|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Wezeltje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Maart 2010 Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 05 Maart 2010 om 23:31 |
Hoi allemaal! Bibberend zit ik achter de compu, want dit is mijn eerste keer op een chat. Nu waag ik het erop, omdat ik een obsessie heb: een zoektocht naar de haakpatronen van de barbapapa-familie. Zit ik hier op de goede plek om die te bekomen? Via CorryR, bijvoorbeeld? Ben benieuwd! Groeten, Wezeltje
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
L33ntje heeft een Barbapapapatroon ontworpen en bij haar kun je het ook kopen.
http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=12269&KW=b arbapapa |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() |
En voor ons hoef je niet te bibberen, hoor, Wezeltje. Je kunt vragen stellen en zelf onderwerpen aansnijden op elk gebied. Het is één grote theekrans met als bonus praktische handwerktips.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
Welkom, Wezeltje!
Er zijn hier wel meer mensen fan van de Barbafamilie (ik ook!), wat dat betreft zit je dus goed. Dit is trouwens geen chat, maar een forum (bij een chat praat je live met elkaar, dan zit je op hetzelfde moment achter de computer en kun je direct zien wat de ander zegt), maar daarom niet minder gezellig! Groetjes van Pluk |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
Welkom op het forum, je hoeft niet bang te zijn, wij zijn een fijn stel. IK heb wel een breipatroon van the buble famely /barbapappa als je die wilt dan geef je maar een gil. |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |