|
Reageer
|
| Autheur | |
jantinavv
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Juni 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1185 |
Onderwerp: www.wieziet.nlPosted: 02 Maart 2010 om 12:46 |
|
www.wieziet.nl is gemaakt door mijn man, zijn broer en hun oom.
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 02 Maart 2010 om 12:50 |
|
dat is handig. ik heb het nu niet nodig maar wel even opgeslagen voor als het zich aan mocht dienen,
|
|
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 02 Maart 2010 om 13:21 |
|
Dat had ik nog nooit gezien of van gehoord
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Posted: 02 Maart 2010 om 18:47 |
|
Dit lijkt me heel erg handig. Onze moeder zit sinds een paar maanden in een verpleeghuis en met 6 kinderen is het wel heel fijn om een online-maar-toch-privé dagboek bij te kunnen houden. Ik heb het meteen opgeslagen bij m'n favorieten.
|
|
![]() |
|
jantinavv
Hobbyguru
Posted: 02 Maart 2010 om 20:39 |
|
Ja idd, onze gezinnen bestaan ook uit veel mensen, en dan is dit gewoon heel ideaal. We hebben er veel gebruik van gemaakt in de ziekteperiode van onze oma's. Het zou heerlijk zijn als het een beetje gaat lopen, vooral mijn man heeft er nu al wel tussen de 200 en 300 uur aan gewerkt, dus het zou best fijn zijn als dat niet allemaal voor niks is geweest. Dus, heeeelemaal niet erg als je het ook aan anderen verteld hoor :)
|
|
![]() |
|
caelum
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
Posted: 02 Maart 2010 om 21:09 |
|
Hey you! :-) Had je mijn mailtje nog gehad over Tobias? Ik vind de site heel gaaf, hoop dat het een succes wordt! Als ik een opa of oma had gehad had ik zeker me geregistreerd, maar helaas. Veel liefs!
|
|
![]() |
|
beppemartha
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Posted: 03 Maart 2010 om 12:38 |
|
WAT EEN GEWELDIG IDEE. VOORAL NATUURLIJK ALS JE EEN GROTE FAMILIE HEBT EN MEN VER UIT ELKAAR WOONT. ZELF HEB IK GEEN OMA'S, OPA'S EN OUDERS MEER MAAR WIE WEET NOG EENS VOOR ZUSSEN EN BROERS. WENS JE MAN VEEL SUCCES.
|
|
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 03 Maart 2010 om 13:17 |
|
Wat een ontzettend handig idee. Gelukkig nu geen zieken in de familie. Maar mijn beide ouders komen uit grote gezinnen. En voor hen zal het zeker handig zijn. Ik sla het gelijk op. Zodat ik weet waar ik het vinden moet wanneer het nodig is. Ik hoop voor JJ en de anderen die er aan gewerkt hebben dat het echt gaat lopen. Want het is zeker een goed idee en ik geloof meteen dat het voor veel mensen een uitkomst is.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
jantinavv
Hobbyguru
Posted: 03 Maart 2010 om 23:24 |
|
We hopen het Clara! Zou heerlijk zijn als er mensen gebruik van gaan maken!
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |