Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Misbaksels!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Misbaksels!
    Posted: 04 Maart 2010 om 09:15
Ik denk dat iedereen hier het wel herkent: je volgt het patroon, letter voor letter, gebruikt de goede naalden en de goede kleur, en toch ziet het eindresultaat er heel anders uit dan de bedoeling was. Of je bent aan het improviseren op een al dan niet bestaand patroon, en het komt er niet uit zoals het in je hoofd zat. Of ben ik soms de enige die dat heeft?

In elk geval start ik hierbij een nieuwe rubriek: 'Misbaksels!' Geneer je niet, maak een foto en plaats hem onder dit onderwerp op het forum.

En wat doe je daarna trouwens? Gooi je het mislukte voorwerp in de prullenbak? Of heb je stiekem iemand in gedachten bij wie het misbaksel eigenlijk wel past?

Natuurlijk bijt ik het spits af met het misbaksel waardoor ik op dit onderwerp gekomen ben. Met een patroon van Mario's Luma in gedachten, die ik wel heel veel op Patrick van Spongebob vond lijken. Kennelijk dacht mijn haaknaald daar anders over .

Back to Top
Miepje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miepje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 09:32
Ik vind het nog best aardig...
Back to Top
Romy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Romy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 09:38
Dat heb ik dus met mijn gehaakte draakje maar goed mijn poezen hebben er een leuk speeltje bij gekregen helemaal lijp zijn ze er van  en doordat het materiaal zo sterk is blijft het er nog steeds redelijk uitzien ...
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 09:41
Dank je , mijn oudste zoon vond dat in elk geval niet. De jongste liep er meteen mee weg trouwens. Maar ik vond hem zelf ook wat minder gelukt.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 10:03
Ik vind dat hij nog goed gelukt is
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 10:10
Nou ik vind het geen misbaksel hoor. Als al mijn misbaksels er zo uit zouden zien zou ik trots zijn.
Groetjes Teunie
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 10:23
Lief die reacties, ik heb hem echt niet geplaatst om naar complimentjes te vissen hoor . Maar ik ben wel benieuwd naar andere misbaksels, of zijn die er niet?
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 10:25
Leuk topic !
Kan nog heel plezant worden

Maar toch vind ik jouw 'misbaksel' goed geslaagd hoor en valt het erg mee 
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 11:26

Dit is zeker leuk, mijn "misbaksel" kan ik niet meer laten zien. Ik was vorige week begonnen met een zwart witte kat van Alan Dart, nou die is in de kliko gegaan, en die is geleegd,dat werd echt een gedrocht van een kat. Uithalen had geen zin, ik had alle draadjes van zijn lijf al afgehecht en dan zwart. De vulling heb ik er wel uit gehaald dat vond ik zonde, die had zo,n rare vorm gekregen, aan dat beest waag ik mij niet meer.   groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 11:42
Tuurlijk zijn er nog misbaksels !

Iedereen heeft - als zij heel eerlijk is - er wel ergens 1 of meerdere liggen.

Ik had ooit een leuke loopkabouter gezien, heb hem vlug vlug gemaakt, maar uiteindelijk viel hij mij wat tegen. De verhoudingen klopten niet volgens mij.
Hoofd te groot tov het lichaampje, neus te groot tov het hoofdje.....
Ik moet wel toegeven dat ik heel kritisch ben voor mezelf.....
De baard moest ik nog maken en ja....daar kan je veel mee camoufleren ...misschien dat hij dan toch nog mijn goedkeuring krijgt ...want ik vond hem toch zo leuk....

De kindjes moesten er in ieder geval heel hard mee lachen en vonden hem grappig....en dat is toch het voornaamste niet ?
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 12:08

Nou,ik heb geen misbaksels liggen.Maar soms valt iets inderdaad tegen,en heb je het anders in je hoofd.

als ik iets niet mooi vind worden,haal ik het uit,en maak iets anders.

maar die van jou is toch leuk,hoor!!

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 12:09
Misbaksels ? Oh zeker wel, ik haal ze uit als het kan en als het echt niet meer kan heeft m'n kat weer een extra speeltje
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vcable Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 12:28
Ik heb er geen fotos van maar heb dit 1 keer gehad met een borduur patroon.
Werd totaal geruineerd door de stiksteekies is dus in de vullisbak beland.
Maak van dat merk ook nooit meer wat.
Groetjes Kim
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 18:33
ik heb 1 keer een misbaksel gehad en die is regelrecht de kliko in gegaan.
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 19:42

Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Lief die reacties, ik heb hem echt niet geplaatst om naar complimentjes te vissen hoor . Maar ik ben wel benieuwd naar andere misbaksels, of zijn die er niet?

Al eens een zwarte smurf gezien, ( ziet er naar mijn gedacht niet goed uit, heeft waarschijnlijk de mexicaanse griep ) om de restjes op te werken zeggen ze en om niet direkt nieuwe wol te moeten halen. Gelukkig leest Petra dit niet mee of ik mag in de zetel slapen vannacht.  En dat misbaksel van je foto ziet er trouwens nog goed uit vind ik.

Back to Top
Annemaries View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annemaries Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 19:48
Hahaha wat een leuk onderwerp. Komt me heel herkenbaar voor! Ik ben nu een sjaal aan het uithalen (foto kan dus niet meer) die in plaats van mooi recht allerlei vormen had omdat ik niet bedacht had dat verschillende diktes wol tot verschillende breedtes leidt als je gewoon stug doorgaat met hetzelfde aantal steken. Ik heb 'm 1 keer om gehad en werd toen uitgelachen door een collega. Ben er dus nu maar wat anders van aan het maken
Annemariesbreiblog.blogspot.com
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2010 om 20:05
Mijn misbaksels haal ik altijd meteen uit. Ik blijf me er anders maar aan storen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2010 om 18:55
Dit is mijn roze bulldog. Gehaakt voor ons oudste nichtje aan mijn mans kant. Ik heb hem gegeven en hij staat nog steeds in de vensterbank op de babykamer. De ontvangers waren dankbaar. Maar ik blijf het een misbaksel vinden. Overigens vind ik dit zo'n ernstig misbaksel dat het weer leuk begint te worden. (ik heb hem ooit al eens laten zien op mijn creaties. Dus hij kan sommigen verdacht bekend voor komen)
Van Babyspullen
Van Babyspullen
Dit is echt mijn enige misbaksel niet. Ik heb er meer (gehad). Maar daar heb ik vaak geen foto van gemaakt. Die zijn vaak ergens in een hoek beland en later weer uitgehaald.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2010 om 18:57

nou koningsdochter, deze ziet er meer uit als Hannibal uit de Muppetshow,

echt goed gelijkend, dus zeker geen misbaksel.

groetjes, luc

Back to Top
De Bezige Bij View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer De Bezige Bij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2010 om 19:11
hihi,nu ga ik iets vertellen,foto's heb ik er ook niet van ,maar ge neemt het niet voor mogelijk zenne,telkens dat ik iets nieuws begin,en er durft iemand te vragen wat ben je aan het doen of wat ben je aan het maken,garantie,dat er iets aan het brei-haak-of naaiwerk  mislukt.Ofwel iets aan het gezicht,met het in elkaar zetten,of noem maar op,maar de vuilnisbak geraakt het in,garantie.Ze kennen het al thuis,dan komen ze kijken,bekijken mij,en zeggen dan, niet vragen zeker.Ge zoud zeggen hé,hoe stom en toch is het waar.
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns