|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() Posted: 29 Januari 2010 om 14:50 |
Hoi,
Ik ben een sjaal aan het breien en die wil ik gaan versieren met (evt. gehaakte) muziekfiguurtjes. Heeft iemand een idee of een patroon van bijv. een G-sleutel? Groetjes Carla |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
ja ik heb er op ravelry zien staan toen ik op zoek was naar het breien van een tamboerijn voor Sanne. Zal weer even kijken of er ook gratis patroontjes bij zijn.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
![]() |
Je kunt een koordje haken, punniken of met twee steken op naalden zonder knop breien en dat later in de vorm van een G-sleutel opnaaien. Je kunt hem op grootte met een dikke stift tekenen, uitknippen en op je werk spelden en daarop dan je koord.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
![]() |
Gebreid vind ik het niet,maar op www.de-stoffenstunter.nl/categorie-stoffen-2/carnaval-geel-m uzieknoten daar heb je mooie stof ,en wanneer je achteraan de stof aslam tegen kleeft dan kan je die mooi uitknippen en nadien vastnaaien op de sjaal Groetjes LEA |
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
![]() |
mg ik je email adres, dan heb ik een inbrei patroon van muziek noten.
|
|
![]() |
|
![]() |
Emailen kan naar carlaevelien @ hotmail.com (zonder spaties).
|
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor alle tips!
Ik zal ook eens op ravelry kijken, en dat idee van een koordje vind ik ook leuk. De wol die ik voor de sjaal gebruik is heel pluizig, dus ik ben bang dat je er niet zoveel van ziet als ik het inbrei. |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
![]() |
hoi hoi, ik heb je wat gestuurd,gehaakte muzieknoten, het is engels maar misschien heb je er wat aan, groetjes hesterkg1 |
|
![]() |
|
![]() |
Heel erg bedankt allemaal voor de tips, ik ga gauw aan de slag en als ie af is zal ik een foto plaatsen ;-).
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Carla,
Ik vond nog wat telpatronen voor borduren maar misschien dat je die gewoon in vaste kan haken? http://www.free-cross-stitch-pattern.com/music/music1.php |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb de sjaal inmiddels af, maar omdat het zo harig is zag je de muziekfiguurtjes bijna niet. Dus die heb ik eraf gelaten. Nu heb ik gewoon een leuk harig sjaaltje
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
![]() |
En een idee voor de volgende gladde sjaal of tas.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |