|
Reageer ![]() |
Autheur | |
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() Posted: 23 Februari 2010 om 15:41 |
hallo allemaal, ik heb pas een telefoonhoesje(sok)voor mezelf gehaakt en deze vond mijn man ook wel leuk. die wil ik ook wel zij hij maar dan wel met een automerk erin verwerkt en niet zo'n gek bloemmetje er op. weten jullie ook of je een soort patroon kan haken van een logo of zo of gaat dat niet!?! ik heb werkelijk geen idee of dat zou kunnen maar als het kan lijkt me dat wel een uitdaging om te gaan proberen. groetjes belinda |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
![]() |
Ik weet niet wat voor merk hij erop wil hebben, maar volgens mij moet dat wel te doen zijn toch? En anders erop mazen.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() |
ik heb werkelijk gen idee hoe dat moet en of het gaat hij wil het merk logo van seat erop. zou dat echt gaan? groetjes belinda |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
http://www.microrevolt.org/knitPro/ misschien kan je hier watmee.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
saskia welmoed ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
![]() |
Hoi Belinda, Ik weeet niet hoe dat logo er uit ziet, maar misschien kun je het van vilt knippen en dan op het hoesje naaien. Succes ermee, groeten, Saskia |
|
![]() |
|
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
![]() |
![]() ik denk dat je dit best met vilt kan maken je hoeft alleen rood en wit te hebben. maar ik denk ook wel dat het te haken is. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
patroon van bijvoorbeeld hierboven overbrengen op ruitjespapier of via de link van eugenie. en dan voor elk hokje 1 v haken. Verder even googlen op hoe je moet wisselen van kleur en dan aan de slag!
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
![]() |
bedankt voor alle tips ik ga er eens mee aan de slag en wie weet lukt het wel groetjes belinda |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |