beweegbare armpjes |
Reageer |
Autheur | |
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Onderwerp: beweegbare armpjes Posted: 27 Januari 2010 om 12:40 |
Meestal als ik iets inelkaar zet, zitten de armpjes vast aan het lichaam in de houding waarin ik ze zet. maar nu heb ik een patroon, met beweegbare armpjes en beentjes, hoe zet ik ze dan vast? |
|
Mistig
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Posted: 27 Januari 2010 om 13:00 |
Misschien zou je draaischijfjes kunnen gebruiken. Kijk hier maar eens (onderaan) http://www.hobbykadoos.nl/c-504673/beren-maak-accessoires/
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
Iris74
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
Posted: 27 Januari 2010 om 14:04 |
Volgens mij heb ik bij Koekeridoo ook iets gezien met beweegbare armpjes, volgens mij waren het rubberen 'slurfjes' die je om kan haken, en aan het eind zat iets waardoor ze beweegbaar zijn....(wel een beetje een vaag verhaal, geloof ik...sorry) Wellicht kan je op die site ook even kijken?
|
|
groetjes Iris ************** |
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Posted: 27 Januari 2010 om 14:35 |
Ik steek de draad van het ene armpje naar het ander op 1 punt, soms ook nog het steekje ernaast. Een aantal keren doen en dan heb je beweegbare armen (of benen). |
|
Annemarie
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Posted: 27 Januari 2010 om 17:37 |
bedankt, voor de tips, denk dat ik die van annemarie eerst maar eens ga proberen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |