niet zo'n domme streek, wel een gemene streek van de verkoper.

Ooit had ik een brei- en haakblad met dieren en poppen, maar omdat ik er weinig mee deed, ben ik zo lief geweest het aan een hobbydoos te sturen, die om zulke patronen vroeg. In dat blad stonden Max en Moritz. Dus zou de ontvangster van die oude Diana nu ook lief willen zijn en naar voren stappen?

Ai, ik keek net in mijn outbox, ik denk dat het knipster was. Die is in april '09 op het forum gekomen en na juli'09 stilgevallen. Wat wij een eendagsvlieg noemen, even oogsten en wegwezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 12:21
Luc ik vind het geen domme ezel verhaal van jou. Ik vind het een gemene streek van de verkoper. Jij koopt wat ter goeder trouw. En je verwacht dan ook van de ander dat die verkoopt wat die persoon aanbied. Heel laag bij de grond om mensen te trekken met een mooie foto maar er geen patroon van bij te doen. Bij marktplaats kan je negatieve berichten achter elke aanbieder zetten. Ik hoop dat het ook kan op de tweede handse site waar jij gekocht hebt. Ik zou dat zeker doen. Dan trappen er niet nog meer mensen in. Succes met zoeken. Enne Petra mag van geluk spreken dat je ook nog al die patronen leesbaar wilt maken.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 14:48
Van zulke dingen leer je alleen maar Luc. Het is gewoon jammer dat er mensen zijn die op die manier van een ander willen profiteren. Daarom is dit forum zo geweldig. Iedereen helpt elkaar en je kunt alles vertellen.
En op zijn tijd zijn we allemaal wel eens een domme "ezel"

Groetjes
Leonie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 15:15

Ik moest wel een beetje lachen,maar kan me het ook wel voorstellen.soms zie je van die prachtige advertenties,dat je er wel in moet trappen.Maar ook gemeen van de verkoper.

De volgende keer laat je eerst Petra maar kijken,maar dan kan het nog fout gaan.

ik koop alleen via internetwinkels,nooit patronen via marktplaats of iets anders.

Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2010 om 16:42
Originally posted by Josl Josl wrote:

Inderdaad wel heeeeeel erg lief, ook het verhaaltje.

Groetjes, Joke

vind ik ook
groetjes thea
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2010 om 08:32

Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Van zulke dingen leer je alleen maar Luc. Het is gewoon jammer dat er mensen zijn die op die manier van een ander willen profiteren. Daarom is dit forum zo geweldig. Iedereen helpt elkaar en je kunt alles vertellen.

Groetjes
Leonie

Kan het niet beter verwoorden !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2010 om 10:26

Rita zegt;

Leonie_y schreef:

Groetjes
Leonie

Kan het niet beter verwoorden !!!

Ik ook niet,ik sluit me hier volledig bij aan

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2010 om 13:26

Als ze een cd aanbood met ook die poppen erop )patroon ervan' en het staat er niet op dan zou ik contact opnemen hierover want dat is niet zoals ze het opgegeven heeft.

het kan iedereen overkomen en het kan ook goed gaat.

Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2010 om 16:12

Ook ik sluit me aan, met de berichten hierboven.

Het is een fijne club, en iedereen probeert elkaar altijd te helpen.

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.283 seconden.
Lang Yarns