Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwww.wieziet.nl

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: www.wieziet.nl
    Posted: 02 Maart 2010 om 12:46

www.wieziet.nl is gemaakt door mijn man, zijn broer en hun oom.
Ze hebben deze site gemaakt toen onze oma's ziek waren, en het heel handig was om op deze manier afspraken te kunnen plannen en te kunnen praten over het wel en wee.
Inmiddels leven beide oma's niet meer, maar is wel het idee geboren dit commercieel te maken, en hier hebben ze de afgelopen maanden hun best voor gedaan.
Sinds deze week gaan ze het promoten, oa bij verzorgingstehuizen, ziekenhuizen enz enz.
En er wordt dan natuurlijk ook aan mij gevraagd om er een beetje reclame voor te maken, en dat doe ik graag.

Ik zal hieronder nog even een stukje plakken wat op de site staat wat WIEZIET nou precies is, maar wil je meer weten, klik dan gewoon even op
www.wieziet.nl :)

Oma wordt een dagje ouder. Haar volwassen kinderen en kleinkinderen wonen verspreid over het land. Ze houden contact. Oma heeft haar voet verstuikt: even een rondje bellen. Wie kan ma ophalen voor de verjaardag van Janine? Weer een rondje bellen. Ik vond haar zaterdag wat warrig overkomen, merken jullie dat ook? Nog een rondje bellen. Voor je het weet steek je meer tijd in overleg, dan in je moeder zelf.

Herkenbaar? Wie inlogt op Wieziet, het beveiligde online dagboek voor jouw familie, geeft ervaringen en nieuwtjes eenvoudig door aan de anderen. Zet het bezoekrooster en belangrijke data in de agenda, iedereen is meteen op de hoogte. De zorg voor uw moeder, vader, opa of oma: die deel je samen. In één klik.

www.wieziet.nl

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2010 om 12:50
dat is handig. ik heb het nu niet nodig maar wel even opgeslagen voor als het zich aan mocht dienen,
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2010 om 13:21
Dat had ik nog nooit gezien of van gehoord
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2010 om 18:47
Dit lijkt me heel erg handig. Onze moeder zit sinds een paar maanden in een verpleeghuis en met 6 kinderen is het wel heel fijn om een online-maar-toch-privé dagboek bij te kunnen houden. Ik heb het meteen opgeslagen bij m'n favorieten.
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2010 om 20:39
Ja idd, onze gezinnen bestaan ook uit veel mensen, en dan is dit gewoon heel ideaal. We hebben er veel gebruik van gemaakt in de ziekteperiode van onze oma's. Het zou heerlijk zijn als het een beetje gaat lopen, vooral mijn man heeft er nu al wel tussen de 200 en 300 uur aan gewerkt, dus het zou best fijn zijn als dat niet allemaal voor niks is geweest. Dus, heeeelemaal niet erg als je het ook aan anderen verteld hoor :)
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2010 om 21:09
Hey you! :-) Had je mijn mailtje nog gehad over Tobias? Ik vind de site heel gaaf, hoop dat het een succes wordt! Als ik een opa of oma had gehad had ik zeker me geregistreerd, maar helaas. Veel liefs!  
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2010 om 12:38

WAT EEN GEWELDIG IDEE. VOORAL NATUURLIJK ALS JE EEN GROTE FAMILIE HEBT EN MEN VER UIT ELKAAR WOONT.

ZELF HEB IK GEEN OMA'S, OPA'S EN OUDERS MEER MAAR WIE WEET NOG EENS VOOR ZUSSEN EN BROERS.

WENS JE MAN VEEL SUCCES.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2010 om 13:17
Wat een ontzettend handig idee. Gelukkig nu geen zieken in de familie. Maar mijn beide ouders komen uit grote gezinnen. En voor hen zal het zeker handig zijn. Ik sla het gelijk op. Zodat ik weet waar ik het vinden moet wanneer het nodig is. Ik hoop voor JJ en de anderen die er aan gewerkt hebben dat het echt gaat lopen. Want het is zeker een goed idee en ik geloof meteen dat het voor veel mensen een uitkomst is.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2010 om 23:24
We hopen het Clara! Zou heerlijk zijn als er mensen gebruik van gaan maken!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns